01158-2019-0040
Технически редакции | ||
28.10.2019 15:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.10.2019 15:21 ч. : | 28/10/2019 15:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.10.2019 15:21 ч. : | 28/10/2019 15:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Секторен
BG323, Клон-Териториално поделение Пристанище Русе на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, ул. „Пристанищна“ № 22, вх. Б, ет. 2, За: инж. Маргарит Бакърджиев – експерт в Клон - ТП Пристанище Русе, ДП „Пристанищна инфраструктура”, България 7000, Русе, Тел.: 082 818990, E-mail: m.bakardjiev@bgports.bg, Факс: 082 821862
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgports.bg/bg/zop/327.
Експлоатация на географска област
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Изграждане на бетонни площадки пред „Склад № 2 – двуетажен“ и южен кей на II-ри участък на Пристанищен терминал Русе - Запад"
В зоната западно от „Склад № 2 – двуетажен“ на II-ри участък на Пристанищен терминал Русе - Запад" са разположени 4-ти и 5-ти жп коловози. Коловозите са с релси тип 32 кг/м и стоманобетонни траверси, като същите не се експлоатират и са бракувани. Коловозите и прилежащият им терен са покрити с паважна настилка, положена върху валирана трошенокаменна основа. Част от терена, между 4-ти коловоз и тиловия подкранов път е настлан с негодни стоманобетонови траверси. Вследствие на дългогодишната експлоатация, преминаването на тежка механизация и складирането на тежки товари настилката е силно деформирана, образували са се дълбоки дупки, които възпрепятстват маневрирането и движението на пътните превозни средства и откритата складова площ не може да се използва ефективно. Зоната, в която ще се извърши ремонт на настилката, обхваща площ от 1990 м2. Предвидено е да се демонтират части от 4-ти и 5-ти коловози с обща дължина 200 м. Добитите от демонтажа на коловозите и прилежащата настилка метален скрап, стоманобетонови траверси и паваж да се извозят и складират на територията на пристанищния терминал. За подосновен пласт ще се използва съществуващата трошенокаменна настилка, като на същата след демонтажните дейности се извърши подравняване и валиране с виброваляк до Е=60 МРа или ID=0,7. За достигане необходимите коти, с оглед обезпечаване на напречни наклони за водоотвеждане на настилката, върху уплътнения подосновен пласт се полага трошенокаменна фракция с необходимата дебелина, като същата се уплътнява с виброваляк през 15 см до достигане на обемно тегло на скелета над 1,50 т/м3. Стоманобетоновата настилка да се изгради на полета от стоманобетонови плочи, максимално унифицирани. В зоната между 4-ти коловоз и подкрановия път, където са разположени подземни комуникации (ел.кабели и водопровод), в стоманобетоновите плочи да се заработят „уши” от армировъчна стомана. Настилката да се изпълни с напречен наклон 1% за отвеждане на повърхностните води. Настилката да се изпълни на “сухи фуги“, след което фугите да се обработят с горещ битум. Бетоновата настилка да се изпълни с дебелина 20 см с бетон клас С20/25(В25) - сулфатоустойчив. Армировката да се изпълни с двойна мрежа от Ст. АIII № 10 и каре 20/20 сантиметра. Между двете мрежи да са поставени по три броя армировъчни столчета на квадратен метър, изработени от стомана с 10. Полагането на бетон се разрешава след приемането от Възложителя на подосновните пластове. Входящият контрол на всички материали за бетона ще се извършва от строителната лаборатория на бетоновия център. Доказването на качеството на бетона ще се извършва от независима строителна лаборатория, съгласно БДС-9673 - на 28-я ден. При полагането на бетона трябва да се избегне разслояването на материалите и изместването на армировката и кофража. Покрай прясно положен бетон да се избягват уплътнителни и вибрационни работи, които могат да го увредят трайно. Незабавно след уплътняването, заглаждането на повърхността на бетона и неговото втвърдяване се вземат мерки за предотвратяване съсъхването и напукването - при летен сезон, в случая се покрива с полиетилен, зебло или друг материал, който да запази влагата. Преди втвърдяването на положения бетон да се избягват в близост уплътнителни и вибрационни работи, които могат да доведат до трайното му увреждане.
НЕ
НЕ
НЕ
Предвидените работи за обекта включват: рехабилитация на настилки в пристанищен терминал Русе–запад. Пристанищен терминал Русе-запад е в интензивна експлоатация. Това обстоятелство, взаимосвързаносттта на дейностите, които следва да се изпълнят, така че да се гарантира качествено изпълнение и осигуряване безопасност при изпълнение на поръчката, необходимостта обекта да се изпълни без да се нарушава работния процес на пристанищния оператор, с оглед осигуряване непрекъсната работа на терминала, не предполагат разделянето им на отделни обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Прогнозната стойност на обществената поръчка е в рамките на стойностните прагове по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. С цел осигуряване на по-голяма публичност и прозрачност и свободна конкуренция, изборът на изпълнител ще бъде осъществен посредством провеждане на процедура публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
28.10.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Стоян Борисов Христов
Директор на Клон ТП Пристанище Русе