III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
|
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2016, 2017, 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС.
Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2016, 2017, 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС. За участник чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. * За оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се приема сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от услуги, свързани с разработване и внедряване на информационни системи. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП горното изискване се доказва с представянето на документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП, а именно справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно най-малко 1 (една) дейност с предмет идентичен или сходен с този на настоящата поръчка; 2. Участникът в процедурата трябва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват: разработване и поддръжка на информационни системи / софтуерни системи.
1. През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно най-малко 1 (една) дейност с предмет идентичен или сходен с този на настоящата поръчка. За дейност „сходна“ с предмета на настоящата поръчка се приема услуга с приключена гаранционна поддръжка, включваща разработване и внедряване на информационна система, интегрирана с други информационни системи за постоянен обмен на данни. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т.1б). Участникът посочва списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. Възложителят не поставя изискване по отношение на обема на изпълнените сходни услуги. 2. Участникът в процедурата трябва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват: разработване и поддръжка на информационни системи / софтуерни системи. В случай на обединение, изискването се отнася за члена/членовете, който/които ще извършва/т дейностите по разработване, внедряване и поддръжка на ИИП. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“). В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представяне на заверено копие или оригинал на сертификат за EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват, включващ разработване и поддръжка на информационни системи / софтуерни системи. Съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП ще бъдат приемани и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по не зависещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Сертификата трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. За отговарящи на изискванията се приемат и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Не е приложимо
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от общата цена на договора без ДДС. Изпълнителят предоставя и гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от общата цена, преди изплащането на дължимия аванс по договора. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция; в) застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за обществена поръчка.
|
III.1.7) 1. Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е в размер на 3 500 000,00 лева без ДДС (три милиона и петстотин хиляди лева без ДДС). Посочената стойност се явява и максималният финансов ресурс, с който възложителят разполага за изпълнение на поръчката, т.е. прогнозната стойност представлява максимална (пределна) цена на договора и не следва да бъде надвишавана. 2. Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка не е осигурено финансирането за нейното изпълнение. В тази връзка на основание чл. 114 от ЗОП, договорът с избрания изпълнител ще бъде сключен под условие, като всяка от страните може да поиска неговото прекратяване без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му. 3. Начинът на плащане на изпълнението на поръчката е посочен в проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка, където е предвидена схема на плащанията.
|
III.1.8) Няма изискване обединенията да имат правна форма за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, задължително в акта за създаване на обединението, членовете следва да уговорят солидарна отговорност за изпълнението на договора за обществената поръчка и трябва да бъде посочена следната информация: - права и задължения на участниците в обединението; - разпределение на отговорността между членовете на обединението; - дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението; - определяне на партньор, който ще представлява обединението (може да бъде направено и в отделен/обособен документ). Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
|