- Начало
Профил на купувача
РЕМОНТ НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 17 К.М. (С ПРИБЛИЗИТЕЛНА ПЛОЩ 50 000 КВ.М) ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА-ЗАПАД
26 Май 2018
Статус: Възложена
Вид: Строителство
Настоящата поръчка предвижда извършване на ремонт на настилките на складова площадка с площ 51 000 м.кв., разположена в тила на 17 к.м. Пристанищен терминал Варна – Запад, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Варна. Към настоящия момент на територията на площадката е изпълнена трошено каменна настилка с дебелина 0.45 м, която е сравнително равна и макар да няма констатирани деформации от опасни физикогеоложки явления и процеси, повърхностното отводняване на терена е изключително затруднено. Предмет на поръчката е изграждане на трайна настилка, която за площ от около 4000 м2 е паважна, а за останалата площ от 47 000 м2 е стоманобетонова. Към предмета на поръчката влиза и отводняването на територията, която ще се изпълни чрез вертикалната планировка и изграждане на отводнителни колектори за поемане на дъждовните води. Основните работи, които ще се изпълняват на обекта са следните: •Подробно заснeмане и вертикално планиране на терена; •Механизиран изкоп – 3250 м3; Изграждане на дъждовни колектори 400 метра с PP тръби DN 500, SN 10, вкл. ревизионни и дъждоприемни шахти; •Изследване и изпитания за носимоспособността на земната основа; Доставка и полагане на трошено каменна фракция – 17 355 м3 за заздравяване на земната основа и оформяне на вертикалната планировка на терена; •Доставка и полагане на цименто пясъчен разтвор 1:3 – 202,5 м3; Полагане на паважна настилка с материали собственост на Възложителя – 4000 м2; •Доставка и полагане на арматурна заготовка N10 – 698 775 кг, дюбели и бетон С 30/37, СУ, XF3 – 9390 м3; Обработка на бетонова настилка с топинг и направа на привидни и дилатационни фуги.
- Решение ДППИ 28.05.2018 г.
- Решение АОП 28.05.2018 г.
- Обявление ДППИ 28.05.2018 г.
- Обявление АОП 28.05.2018 г.
- Обявление европейски вестник 26.05.2018 г.
- Документация 26.05.2018 г.
- Техническа спецификация 26.05.2018 г.
- Приложения към техническа спецификация 26.05.2018 г.
- Количествена сметка 26.05.2018 г.
- Методика за оценка 26.05.2018 г.
- ЕЕДОП 26.05.2018 г.
- Образци на форми 26.05.2018 г.
- Проект на договор 26.05.2018 г.
- Разяснения 1 15.06.2018 г.
- Разяснения 2 25.06.2018 г.
- Протокол 1 18.07.2018 г.
- Съобщение за отваряне на ценови оферти 15.08.2018 г.
- Протокол 2 05.09.2018 г.
- Протокол 3 05.09.2018 г.
- Доклад на комисия 05.09.2018 г.
- Решение за класиране 05.09.2018 г.
- Обявление за възложена поръчка 14.11.2018 г.
- Обявление за възложена поръчка АОП 14.11.2018 г.
- Обявление за възложена поръчка европейски вестник 14.11.2018 г.
- Приложения към договор 14.11.2018 г.
- Договор за изпълнение 14.11.2018 г.
- Обявление за приключил договор 31.10.2019 г.
- Обявление за приключил договор АОП 31.10.2019 г.