III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Във връзка с необходимостта от извършване на СМР, свързани с осигуряване монтажа на доставеното оборудване по Компонент 1 и Компонент 2, Възложителят изисква: Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в Първа група „Строежи от високото строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоражения“ за „строежи от първа до пета категория“ към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
За доказване на икономическото и финансовото състояние участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП, както и представят във връзка с поставените изисквания: 1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2013, 2014 и 2015 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква; 2. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2013, 2014 и 2015 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си - по образец (в оригинал). Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Участникът следва да има реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови години (2013, 2014 и 2015 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, - не по-малък от 17 000 000 лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти за тези години. Участникът следва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2013, 2014 и 2015 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си - не по-малък от 5 000 000 лева. Под „дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка” се имат предвид дейности свързани с доставка на оборудване за интегрирани информационни системи, разработка, изграждане и внедряване на интегрирани информационни системи.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности по доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. 2. Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности по услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. 3. Участникът следва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват на сертификация сходен с обекта на поръчката. 4. Участникът следва да притежава сертификация по ISO 27001:2005 - система за управление сигурността на информацията или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на сигурността, с предметен обхват на сертификация сходен с обекта на поръчката. 5. Участникът следва да има сертификация по ISO 20 000-1:20011- система за управление на услугите или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на услугите, с предметен обхват на сертификация сходен с обекта на поръчката. 6. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката с оглед пълното, точно, своевременно, качествено и компетентно осигуряване на предмета на поръчката. Ръководния състав, включва екип от ключови и неключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва: Ръководител на проекта, Експерт 1 – Системен архитект, Експерт 2 – Експерт по информационна сигурност, Експерт 3 -Разработване на софтуер, Експерт 4 - Системен анализ и дизайн, Експерт 5 - Софтуер, Експерт 6 - Хардуер, Експерт 7 – Телекомуникации, Експерт 8 – СМР, Експерт 9 – Експерт по радиорелейни линии и антенно - фидерни съоръжения и системи, Неключови експерти– Проектанти по следните части: част „Архитектура“; част „Конструкция“; част „Технология“; част „Електро“; част „Геология“; част „Геодезия”; част „Пожарна безопасност”; част „План за безопасност и здраве”; част „Отопление вентилация и климатизация”; част „Управление на отпадъците”. За доказване на изискването по т. 6 участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП, както и представят във връзка с поставеното изискване: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата - по образец (в оригинал).
1. По т. 1 под „идентични или сходни дейности по доставки” се имат предвид дейности свързани с доставки на оборудване за интегрирани информационни системи. По т. 2 под „идентични или сходни дейности по услуги” се имат предвид дейности свързани разработка, изграждане и внедряване на интегрирани информационни системи. За доказване на посочените изисквания по т. 1 и 2 участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП, както и представят във връзка с поставените изисквания: списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите - по образец (в оригинал), заедно с доказателство за извършената доставка; списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите - по образец (в оригинал), заедно с доказателство за извършената услуга. 3. По отношение т. 3-5 под обхват на сертификация сходен с обекта на поръчката следва да се разбират дейностите по анализ, проектиране, разработка, внедряване и поддръжка на информационни системи. За доказване на посочените изисквания по т.3. – 5. участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП, както и представят във връзка с поставеното изискване: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,с обхват на сертификация сходен с обекта на поръчката – (заверено копие); валиден сертификат за система за управление сигурността на информацията по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на сигурността, с предметен обхват на сертификация сходен с обекта на поръчката – (заверено копие); валиден сертификат за система за управление на услугите по стандарт ISO 20 000-1:20011 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на услугите, с предметен обхват на сертификация сходен с обекта на поръчката– (заверено копие). 6. Изискванията към експертите са: Ръководител на проекта - Образование и квалификация: висше образование минимум степен „магистър“ в някоя от следните области: транспорт, компютърни системи и технологии, електроника, телекомуникации или еквивалентна специалност; Професионален опит: най-малко 5 години професионален опит в управлението на проекти в сферата на проектирането и/или внедряването на системи за управление и/или информационни системи или Специфичен опит: Опит в управлението на поне два проекта, свързани с въвеждането на интегрирани информационни системи (ИИС). Да притежава познания и валиден сертификат за управление на проекти от световно-призната методология за управление на проекти (PMP, Prince 2, MSF или еквивалент). Експерт 1 – Системен архитект - Образование и квалификация: Висше образование в областта на природни науки, математика и информатика, компютърни технологии или еквивалентно; Познания в ръководене и управление на бизнес процесите при разработка и внедряване на информационни системи; Да притежава допълнителна квалификация/ специализация по управление на проекти съвременни методи за разработка на софтуер (Agile, Scrum, SixSgima или еквивалент); Професионален опит: Да има професионален опит минимум 5 години в областта на информационните системи и технологии. Експерт 2 – Експерт по информационна сигурност - Образование и квалификация: Висше образование в областта на информационната сигурност или компютърни системи и технологии с образователно-квалификационна степен „Магистър“ или еквивалент. Да притежава допълнителна квалификация/ специализация в областта на методите за оценка и контрол на риска в IT системи; Професионален опит: Да има професионален опит минимум 3 години в областта на информационните системи и технологии. Продължава в поле VI.3) "Допълнителна информация".
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Не се предвиждат.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 3% ( три процента) от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане и поетапното освобождаване на гаранцията за изпълнение, съответно условията за усвояване на застраховката, се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
|
III.1.7) 1. 15 (петнадесет) % от общо определеното възнаграждение по договора, в срок до 30 дни от приемане на изпълнението на Етап II „Проектиране на системата“, при условие че успешно са изпълнени и са приети и двата етапа- Етап I „Анализ на съществуващото състояние в ДП „Пристанищна инфраструктура” и Етап II „Проектиране на системата“. 2. 40 (четиридесет) % от общо определеното възнаграждение по договора, в срок до 30 дни от приемане на изпълнението на Етап IІІ „Реализиране“. 3. 20 (двадесет) % от общо определеното възнаграждение по договора, в срок до 30 дни от приемане на изпълнението на на етап ІV “Тестове за приемане на системата в реална експлоатация“. 4. Окончателно плащане - 25 % от общо определеното възнаграждение по договора, в срок до 30 дни от окончателното приемане на изпълнението по правилата на този договор с надлежно поддписан приемо предавателен протокол и представяне на фактура от Възложителя, при приети всички етапи от изпълнението, в това число и етап V и VI.
|
III.1.8) Не се поставя изискване. Когато участникът е обединение, което не е персонифицирано се представя копие на договора за обединение, съдържащ следната информация във връзка с обществената поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В договора/споразумението страните да: Определят партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата обществената поръчка; Да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на настоящата обществена поръчка, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; Да са уговорили че: срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена, в това число и гаранционната подръжка, свързана с изпълнението; не се допускат промени в състава след подаването на офертата.
|