Деловодна информация
01158ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура"
05-11-26 23/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
01158-2016-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69
София BG411 1574 България
Наташа Ценева - директор дирекция Инфраструктура, акватория и собственост +359 28079937
n.ceneva@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/171


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/171
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строителен надзор на обект: „Проектиране и изпълнение на сграда за конгресен, НИЦ за контрол и изследване на Черно море, с прилежащи офис площи, попадащ в обхвата на ПУП-ПРЗ от 1-4 к.м. - п-ще Бургас
71521000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е избор на Консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съответствие на инвестиционен проект със съществените изисквания за строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект: „ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СГРАДА ЗА КОНГРЕСЕН, НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ЦЕНТЪР (НИЦ) ЗА КОНТРОЛ И ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЧЕРНО МОРЕ, С ПРИЛЕЖАЩИ ОФИС ПЛОЩИ, ПОПАДАЩ В ОБХВАТА НА ПУП-ПРЗ ОТ 1 к.м. ДО 4 к.м. - ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС“. Основните задължения на Консултанта, произтичащи от разпоредбите на ЗУТ са посочени в поле II.2.4) "Описание на обществената поръчка" от настоящото обявление.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото на изпълнение на поръчката е УПИ VI 07079.618.1019 в кв. 1 по плана на ЦГЧ гр.Бургас идентичен с ПИ с идентификатор 07079.618.1019 по КК на гр.Бургас.

Предметът на обществената поръчка е избор на Консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съответствие на инвестиционен проект със съществените изисквания за строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект: „ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СГРАДА ЗА КОНГРЕСЕН, НАУЧНО-ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ЦЕНТЪР ЗА КОНТРОЛ И ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЧЕРНО МОРЕ, С ПРИЛЕЖАЩИ ОФИС ПЛОЩИ, ПОПАДАЩ В ОБХВАТА НА ПУП-ПРЗ ОТ 1 к.м. ДО 4 к.м. - ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС“. Основните задължения на Консултанта, произтичащи от разпоредбите на ЗУТ, ще включват: Проверка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания за строежите и изготвяне на Комплексен доклад; Законосъобразно започване на строежа; Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на строителните и монтажни работи, в съответствие с нормативната уредба на Република България; Упражняване на непосредствен и ефективен контрол върху осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд на обекта и опазване на околната среда по време на изпълнението на строителни и монтажни работи по обекта; Контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти съгласно изискванията на Наредба № РД-02-20-1 от 5 февруари 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България; Спиране на строежи, които се извършват в условията на чл. 224, ал. 1, т. 2 и 3 и/ или са в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 от ЗУТ; Защита на личността и имуществото на трети лица от щети, вследствие от изпълнението на строителните и монтажните работи по обекта; Съставяне на технически паспорт на обекта съгласно чл. 176б от ЗУТ; Въвеждане на строежа в експлоатация с разрешение за ползване и спазване на срока за обявяване на дефекти и постигане на нормативни и проектни показатели.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение, представляващо стратегията на участника за изпълнение на услугата, предмет на поръчката    50 точки
Цена
50 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава валидно удостоверение, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК) или валиден лиценз (в съответствие с § 128 от Преходните разпоредби на Закона за изменение и допълнение на ЗУТ, обн. ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г., изм. - ДВ, бр. 98 от 2014 г., в сила от 28.11.2014 г.) за извършване на оценка на съотвестнието и упражняване на строителен надзор. Когато участникът е чуждестранно лице следва да притежава документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ или удостоверение или декларация за наличието на лиценз за упражняване на дейността.
За доказване на годността за упражняване на професионална дейност участниците представят доказателства за актуалната си регистрация чрез попълване на Част IV Критерии за подбор, раздел А в ЕЕДОП.
Участникът да отговаря на изискването на чл.166, ал.3 от ЗУТ – консултантът не може да сключва договор за строителен надзор за строежи, за които той или наетите от него по трудово правоотношение физически лица са строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на Търговския закон.
Участникът да отговаря на изискването на чл.166, ал.4 от ЗУТ – консултантът не може да сключва договор за оценяване на съответствието на проекта за строежа, за който той или наетите от него по трудово правоотношение физически лица са проектанти и/или, строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на Търговския закон.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изискване по отношение икономическото и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, а именно: изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания за строежите и упражняване на строителен надзор на СМР за строежи, свързани с изграждане или реконструкция или основен ремонт на обществено обслужващи сгради.
2. Участникът следва да разполага с екип от технически лица, отговорни за качественото изпълнение на видовете СМР, предвидени в проекта, които притежават професионална квалификация и професионален опит, както следва:
Ръководител на екипа - да има придобита образователна степен „магистър”, с квалификация „архитект“ или „строителен инженер” или еквивалентна, с професионален опит в упражняването на строителен надзор на обекти, представляващи изграждане или реконструкция или основен ремонт на обществено обслужващи сгради.
? Архитект - придобита образователна степен „магистър”;
? Ландшафтен архитект или инженер Паркоустрояване и благоустрояване - придобита образователна степен „магистър”; ?Инженер Строителни конструкции - придобита образователна степен ”магистър”;
? Инженер Строителни конструкции - придобита образователно степен ”магистър” и притежаващ валидно удостоверение за упражняване на технически контрол по част „Конструктивна”;
? Инженер геодезист - придобита образователна степен „магистър”;
? Инженер геолог - придобита образователна степен „магистър” ;
? Електроинженер - придобита образователна степен „магистър”;
? Инженер ВиК - придобита образователна степен „магистър”;
? Инженер Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация - придобита образователна степен „магистър”;
? Инженер КИПиА - придобита образователна степен „магистър”;
? Инженер по част „Технологична“ - придобита образователна степен „магистър”;
? Инженер по част „Пожарна безопасност” – придобита образователна степен „магистър”.
По преценка участникът включва в списъка и допълнителни експерти освен минимално определените.


