Деловодна информация
01158Клон ТП Пристанище Варна
69-2-14 26/09/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
26/09/2016 (дд/мм/гггг)
01158-2016-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна 130316140
пл. Славейков 1
Варна BG331 9000 България
Татяна Мишева +359 52684610
t.misheva@bgports.bg +359 52655902

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

http://www.bgports.bg/bg/zop/165


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bgports.bg/bg/zop/165
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Модернизиране на средствата за навигационно осигуряване (СНО) в обхвата на действие на Клон ТП „Пристанище Варна
38110000      
Доставки

В техническото задание се предвижда изпълнението на видовете работа по модернизация на съществуващите средства за навигационно осигуряване в пристанище за обществен траспорт с национално значение Варна, както следва:
- Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на апаратура и съоръжения за плаващите СНО, включващо два вида полиетиленови буйове, комплектовани със соларни LED светооптични системи, котвени устройства и монтирана GSM мониторингова апаратура, отговарящи на изискванията на международната система IALA;
- Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на фарови LED светооптични системи с монтирана GSM мониторингова апаратура за фар ”Варна” и навигационна светлина „Каварна”;
- Подмяна на плаващи в момента навигационни средства с новодоставените;
- Демонтаж на старата фарова кула и изграждане на нейно място нова за навигационна светлина „Каварна”;
- Създаване на компютърен център със софтуер за приемане и обработване на получената информация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Варна

В техническото задание се предвижда изпълнението на видовете работа по модернизация на съществуващите средства за навигационно осигуряване в пристанище за обществен траспорт с национално значение Варна, съгласно настоящата техническа спецификация, както следва:
- Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на апаратура и съоръжения за плаващите СНО, включващо два вида полиетиленови буйове, комплектовани със соларни светооптични системи, котвени устройства и монтирана GSM мониторингова апаратура, отговарящи на изискванията на международната система IALA;
- Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на фарови светооптични системи с монтирана GSM мониторингова апаратура за фар ”Варна” и навигационна светлина „Каварна”;
- Подмяна на плаващи в момента навигационни средства с новодоставените;
- Демонтаж на старата фарова кула и изграждане на нейно място нова за навигационна светлина „Каварна”;
- Създаване на компютърен център със софтуер за приемане и обработване на получената информация от GSM мониторинговата система на СНО;
- Извършване на доков ремонт на извадените от водата буйове.
Критериите по-долу
 
ДА Показател СИП Срок за изпълнение на поръчката    10
Показател РПИ Работна програма за изпълнение на поръчката    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Ръководни служители:
-Експерт с придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ПГС“/”ССС”; да притежава пълна проектантска правоспособност, с професионален опит не по-малък от 5 години.
-Експерт с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в сферата на информационните технологии, ГИС или еквивалентна специалност с професионален опит не по-малко от 3 години и опит в бизнес анализ за разработка на софтуер; Опит в бизнес анализа за изпълнението на най-малко 3 проекта за разработване и/или внедряване на информационни системи.
- Експерт - програмист с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в сферата на информационните технологии или еквивалентна специалност с професионален опит не по-малко от 3 години в разработка на софтуер.
- Експерт за контрол на качеството на софтуера с образование в сферата на информационните технологии, или еквивалентна специалност и професионален опит най-малко 3 години в осигуряване на качеството в проекти за разработване на уеб базирани софтуерни системи.
- Експерт с придобита образователна степен „магистър”, квалификация „електроинженер”, с професионален опит не по-малък от 3 години.
- Експерт с придобита образователна степен „магистър”, квалификация „КММ”, с професионален опит не по-малък от 3 години.
- Експерт с придобита образователна степен „магистър”, квалификация „Корабостроене”, с професионален опит не по-малък от 3 години.
- Правоспособен екип от специалисти за работа със специализирана техника за подмяна на плаващите в момента навигационни средства с новодоставените.
- Изпълнителят по своя преценка може да включи и допълнителни експерти в екипа си.
За доказване на това изискване се представят:
Справка - попълнена в ЕЕДОП за екипа от технически лица и ръководни служители, отговарящи за изпълнението на поръчката;
За всеки от техническите лица, включени в екипа за изпълнение на поръчката, трябва да се представи Декларация за съгласие за участието му.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил минимум един договор със сходен предмет на поръчката през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Под сходен предмет се разбира: поддръжка на средства за навигационно осигуряване и/илидоставка на апаратура и съоръжения за плаващи СНО и/или комплектовани със соларни светооптични системи и/или монтиране на GSM мониторингова апаратура и/или доставка на фарови светооптични системи и/или подмяна на плаващи в момента навигационни средства с новодоставени и/или създаване на компютърен център със софтуер за приемане и обработване на получена информация от GSM мониторингова система на СНО и/или извършване на доков ремонт на СНО. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение (стойност, период на изпълнение, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания).
За доказване на това изискване се представят:
Справка - попълнена в ЕЕДОП за изпълнените договори
Изисквания към техническото оборудване за изпълнение на поръчката:
• Справка – попълнена в ЕЕДОП за строителните машини и техническото оборудване необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи). Да се прилагат и доказателства за собственост, респективно основанието на което участника ще ползва конкретното оборудване.
За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини и техническото оборудване приложими документи са декларации, договори, сключени под условие и/или всеки друг документ, удостоверяващ посоченото обстоятелство в случай, че участника бъде определен за изпълнител на обществената поръчка. За изпълнението на поставеното изискване участника в процедурата може да се позовава на ресурсите на други физически или юридически лица, като представи някои от горепосочените документи, доказващи, че ще има на свое разположение тези ресурси.
За удостоверяване на основанието за ползване на техническото оборудване приложими документи са декларации, договори, сключени под условие и/или всеки друг документ, удостоверяващ посоченото обстоятелство в случай, че участника бъде определен за изпълнител на обществената поръчка. За изпълнението на поставеното изискване участника в процедурата може да се позовава на ресурсите на други физически или юридически лица, като представи някои от горепосочените документи, доказващи, че ще има на свое разположение тези ресурси.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, участника, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер 5% от стойността на договора без ДДС. 2. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. 3. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.4. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка. Подробна информация е предоставена в доклументацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/11/2016 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

пл. Славейков 1 - административна сграда на Клон ТП Пристанище Варна

Директор на Клон ТП "Пристанище Варна - г-н Румен Арабаджиев е упълномощен, чрез Заповед № РД -09-84/05.07.2016 г. от Генерален директор на ДП Пристанищна инфраструктура - г-н Ангел Забуртов.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва