01158-2015-0014
Технически редакции | ||
08.06.2015 16:44 ч. : | 08/06/2015 16:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.06.2015 16:44 ч. : | 08/06/2015 16:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Антоанета Даскалова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079962, E-mail: a.daskalova@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственостИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=583:remont1&catid=97&Itemid=351&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура - Главно управление, бул. Шипченски проход № 69, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: деловодство, Отдел АдминистративенИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.bgports.bg.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Преустройство на адм. сграда за адм. нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на поръчката е изпълнението на СМР за „Преустройство на адм. сграда за адм. нужди – II етап (основен ремонт на покрива, полагане на изолация по фасадите и подмяна на дограма на партера, първи и втори етаж)“. Административната сграда, която се преустроява, се намира гр. Лом и е разположена в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом. Строежът е 4-та категория. Целта на поръчката е да се изпълни изцяло разработеният през 2008г. работен проект и сградата да бъде приведена в съответствие със съществените изисквания към строежите по чл.169, ал.1, т.4 и т.6 ЗУТ, както и да бъдат рехабилитирани двете стълбищни клетки на сградата (централен вход и авариен изход) и реконструирани прилежащите на сградата тротоари. За изпълнението на обекта е изготвен работен проект, който съдържа следните части: Архитектура, Конструкции, Електро, Ел. – Структурно окабеляване, ВиК, ОВК, ТТЕ, Енергийна ефективност, ПБЗ, Пожарна безопасност, Сметна документация. Проектът е одобрен по реда на чл.142, ал.1 ЗУТ от Гл. архитект на Лом, на основание на което е издадено РС № 28/13.07.2011 г. Съгласно издаденото РС преустройството на адм. сграда следва да бъда изпълнено на 2 етапа. На първия етап (който понастоящем е завършен) е реализирано предвиденото в част Архитектура вътрешно преустройство и са изпълнени проектните решения по частите Електро, Структурно окабеляване, ВиК и ОВК. Вторият етап включва цялостно саниране на сградата и ремонт на покривното покритие, улуци и водосточни тръби.Разрешението за строеж е презаверено през м. август 2014 г. При реализирането на обект: „Преустройство на последния етаж от административна сграда в УПИ II, кв. 32 Б по плана на гр. Лом, за административни нужди – първи етап“ е изцяло реконструиран 3 надпартерен етаж от сградата. На етажа изцяло е подменена изгнилата дървена дограмата с ПВЦ. На останалите три етажа (партер, 1-ви и 2-ри надпартерен) дървените дограми са амортизирани и не отговарят на съвременните естетически и функционални и топлоизолационни изисквания. Сградата не е топлоизолирана поради, което се характеризира с големи топлинни загуби. Покривът на сградата е в лошо състояние, приемните улуци и водосточните тръби са корозирали, което води до нарушаване на покривното водохващане и правилното отвеждане на дъждовните води от покрива до терена нас сградата. При изпълнението на отоплителната инсталация на 3-тия надпартерен ет. от сградата, по проект отоплителният котел е разположен в сутеренният етаж на сградата. Състоянието на помещението, в което е разположен котела, както и на останалите помещения на етажа, не създават необходимите условия за неговото безпрепятствено обслужване. Във връзка с изложеното по-горе е необходимо да бъдат изпълнени: цялостно топлоизолиране на сградата, подмяна на остарялата дървена дограма; основен ремонт на покривната конструкция, включващ подмяна на дървена скара, дъсчена обшивка и покривна ламарина; цялостна подмяна на всички водоприемни улуци и водосточни тръби, монтиране на автоматизирана система против обледеняване; ремонт на двете стълбищни клетки на сградата и прилежащите на сградата тротоари. Предвижда се частично ремонтиране на помещението, в което са поместени отоплителните котли на сградата и обособяване на помещение за нуждите на персонала, поддържащ отоплителната инсталация на сградата.Предвидените ремонтни работи не засягат носещата конструкция на сградата.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обхват на СМР, включени в предмета на поръчката: Полагане на външна топлоизолация; Изпълнение на тротоари; Подмяна на подово покритие; Обшиване на стени и тавани с гипсокартон; Подмяна на врати и прозорци; Подмяна на компрометирана покривна конструкция; Подмяна и монтиране на нови - улуци и водосточни тръби; Монтиране на автоматизирана система против обледеняване на улуци и водосточни тръби; Частичен ремонт и профилактика на ВиК Доставка и монтаж на предпазни парапети Подробно описание на видовете и количествата СМР и на изискванията към материалите се съдържа в техническата спецификация от документацията за участие и в количествената сметка.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3500 лв. /три хиляди и петстотин/ лева.Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура“, банка: IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт” или се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата, съгласно примерен образец.При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Възложителя: IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт” или се представя оригинал безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност до 60 /шестдесет/ дни след изтичане срока на договора, съгласно примерен образец. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника.