1. За доказване на посоченото изискване по т. 1 участниците представят списък на изпълненото строителство чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел В в ЕЕДОП. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъдат представени удостоверения за добро изпълнение на услугите съгласно списъка, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Изискването може да бъде покрито с изпълнението на един договор за оценка на съответствието и строителен надзор на строителство на обществено обслужващи сгради или по един договор съответно за оценка на съответствието и за упражнен строителен надзор на обществено обслужващи сгради.
2. За доказване на посоченото изискване по т. 2 участниците представят списък на персонала и ръковдния състав, в който подробно е описана професионалната компетентност на лицата (вкл. са посочени документите, доказващи придобитата професионална компетентност с наименование, №, дата и орган, който ги е издал) чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел В в ЕЕДОП. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъдат представени надлежни доказателства за съответствие на предложения персонал и ръководен състав с изискванията на възложителя.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният изпълнител следва да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора в размер на 3 на сто от стойността му, представена в една от следните форми: неотменяема и безусловна банкова гаранция, учредена в полза на възложителя, със срок на валидност не по-кратък от срока за изпълнение на договора; парична сума, внесена по следната банкова сметка на възложителя: IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIС: CECBBGSF, БАНКА: „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт”; оригинал на валидна застрахователна полица за сключена застраховка, обезпечаваща изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Банковата гаранция и застраховката трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение, да съдържа задължение на банката/застрахователя да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от възложителя, в случай че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора.
III.1.7)
1. Първо междинно плащане в размер на 20 % от общата стойност на договора след съставяне и предаване на комплексен доклад за оценка на съответствието на работния проект със съществените изисквания за строежите и фактура; 2. Второ междинно плащане в размер на 10 % от общата стойност на договора след съставяне и подписване на: а) Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво; б) Заповедна книга на строежа и фактура; 3. Трето междинно плащане в размер на 20 % от общата стойност на договора след представяне на подписан по надлежния ред Акт - образец № 14 за приемане на конструкцията (Приложение № 14 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г.) и фактура; 4. Четвърто междинно плащане в размер на 30 % от общата стойност на договора след предаване на окончателния доклад и фактура; 5. Окончателно плащане в размер на 20 % от общата стойност на договора – въз основа на издадено на разрешение за ползване на строежа и фактура.
III.1.8)
Възложителят не поставя изискване. В случай че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участникът представя с офертата си копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; 4. определяне на партньор, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка; 5. уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Целта на настоящата поръчка е да се гарантира законосъобразното изпълнение на СМР и въвеждането на обекта в експлоатация.
Очакваните резултати от изпълнението на настоящата поръчка са следните: изпълнени всички действия, касаещи строителния надзор, регламентирани в действащото законодателство – ЗУТ и подзаконовите актове към него, отнасящи се до строителния процес; управление и координация на строителния процес и упражняване на строителен надзор, съгласно изискванията на ЗУТ по време на строителните работи, така че да се гарантира изпълнението им в съответствие с одобрения инвестиционен проект, изискванията на българското законодателство и Възложителя; издаване на всички документи в съответствие с действащото българско законодателство по време на строителството и въвеждането в експлоатация; оформена и съгласувана техническа документация, вкл. издадени актове, сертификати за извършени работи, други свързани със строителния процес документи; издадено разрешение за ползване на обекта.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ГУ на ДП Пристанищна инфраструктура, гр. София 1574, бул. Шипченски проход Nо 69, ет. 4, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3,4,5 6 и 7 от ЗОП. Основанията по т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Тези обстоятелства са приложими и в случай, че участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване. Други основания за отстраняване от процедурата са:
- представяне на техническо предложение, което не покрива минимално изискуемите параметри от възложителя;
- представяне на ценово предложение, надвишаващо обявената прогнозна стойност за изпълнение на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред Комисия за защита на конкуренцията в срока, указан в чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва