Версия за печат

01158-2015-0014

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Антоанета Даскалова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079962, E-mail: a.daskalova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=583:remont1&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура - Главно управление, бул. Шипченски проход № 69, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: деловодство, Отдел Административен

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Преустройство на адм. сграда за адм. нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Република България, Област Монтана, Община Лом, гр. Лом
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е изпълнението на СМР за „Преустройство на адм. сграда за адм. нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“. Административната сграда, която се преустроява, се намира гр. Лом и е разположена в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом. Строежът е 4-та категория. Целта на поръчката е да се изпълни изцяло разработеният през 2008г. работен проект и сградата да бъде приведена в съответствие със съществените изисквания към строежите по чл.169, ал.1, т.4 и т.6 ЗУТ, както и да бъдат рехабилитирани двете стълбищни клетки на сградата (централен вход и авариен изход) и реконструирани прилежащите на сградата тротоари. За изпълнението на обекта е изготвен работен проект, който съдържа следните части: Архитектура, Конструкции, Електро, Ел. – Структурно окабеляване, ВиК, ОВК, ТТЕ, Енергийна ефективност, ПБЗ, Пожарна безопасност, Сметна документация. Проектът е одобрен по реда на чл.142, ал.1 ЗУТ от Гл. архитект на Лом, на основание на което е издадено РС № 28/13.07.2011 г. Съгласно издаденото РС преустройството на адм. сграда следва да бъда изпълнено на 2 етапа. На първия етап (който понастоящем е завършен) е реализирано предвиденото в част Архитектура вътрешно преустройство и са изпълнени проектните решения по частите Електро, Структурно окабеляване, ВиК и ОВК. Вторият етап включва цялостно саниране на сградата и ремонт на покривното покритие, улуци и водосточни тръби.Разрешението за строеж е презаверено през м. август 2014 г. При реализирането на обект: „Преустройство на последния етаж от административна сграда в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом, за административни нужди – първи етап“ е изцяло реконструиран 3 надпартерен етаж от сградата. На етажа изцяло е подменена изгнилата дървена дограмата с ПВЦ. На останалите три етажа (партер, 1-ви и 2-ри надпартерен) дървените дограми са амортизирани и не отговарят на съвременните естетически и функционални и топлоизолационни изисквания. Сградата не е топлоизолирана поради, което се характеризира с големи топлинни загуби. Покривът на сградата е в лошо състояние, приемните улуци и водосточните тръби са корозирали, което води до нарушаване на покривното водохващане и правилното отвеждане на дъждовните води от покрива до терена нас сградата. При изпълнението на отоплителната инсталация на 3-тия надпартерен ет. от сградата, по проект отоплителният котел е разположен в сутеренният етаж на сградата. Състоянието на помещението, в което е разположен котела, както и на останалите помещения на етажа, не създават необходимите условия за неговото безпрепятствено обслужване. Във връзка с изложеното по-горе е необходимо да бъдат изпълнени: цялостно топлоизолиране на сградата, подмяна на остарялата дървена дограма; основен ремонт на покривната конструкция, включващ подмяна на дървена скара, дъсчена обшивка и покривна ламарина; цялостна подмяна на всички водоприемни улуци и водосточни тръби, монтиране на автоматизирана система против обледеняване; ремонт на двете стълбищни клетки на сградата и прилежащите на сградата тротоари. Предвижда се частично ремонтиране на помещението, в което са поместени отоплителните котли на сградата и обособяване на помещение за нуждите на персонала, поддържащ отоплителната инсталация на сградата.Предвидените ремонтни работи не засягат носещата конструкция на сградата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхват на СМР, включени в предмета на поръчката: Полагане на външна топлоизолация; Изпълнение на тротоари; Подмяна на подово покритие; Обшиване на стени и тавани с гипсокартон; Подмяна на врати и прозорци; Подмяна на компрометирана покривна конструкция; Подмяна и монтиране на нови - улуци и водосточни тръби; Монтиране на автоматизирана система против обледеняване на улуци и водосточни тръби; Частичен ремонт и профилактика на ВиК Доставка и монтаж на предпазни парапети Подробно описание на видовете и количествата СМР и на изискванията към материалите се съдържа в техническата спецификация от документацията за участие и в количествената сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3500 лв. /три хиляди и петстотин/ лева.Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура“, банка: IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт” или се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата, съгласно примерен образец.При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Възложителя: IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт” или се представя оригинал безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност до 60 /шестдесет/ дни след изтичане срока на договора, съгласно примерен образец. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Предлаганата от участника крайна обща цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен като прогнозна стойност в обявлението за обществена поръчка, като максималната цена на обекта е 350 000,00 ( триста и петдесет хиляди) лв., без ДДС. Участник, чието ценово предложение надхвърля прогнозната стойност и съответно финансовия ресурс на възложителя или който предложи стойност на непредвидените работи, надхвърляща 10% от общата стойност на СМР, без ДДС, ще бъде отстранен от участие в поръчката. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева в срок от десет работни дни от представянето на съответните документи. Начини на плащане: a/ Междинно плащане в размер до 60% /шестдесет процента/ от стойността на договора без ДДС – въз основа на двустранен протокол за вида и обема на действително извършените СМР, съставен и подписан след изпълнение на 60% (шестдесет на сто) от общия обем на строително-ремонтните работи, придружен с необходимите актове по Наредба № 3 от 31.07.2003 г.за съставяне на актове и протоколи по време строителството, декларации за съответствие и сертификати за качество на вложените материали и доставените материали и представена оригинални фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; б/ Междинно плащане в размер на 20% /двадесет процента/ от стойността на договора без ДДС – въз основа на подписан без забележки на Констативен протокол за установяване годността за приемане на строеж - акт обр. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време строителството. В случай, че протоколът е подписан със забележки, плащането се дължи след подписване на двустранен протокол, от който видно, че забележките са отстранени; в/ Окончателно плащане в размер на останалата част от стойността на договора без ДДС – въз основа на документ за въвеждане на обекта в експлоатация и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи, че: • всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; • посоченото упълномощено лице ще представлява участника при изпълнението на договора и това лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; • всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора • не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В споразумението, членовете на обединението/консорциума трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението/консорциума за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението.Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. Външни експерти, участвали в изработването на технич. спецификации или на методиката за оценка на офертите в документацията за участие не могат да участват в процедурата самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата.Участниците да са застраховали профес. си дейност като строители с валидна “Застраховка за профес. отговорност в проектирането и строителството” за сума, която покрива минималната застрахователна сума за 4-та категория обект. Участникът да има валидна регистрация в ЦПРС към КСБ за 4-та категория строежи или регистрация в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на др.държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за извършване на дейностите, предмет на поръчката. Документи: 1. Представяне на участника, по образец;2. Списък на документите, които съдържа офертата на участника с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от представляващия участника;3. Нотар. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Този документ се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно офиц. документи за регистрация на участника. При обединение: ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура; 4. Документ за внесена гаранция за участие (платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция);5. При участници обединения - заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който е посочен представляващият;6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, по образец;7. Декларация по чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т.2 ЗОП, по образец; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, по образец; 9. Удостоверение от КСБ с валиден талон или декларация, че участникът е вписан в ЦПРС за изпълнение на 4-та категория строежи ПРВВЦПРС или за чуждестр. лица съответен еквив. документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен профес. регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с официален превод на български език. В случай, че чуждестранният участник не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава аналогичен документ, същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за опрделянето му за изпълнител да представи документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС; 10.Валидна полица за сключена „Застраховка за профес. отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171 от ЗУТ, на стойност, съответстваща на 4-та категория строеж за лица, регистрирани на територията на РБ или еквив. за чуждестранни лица, в съответствие със законодателство на държавата, в която са установени;11.Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в обявлението и/или документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът да има опит през предходните 5 год., считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си в изпълнението на строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката.„Еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство” е: преустройство и/или саниране и/или основен ремонт на сгради (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти);да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ръководни служители/експерти:1.Ръководител на екипао: образов. степен „магистър”, квалиф. „строит. инженер”, специалност „ПГС“ или еквив.; мин. 5 г. опит по специалността; опит в изпълнение и/или ръководство на мин.1 проект за преустройство или саниране или основен ремонт на сграда;.2.Технич. ръководител: квалиф. „строит. инж.” или „строит. техник”, съгласно чл. 163а, ал.4 ЗУТ или еквив.; мин. 3 г. опит в изпълнение и/или ръководство на обекти за изграждане, реконструкция, преустройство или саниране или основен ремонт на сгради;3.Отговорник по контрола на качеството: профес.квалиф., отговаряща на чл. 163а, ал. 2 ЗУТ или еквив.; удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквив.; мин. 3 г. опит като отговорник по к-ла на качеството в строителството;4.Отговорник по ЗБУТ: профес.квалиф., отговаряща на чл. 163а, ал. 2 ЗУТ или еквив.;удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквив., мин.3 г. опит като отговорник по ЗБУТ в строителството. Участникът да разполага със собствени и/или наети строителни машини и техническо оборудване з; да притежава внедрена и сертифицирана с-ма за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквив.; разработена и внедрена интегрирана с-ма заза управление на околна среда съгласно ISO 14001:2004 или еквивалент; разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на безопасните условия на труд съгласно OHSAS 18001:2007 или еквив. Документи: - Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП - Приложение № 5 на изпълненото през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, сходно или еднакво с предмета на поръчката и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. - Декларация – списък на служителите/експертите, които участникът ще ползва за изпълнение на поръчката, по образец,придружени от профес. автобиографии на експертите, по образец, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. - Списък - декларация на строителните машини и техническото оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, по образец. - Валиден сертификат ISO 9001:2008 за внедрена с-ма за управление на качеството или еквив. или др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Продължава в VI.3. Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Oрганизация и технология на работата; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.07.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.07.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.07.2015 г.  Час: 11:00
Място

