- Начало
Профил на купувача
Преустройство на административна сграда за административни нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)
08 Юни 2015
Статус: Изпълнена
Вид: Строителство
Предмет на поръчката е изпълнението на СМР за „Преустройство на адм. сграда за адм. нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“. Административната сграда, която се преустроява, се намира гр. Лом и е разположена в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом.
Строежът е 4-та категория. Целта на поръчката е да се изпълни изцяло разработеният през 2008г. работен проект и сградата да бъде приведена в съответствие със съществените изисквания към строежите по чл.169, ал.1, т.4 и т.6 ЗУТ, както и да бъдат рехабилитирани двете стълбищни клетки на сградата (централен вход и авариен изход) и реконструирани прилежащите на сградата тротоари. За изпълнението на обекта е изготвен работен проект, който съдържа следните части: Архитектура, Конструкции, Електро, Ел. – Структурно окабеляване, ВиК, ОВК, ТТЕ, Енергийна ефективност, ПБЗ, Пожарна безопасност, Сметна документация. Проектът е одобрен по реда на чл.142, ал.1 ЗУТ от Гл. архитект на Лом, на основание на което е издадено РС № 28/13.07.2011 г. Съгласно издаденото РС преустройството на адм. сграда следва да бъда изпълнено на 2 етапа. На първия етап (който понастоящем е завършен) е реализирано предвиденото в част Архитектура вътрешно преустройство и са изпълнени проектните решения по частите Електро, Структурно окабеляване, ВиК и ОВК. Вторият етап включва цялостно саниране на сградата и ремонт на покривното покритие, улуци и водосточни тръби.Разрешението за строеж е презаверено през м. август 2014 г. При реализирането на обект: „Преустройство на последния етаж от административна сграда в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом, за административни нужди – първи етап“ е изцяло реконструиран 3 надпартерен етаж от сградата. На етажа изцяло е подменена изгнилата дървена дограмата с ПВЦ. На останалите три етажа (партер, 1-ви и 2-ри надпартерен) дървените дограми са амортизирани и не отговарят на съвременните естетически и функционални и топлоизолационни изисквания. Сградата не е топлоизолирана поради, което се характеризира с големи топлинни загуби. Покривът на сградата е в лошо състояние, приемните улуци и водосточните тръби са корозирали, което води до нарушаване на покривното водохващане и правилното отвеждане на дъждовните води от покрива до терена нас сградата. При изпълнението на отоплителната инсталация на 3-тия надпартерен ет. от сградата, по проект отоплителният котел е разположен в сутеренният етаж на сградата. Състоянието на помещението, в което е разположен котела, както и на останалите помещения на етажа, не създават необходимите условия за неговото безпрепятствено обслужване. Във връзка с изложеното по-горе е необходимо да бъдат изпълнени: цялостно топлоизолиране на сградата, подмяна на остарялата дървена дограма; основен ремонт на покривната конструкция, включващ подмяна на дървена скара, дъсчена обшивка и покривна ламарина; цялостна подмяна на всички водоприемни улуци и водосточни тръби, монтиране на автоматизирана система против обледеняване; ремонт на двете стълбищни клетки на сградата и прилежащите на сградата тротоари. Предвижда се частично ремонтиране на помещението, в което са поместени отоплителните котли на сградата и обособяване на помещение за нуждите на персонала, поддържащ отоплителната инсталация на сградата.Предвидените ремонтни работи не засягат носещата конструкция на сградата.
- Решение 08.06.2015 г.
- Обявление 08.06.2015 г.
- Документация 08.06.2015 г.
- Проект на договор 08.06.2015 г.
- Образци на форми 08.06.2015 г.
- Документи към техническа спецификация 08.06.2015 г.
- Въпроси и отговори 1 06.07.2015 г.
- Въпроси и отговори 2 13.07.2015 г.
- Протокол 1 11.08.2015 г.
- Протокол 2 11.08.2015 г.
- Съобщение 1 02.09.2015 г.
- Протокол 3 25.09.2015 г.
- Протокол 4 25.09.2015 г.
- Оценителна таблица на кандидатите 25.09.2015 г.
- Обобщена оценителна таблица накандидатите 25.09.2015 г.
- Решение 1 25.09.2015 г.
- Възтановени банкови гаранции 21.10.2015 г.
- Освобождаване на банкова гаранция 1 17.11.2015 г.
- Договор 18.11.2015 г.
- Приложение 1 към договор 18.11.2015 г.
- Приложение 2 към договор 18.11.2015 г.
- Приложение 3 към договор 18.11.2015 г.
- Приложение 4 към договор 18.11.2015 г.
- Проложение 5 към договор 18.11.2015 г.
- Плащане 1 09.02.2016 г.
- Информация за изпълнен договор 04.07.2016 г.