- Начало
Профил на купувача
Териториално разширяване на обхвата и допълване на функциите на Информационната система за управление на трафика на плавателните съдове (VTMIS) – Фаза 4
19 Август 2016
Статус: Изпълнена
Вид: Доставка
В периода 2013-2015 г. успешно приключи изпълнението на проект „Информационна система за управление трафика на плавателни съдове (VTMIS) - фаза 3” представляващ националната част от Европейската система за контрол на корабния трафик и на информация SafeSeaNet за осигуряване на ефективно и безопасно корабоплаване в морските пространства на ЕС. Предмет на настоящата поръчка е пълният набор от взаимосвързани дейности, необходими за териториално разширяване на обхвата и допълване на функциите на Информационната система за управление на трафика на плавателните съдове (VTMIS). Обхватът включва изпълнението на следните доставки и услуги, идентифицирани в компоненти, както следва: Компонент 1 - проектиране, СМР, доставка и монтаж на ново оборудване и технологично обновление на системата за управление на трафика и информационно обслужване на корабоплаването VTMIS и поддръжка в гаранционния период и Компонент 2 - проектиране, СМР, доставка и монтаж на ново оборудване за: надграждане и разширяване на преносната среда (РРЛ) чрез обособени нови радио-релейни линии; технологично обновление на хардуерно оборудване за обектите от инфраструктурата на VTMIS. Целите, които следва да бъдат постигнати са: разширяване зоната на покритие от системата в морските пространства на Република България на север и юг по териториалната част, чрез изпълнението на Компонент 1 от проекта и повишаване на обхвата на информационните услуги за корабоплаването; надграждане на телекомуникационната инфраструктура, която осъществява пълен и непрекъснат пренос на всички данни, чрез изпълнение на предвидените работи по Компонент 2 от проекта. В обхвата на доставките и услугите се включват следните основни дейности: доставки на материали, инструменти, оборудване и резервни части; проектиране Строително монтажни работи (СМР), свързани с осигуряване монтажа на доставеното оборудване по Компонент 1, Компонент 2, както и авторски надзор по време на строителството; изработване на системен проект и съгласуване с Възложителя; изготвяне на План за управление на проекта, включващ план-график по дейности с диаграма на Гант и съгласуването им с Възложителя; изготвяне на план за миграция; изготвяне на методика и процедура за тестове и съгласуване с Възложителя; изготвяне на методика и провеждане на обучения и съгласуване с Възложителя; доставяне до обекта, качествен контрол, монтаж, работни изпитания на оборудването и софтуера; гаранционна поддръжка.
- Решение 19.08.2016 г.
- Решение АОП 22.08.2016 г.
- Обявление ДППИ 19.08.2016 г.
- Обявление АОП 22.08.2016 г.
- Обявление европейски вестник 23.08.2016 г.
- Документация 19.08.2016 г.
- Техническа спецификация 19.08.2016 г.
- Приложеие към техническа спецификация 19.08.2016 г.
- Образци на форми 19.08.2016 г.
- Методика за оценка 19.08.2016 г.
- Проект на договор 19.08.2016 г.
- Решение за промяна 01.09.2016 г.
- Обявление за промяна в европейски вестник 07.09.2016 г.
- Документация след промяна 01.09.2016 г.
- Техническа спецификация след промяна 01.09.2016 г.
- Приложеие към техническа спецификация след промяна 01.09.2016 г.
- Решение за одобрение на обявление za промяна в АОП 07.09.2016 г.
- Разяснения 1 07.09.2016 г.
- Разяснения 2 03.10.2016 г.
- Протокол 1 02.12.2016 г.
- Съобщение за отваряне на ценови предложения 10.01.2017 г.
- Протокол 2 25.01.2017 г.
- Протокол 3 25.01.2017 г.
- Доклад 25.01.2017 г.
- Решение за класиране 25.01.2017 г.
- Обявление за сключен договор ДППИ 18.03.2017 г.
- Обявление за възложена поръчка европейски вестник 18.03.2017 г.
- Обявление за възложена поръчка АОП 20.03.2017 г.
- Договор 18.03.2017 г.
- Приложения към договор 18.03.2017 г.