Деловодна информация
01158
05-11-1 21/01/2021 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/25/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69, ет. 4
София BG411 1574 България
Боян Рашков – Ръководител отдел ТЕП на РИС, СПД РКТ – р. Дунав +359 28079999 / +359 82298462
office@bgports.bg +359 28079966 / +359 82298461

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg/

http://bgports.bg/bg/zop/316

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Софтуер БУЛРИС, фаза 1 (ERI, NTS,NRDMS,VTT)” по две обособени позиции
72212600      
Услуги

II.2) Описание

„Надграждане на система VTT” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе 7000, ул. „Пристанищна“ № 20А, СПД „Ръководство на корабния трафик – река Дунав“.

Софтуерът за визуализация на корабния трафик (VTT) е неразделна част от АИС подсистемата на БУЛРИС, представляваща мрежа от 8 базови станции, разположени на обекти Силистра,Тутракан,Русе,Свищов,Сомовит,Оряхово,Лом и Флорентин.Данните нужни за функционирането на системата ще се получават като RAW AIS поток от експорт сървър БУЛРИС. Системата съответства на стандарта Inland AIS и препоръка ITU-R 1371-3.Основните дейности включени в обхвата на поръчката са:разработка,доставка и внедряване на софтуерa за визуализация на корабния трафик в системите,посочени от Възложителя;проверка на функционалността на софтуера за визуализация на корабния трафик (VTT);пълно изпълнение на тестовите сценарии,част от техническата спецификация на Възложителя; прехвърляне на правата на интелектуална собственост върху софтуера за визуализация на корабния трафик;гаранц. поддръжка на Софтуера за визуализация на корабния трафик в срок от 24 месеца, считано от датата на приемането им.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
9

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  930742 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
17/29.01.2020    2   „Надграждане на система VTT”

V.2) Възлагане на поръчката

29/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ЕООД 175370880
бул. ЦАР БОРИС III-ти No 93-95, ет.2, офис 1`/едно прим/
София BG411 1612 България
bids@asap.bg +359 24475110
http://www.asap.bg/ +359 24233587
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

279900      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Не подлежи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/01/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

72212600      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе 7000, ул. „Пристанищна“ № 20А, СПД „Ръководство на корабния трафик – река Дунав“

Софтуерът за визуализация на корабния трафик (VTT) е неразделна част от АИС подсистемата на БУЛРИС, представляваща мрежа от 8 базови станции, разположени на обекти Силистра,Тутракан,Русе,Свищов,Сомовит,Оряхово,Лом и Флорентин.Данните нужни за функционирането на системата ще се получават като RAW AIS поток от експорт сървър БУЛРИС. Системата съответства на стандарта Inland AIS и препоръка ITU-R 1371-3.Основните дейности включени в обхвата на поръчката са:разработка,доставка и внедряване на софтуерa за визуализация на корабния трафик в системите,посочени от Възложителя;проверка на функционалността на софтуера за визуализация на корабния трафик (VTT);пълно изпълнение на тестовите сценарии,част от техническата спецификация на Възложителя; прехвърляне на правата на интелектуална собственост върху софтуера за визуализация на корабния трафик;гаранц. поддръжка на Софтуера за визуализация на корабния трафик в срок от 24 месеца, считано от датата на приемането им.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
12

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

279900      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ЕООД 175370880
бул. ЦАР БОРИС III-ти No 93-95, ет.2, офис 1`/едно прим/
София BG411 1612 България
bids@asap.bg +359 24475110
http://www.asap.bg/ +359 24233587
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

С писмо вх. № 11-01-16-6/11.12.2020 г. управителят на "АСАП" ЕООД е поискал удължаване на срока за изпълнение на основание чл. 19 от Договор № 17 от 29.01.2020г., във вр. с чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОПИЗП, като е изложил обстоятелствата, пораждащи необходимостта и основателността за удължаване на срока за изпълнение на договора. Налице са обстоятелства, които при полагане на дължимата грижа Възложителят не е могъл да предвиди и е възникнала необходимост от изменение, което не води до промяна на предмета на договора или рамковото споразумение.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Предметът на договора е изпълнен, но е необходимо удължаване на технологичното време за отстраняване на софтуерен дефект, възникнал в хода на тестване на системата.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
279900      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
279900      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва