III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Възложителят не поставя изисквания за годност на участниците |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Участниците следва да посочат информация за реализирания от тях специфичен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислени на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.). Съгласно § 2, т. 67 от ДР на ЗОП: "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка. Под "сферата, попадаща в обхвата на поръчката" възложителят разбира извършване на доставки на вилкови повдигачи, или челни товарачи.
1. Участникът следва да е реализирал минимален специфичен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 400 000 лв. (четиристотин хиляди лева). При подаване на офертата всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор, като попълни т. 2а (конкретен годишен оборот), в част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП. При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си или заверени копия от отчетите за приходите и разходите и балансите от годишните финансови отчети, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира/т дейност/и свързани с извършване на доставки на вилкови повдигачи или челни товарачи. 2. Участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в структурата му, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, за контрола по качеството и за гаранционното и сервизно обслужване. 3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване и съоръжения, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. В хипотезата на чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В съответствие с чл. 112, ал. 2, т. 3 от ЗОП преди сключването на договора, определеният изпълнител, следва да докаже, че не са налице основанията за отстраняване от процедурата, за което представя съответните документи. Възложителят може да не приеме представеното доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението – участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Под „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира/т дейност/и свързани с извършване на доставки на вилкови повдигачи или челни товарачи. 2. Участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в структурата му, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, за контрола по качеството и за гаранционното и сервизно обслужване. 3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване и съоръжения, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
По т. 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) идентична или сходна дейност с тази на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. При подаване на оферта всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор, като попълни т. 1б, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП с посочване на стойностите, датите и получателите. При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите, получателите, задно с доказателство за извършената доставка. По т. 2. Участникът следва да разполага с минимум 2 (две) технически лица, които да имат петгодишен опит в извършването на сервизно обслужване (гаранционно и сервизно) на машини идентични или сходни с предмета на поръчката. При подаване на оферта всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор, като представи списък на техническите лица, в който подробно е описан техния професионален опит, като попълни т. 2, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП. При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи надлежни доказателства за съответствие на предложените технически лица с изискванията на Възложителя. По т. 3. Участникът следва да разполага с мобилна апаратура за диагностика и анализ, при необходимост от извършване на сервизно обслужване на място, на територията на Възложителя, включваща минимум възможност за обслужване и ремонт на: двигател, ходова част, хидравлична система и хидро-трансмисия, електроинсталация и електроника. При подаване на оферта всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор, като попълни т. 9, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП. При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи декларация за съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Не се прилага.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет на сто) от неговата обща стойност без ДДС, представена в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и до изтичане на 30 дни след това. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2. Гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства, в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства е до размера на тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение и на гаранцията за аванса са уредени в проекта на договора - Част IV от документацията.
|
III.1.7) Заплащането на доставката ще бъде извършено при спазване на разпоредбите на проекта на договора - Част ІV от документацията за участие. Предвиждат се следните плащания: 1. Авансово плащане, в размер до 20 % (двадесет процента) от общата стойност на договора, платимо в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане, в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП и оригинална фактура. 2. Окончателно плащане в размер на остатъка от сумата по договора, платимо в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане без забележки на двете доставени машини.
|
III.1.8) Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът за създаване на обединение (представя се заверено копие) да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението(включително задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава на обединението след подаване на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа за създавене на обединението страните следва: 1. да определят партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; 2. да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на поръчката, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство.
|