Версия за печат

01158-2015-0014

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 5 или 6 ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход 69, За: инж. Антоанета Даскалова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8079999, E-mail: a.daskalova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=583:remont1&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Строителство
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-10-8 от 08.06.2016 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2015-0014
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е изпълнението на СМР за „Преустройство на адм. сграда за адм. нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“. Административната сграда, която се преустроява, се намира гр. Лом и е разположена в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом. Строежът е 4-та категория. Целта на поръчката е да се изпълни изцяло разработеният през 2008г. работен проект и сградата да бъде приведена в съответствие със съществените изисквания към строежите по чл.169, ал.1, т.4 и т.6 ЗУТ, както и да бъдат рехабилитирани двете стълбищни клетки на сградата (централен вход и авариен изход) и реконструирани прилежащите на сградата тротоари. За изпълнението на обекта е изготвен работен проект, който съдържа следните части: Архитектура, Конструкции, Електро, Ел. – Структурно окабеляване, ВиК, ОВК, ТТЕ, Енергийна ефективност, ПБЗ, Пожарна безопасност, Сметна документация. Проектът е одобрен по реда на чл.142, ал.1 ЗУТ от Гл. архитект на Лом, на основание на което е издадено РС № 28/13.07.2011 г. Съгласно издаденото РС преустройството на адм. сграда следва да бъда изпълнено на 2 етапа. На първия етап (който понастоящем е завършен) е реализирано предвиденото в част Архитектура вътрешно преустройство и са изпълнени проектните решения по частите Електро, Структурно окабеляване, ВиК и ОВК. Вторият етап включва цялостно саниране на сградата и ремонт на покривното покритие, улуци и водосточни тръби.Разрешението за строеж е презаверено през м. август 2014 г. При реализирането на обект: „Преустройство на последния етаж от административна сграда в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом, за административни нужди – първи етап“ е изцяло реконструиран 3 надпартерен етаж от сградата. На етажа изцяло е подменена изгнилата дървена дограмата с ПВЦ. На останалите три етажа (партер, 1-ви и 2-ри надпартерен) дървените дограми са амортизирани и не отговарят на съвременните естетически и функционални и топлоизолационни изисквания. Сградата не е топлоизолирана поради, което се характеризира с големи топлинни загуби. Покривът на сградата е в лошо състояние, приемните улуци и водосточните тръби са корозирали, което води до нарушаване на покривното водохващане и правилното отвеждане на дъждовните води от покрива до терена нас сградата. При изпълнението на отоплителната инсталация на 3-тия надпартерен ет. от сградата, по проект отоплителният котел е разположен в сутеренният етаж на сградата. Състоянието на помещението, в което е разположен котела, както и на останалите помещения на етажа, не създават необходимите условия за неговото безпрепятствено обслужване. Във връзка с изложеното по-горе е необходимо да бъдат изпълнени: цялостно топлоизолиране на сградата, подмяна на остарялата дървена дограма; основен ремонт на покривната конструкция, включващ подмяна на дървена скара, дъсчена обшивка и покривна ламарина; цялостна подмяна на всички водоприемни улуци и водосточни тръби, монтиране на автоматизирана система против обледеняване; ремонт на двете стълбищни клетки на сградата и прилежащите на сградата тротоари. Предвижда се частично ремонтиране на помещението, в което са поместени отоплителните котли на сградата и обособяване на помещение за нуждите на персонала, поддържащ отоплителната инсталация на сградата.Предвидените ремонтни работи не засягат носещата конструкция на сградата.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 93 от 09.11.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

ИНТИС ООД, ЕИК 827102037, ул. Цар Асен № 31, вх. 3, ет. 1, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 826019, E-mail: intisbg@gmail.com, Факс: 082 826021

