III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Възложителят няма изисквания за годност за упражняване на професионална дейност. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016; 2017; 2018) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот в размер на не по- малко от 8 000 000,00 лева без ДДС, изчислен на база на годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016; 2017; 2018) и в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „Б“ Икономическо и финансово състояние от еЕЕДОП. Преди сключване на договор участникът, определен за изпълнител, следва да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, и/или справка за общия оборот. За участник, който е чуждестранно лице, оборотът ще се изчисли по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участниците следва да са изпълнили дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на офертите, като обема от тази дейност е без значение за Възложителя. 2.Участниците следва да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент на него с обхват, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. 3.Участниците следва да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент на него с обхват, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
1. Участниците следва да са изпълнили минимум 1 (една) дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на офертите. Под сходна с предмета на поръчката да се разбира дейност, която включва доставка и внедряване на комуникационно оборудване и/или изчислителна инфраструктура (сървъри, дискови масиви, софтуер за виртуализация и за архивиране на данни) и изграждане на електро и слаботокови системи. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV Критерии за подбор, б. „В“ Технически и професионални способности от еЕЕДОП. Преди сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, следва да представи списък на изпълнените дейности с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършването им. 2. Участниците следва да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент на него с обхват, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под обхват сходен с предмета на поръчката да се разбира: доставка на ИТ оборудване и извършване монтаж и пускане в експлоатация на основно или резервно електрозахранване и/или електрооборудване с ниско и/или високо напрежение. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV Критерии за подбор, б. „Г“ Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, първо поле от еЕЕДОП. Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи заверено копие на изискуемия сертификат. 3. Участниците следва да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент на него с обхват, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.Под обхват сходен с предмета на поръчката да се разбира: извършване на монтаж и пускане в експлоатация на основно или резервно електрозахранване и/или електрооборудване с ниско и/или високо напрежение. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV Критерии за подбор, б. „Г“ Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, второ поле от еЕЕДОП. Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи заверено копие на изискуемия сертификат. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
не е приложимо
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Изпълнителят предоставя гаранцията за изпълнение в една от следните форми: 1 Парична сума. 2 Банкова гаранция. 3 Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.Предвижда авансово плащане по договора в размер на 30% от общата стойност на договора, плюс прилежащия към нея ДДС, съответно – предоставяне на гаранция за авансово предоставени средства. Изпълнителят следва да предостави на Възложителя и гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства в размер на 100% от предоставената сума.
|
III.1.7) Възложителят заплаща авансово 30% от общата цена на Договора плюс прилежащия към нея ДДС в срок от 10 (десет) работни дни от подписване на Договора и предоставяне от Изпълнителя на фактура, както и гаранция, обезпечаваща 100% от авансовото плащане, в една от формите посочени в член 11 от Договора. Гаранцията обезпечаваща авансовото плащане се освобождава в срок до 3 (три) дни след връщане или усвояване на аванса. Възложителят заплаща остатъчната сума от цената на Договора както следва: а/ Стойността на всяка доставка на оборудване или софтуерни продукти се заплаща след приемането й с приемо-предавателен протокол за доставка; б/ Стойността на изпълнените услуги се заплаща след приемане на изпълнението им с приемо-предавателен протокол за услуги.
|
III.1.8) Няма изискване обединенията да имат правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът за създаване на обединение да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението (вкл. задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава му след подаването на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа страните да са определили партньор, който представлява обединението за целите на поръчката и да са уговорили солидарна отговорност на членовете му, когато такава не се предвижда съгласно приложимото законодателство.
|