заседателна зала на Главно управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. софия, бул. Шипченски проход № 69

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от III.2.3 Tехнически възможности: - Валиден сертификат ISO 14001:2004 за разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на околна среда или еквив. или др. доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. - Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на безопасните условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент. Други условия: Ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, Участник, за когото e налице някое от следните обстоятелства:Подадената оферта е представена в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;По отношение на участника е налице някое от обстоятелства по чл. 47 ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; Представената оферта, включително и отделни нейни части в техническото и ценово предложение, не отговаря на предварително обявените в решението, обявлението или в документацията условия; Не е представен някой от документите, съгласно чл. 56 от ЗОП и изискванията на документацията; По отношение на участника се установи неизпълнение на минималните изисквания за технически възможности и квалификация съгласно предварително обявените в обявлението и в документацията условия; Не е представил документ за внесена/учредена гаранция за участие; Гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция не отговаря на изискванията на възложителя за срок на валидност или стойност; За когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на акт образец № 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Участник, чието техническо предложение е за срок на изпълнение по-дълъг от 90 (деветдесет) календарни дни, ще бъде отстранен от участие в поръчката. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл. 14, ал.3, т.2 от ЗОП по опростени правила, поради което на основание чл. 64, ал. 1, предл. последно, срокът за предтавяне на оферти е определен на 40 дни и изтича в първия работен ден, следващ 40-тия ден.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