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предмет на договора е изпълнението на СМР за „Преустройство на адм. сграда за адм. нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“. Административната сграда, която се преустроява, се намира гр. Лом и е разположена в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом. Строежът е 4-та категория. Целта на поръчката е да се изпълни изцяло разработеният през 2008г. работен проект и сградата да бъде приведена в съответствие със съществените изисквания към строежите по чл.169, ал.1, т.4 и т.6 ЗУТ, както и да бъдат рехабилитирани двете стълбищни клетки на сградата (централен вход и авариен изход) и реконструирани прилежащите на сградата тротоари. За изпълнението на обекта е изготвен работен проект, който съдържа следните части: Архитектура, Конструкции, Електро, Ел. – Структурно окабеляване, ВиК, ОВК, ТТЕ, Енергийна ефективност, ПБЗ, Пожарна безопасност, Сметна документация. Проектът е одобрен по реда на чл.142, ал.1 ЗУТ от Гл. архитект на Лом, на основание на което е издадено РС № 28/13.07.2011 г. Съгласно издаденото РС преустройството на адм. сграда следва да бъда изпълнено на 2 етапа. На първия етап (който понастоящем е завършен) е реализирано предвиденото в част Архитектура вътрешно преустройство и са изпълнени проектните решения по частите Електро, Структурно окабеляване, ВиК и ОВК. Вторият етап включва цялостно саниране на сградата и ремонт на покривното покритие, улуци и водосточни тръби.Разрешението за строеж е презаверено през м. август 2014 г. При реализирането на обект: „Преустройство на последния етаж от административна сграда в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом, за административни нужди – първи етап“ е изцяло реконструиран 3 надпартерен етаж от сградата. На етажа изцяло е подменена изгнилата дървена дограмата с ПВЦ. На останалите три етажа (партер, 1-ви и 2-ри надпартерен) дървените дограми са амортизирани и не отговарят на съвременните естетически и функционални и топлоизолационни изисквания. Сградата не е топлоизолирана поради, което се характеризира с големи топлинни загуби. Покривът на сградата е в лошо състояние, приемните улуци и водосточните тръби са корозирали, което води до нарушаване на покривното водохващане и правилното отвеждане на дъждовните води от покрива до терена нас сградата. При изпълнението на отоплителната инсталация на 3-тия надпартерен етаж от сградата, по проект отоплителният котел е разположен в сутеренният етаж на сградата. Състоянието на помещението, в което е разположен котела, както и на останалите помещения на етажа, не създават необходимите условия за неговото безпрепятствено обслужване. Във връзка с изложеното по-горе е необходимо да бъдат изпълнени: цялостно топлоизолиране на сградата, подмяна на остарялата дървена дограма; основен ремонт на покривната конструкция, включващ подмяна на дървена скара, дъсчена обшивка и покривна ламарина; цялостна подмяна на всички водоприемни улуци и водосточни тръби, монтиране на автоматизирана система против обледеняване; ремонт на двете стълбищни клетки на сградата и прилежащите на сградата тротоари. Предвижда се частично ремонтиране на помещението, в което са поместени отоплителните котли на сградата и обособяване на помещение за нуждите на персонала, поддържащ отоплителната инсталация на сградата. Предвидените ремонтни работи не засягат носещата конструкция на сградата. Обхват на СМР, включени в предмета на договора: Полагане на външна топлоизолация; Изпълнение на тротоари; Подмяна на подово покритие; Обшиване на стени и тавани с гипсокартон; Подмяна на врати и прозорци; Подмяна на компрометирана покривна конструкция; Подмяна и монтиране на нови - улуци и водосточни тръби; Монтиране на автоматизирана система против обледеняване на улуци и водосточни тръби; Частичен ремонт и профилактика на ВиК; Доставка и монтаж на предпазни парапети.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

24.06.2016 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
307867.26 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

24.06.2016 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
307151.81 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

По силата на чл. 4, ал. 1, б. в от договора окончателното плащане се дължи след издаването на документ за въвеждане на обекта в експлоатация и представяне на оригинална фактура от изпълнителя. Последното плащане по договора е извършено на 24.06.2016 г. Съгласно чл.5, ал.1 от договора, срокът за изпълнение на СМР е 76 (седемдесет и шест) календарни дни и започва да тече от датата на подписване на акт образец № 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, като за дата на завършване изпълнението на възложените СМР се счита датата на подписване на Констативния протокол за установяване годността за приемане на строежа- акт образец № 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Акт образец № 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа е подписан на 19.11.2015 г., а констативния протокол за установяване годността за приемане на строежа (акт образец № 15) - на 27.05.2016 г. С 9 броя констативни протоколи, в съответствие с чл. 5, ал. 2-6 от договора, е спирано изпълнението на договора за общ период от 116 дни. В общата цена по договора са включени и непредвидени работи в размер до 22 804,98 лв., като разликата в размер на 715,45 лв. между договорената обща крайна стойност и реално изплатената сума се дължи на неусвояването на разходите за непредвидени СМР в пълен размер.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

04.07.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
Длъжност: генерален директор