Предлаганата от участника крайна обща цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен като прогнозна стойност в обявлението за обществена поръчка, като максималната цена на обекта е 350 000,00 ( триста и петдесет хиляди) лв., без ДДС. Участник, чието ценово предложение надхвърля прогнозната стойност и съответно финансовия ресурс на възложителя или който предложи стойност на непредвидените работи, надхвърляща 10% от общата стойност на СМР, без ДДС, ще бъде отстранен от участие в поръчката. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева в срок от десет работни дни от представянето на съответните документи. Начини на плащане: a/ Междинно плащане в размер до 60% /шестдесет процента/ от стойността на договора без ДДС – въз основа на двустранен протокол за вида и обема на действително извършените СМР, съставен и подписан след изпълнение на 60% (шестдесет на сто) от общия обем на строително-ремонтните работи, придружен с необходимите актове по Наредба № 3 от 31.07.2003 г.за съставяне на актове и протоколи по време строителството, декларации за съответствие и сертификати за качество на вложените материали и доставените материали и представена оригинални фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; б/ Междинно плащане в размер на 20% /двадесет процента/ от стойността на договора без ДДС – въз основа на подписан без забележки на Констативен протокол за установяване годността за приемане на строеж - акт обр. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време строителството. В случай, че протоколът е подписан със забележки, плащането се дължи след подписване на двустранен протокол, от който видно, че забележките са отстранени; в/ Окончателно плащане в размер на останалата част от стойността на договора без ДДС – въз основа на документ за въвеждане на обекта в експлоатация и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.
Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи, че: • всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; • посоченото упълномощено лице ще представлява участника при изпълнението на договора и това лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; • всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора • не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В споразумението, членовете на обединението/консорциума трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението/консорциума за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението.Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника.
няма изисквания
Участникът да има опит през предходните 5 год., считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си в изпълнението на строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката.„Еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство” е: преустройство и/или саниране и/или основен ремонт на сгради (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти);да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ръководни служители/експерти:1.Ръководител на екипао: образов. степен „магистър”, квалиф. „строит. инженер”, специалност „ПГС“ или еквив.; мин. 5 г. опит по специалността; опит в изпълнение и/или ръководство на мин.1 проект за преустройство или саниране или основен ремонт на сграда;.2.Технич. ръководител: квалиф. „строит. инж.” или „строит. техник”, съгласно чл. 163а, ал.4 ЗУТ или еквив.; мин. 3 г. опит в изпълнение и/или ръководство на обекти за изграждане, реконструкция, преустройство или саниране или основен ремонт на сгради;3.Отговорник по контрола на качеството: профес.квалиф., отговаряща на чл. 163а, ал. 2 ЗУТ или еквив.; удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквив.; мин. 3 г. опит като отговорник по к-ла на качеството в строителството;4.Отговорник по ЗБУТ: профес.квалиф., отговаряща на чл. 163а, ал. 2 ЗУТ или еквив.;удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквив., мин.3 г. опит като отговорник по ЗБУТ в строителството. Участникът да разполага със собствени и/или наети строителни машини и техническо оборудване з; да притежава внедрена и сертифицирана с-ма за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквив.; разработена и внедрена интегрирана с-ма заза управление на околна среда съгласно ISO 14001:2004 или еквивалент; разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на безопасните условия на труд съгласно OHSAS 18001:2007 или еквив. Документи: - Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП - Приложение № 5 на изпълненото през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, сходно или еднакво с предмета на поръчката и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. - Декларация – списък на служителите/експертите, които участникът ще ползва за изпълнение на поръчката, по образец,придружени от профес. автобиографии на експертите, по образец, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. - Списък - декларация на строителните машини и техническото оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, по образец. - Валиден сертификат ISO 9001:2008 за внедрена с-ма за управление на качеството или еквив. или др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Продължава в VI.3. Допълнителна информация
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
6
заседателна зала на Главно управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. софия, бул. Шипченски проход № 69
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от III.2.3 Tехнически възможности: - Валиден сертификат ISO 14001:2004 за разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на околна среда или еквив. или др. доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. - Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана с-ма за управление на безопасните условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент. Други условия: Ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, Участник, за когото e налице някое от следните обстоятелства:Подадената оферта е представена в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;По отношение на участника е налице някое от обстоятелства по чл. 47 ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; Представената оферта, включително и отделни нейни части в техническото и ценово предложение, не отговаря на предварително обявените в решението, обявлението или в документацията условия; Не е представен някой от документите, съгласно чл. 56 от ЗОП и изискванията на документацията; По отношение на участника се установи неизпълнение на минималните изисквания за технически възможности и квалификация съгласно предварително обявените в обявлението и в документацията условия; Не е представил документ за внесена/учредена гаранция за участие; Гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция не отговаря на изискванията на възложителя за срок на валидност или стойност; За когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на акт образец № 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Участник, чието техническо предложение е за срок на изпълнение по-дълъг от 90 (деветдесет) календарни дни, ще бъде отстранен от участие в поръчката. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл. 14, ал.3, т.2 от ЗОП по опростени правила, поради което на основание чл. 64, ал. 1, предл. последно, срокът за предтавяне на оферти е определен на 40 дни и изтича в първия работен ден, следващ 40-тия ден.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП
08.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