Деловодна информация
1158Клон ТП Пристанище Варна
13-00-176-9 06/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
23/12/2019 (дд/мм/гггг)
1158-2019-0057 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ДП Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна 130316140
пл Славеков 1
Варна BG331 9000 България
Добрил Добрев +359 52684613
dobril.dobrev@bgports.bg +359 52655902

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

http://www.bgports.bg/bg/zop/348


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.bgports.bg.
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА НА 6 К. М. И ПЪТНА ВРЪЗКА, ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА ЗАПАД
45000000      
Строителство

Избор на изпълнител на обект„РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА НА 6 К. М. И ПЪТНА ВРЪЗКА, ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА ЗАПАД“. Целта на ремонтните дейности е подобряване транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт и добро отводняване на площадката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Пристанище Варна Запад

Геодезическо заснимане и вертикално планиране; демонтаж на отводнителни решетки – 100 м; натоварване и извозване на строителни отпадъци на сметище; почистване на наноси от отводнителни галерии и извозване на сметище – 30 м3; демонтаж, натоварване и извозване на депо до 3000 м на ст. бетонови панели с приблизителни размери 190/370/20 см. – 315 бр.; повдигане на стени на отводнителна галерия до проектно ниво, вкл. кофраж, монтаж на арм. заготовка и дюбелиране, полагане на бетон С 30/37 и декофриране – 100 м; доставка и полагане на стоманобетонови плочи 0.45/1.00/0.15 метра за отводнителните галерии – 100 бр; разбиване на стоманобетонови елементи с багер с хидрочук, натоварване и извозване на депо – 123 м3; разкъртване на трошено каменна настилка, вкл. натоварване, транспортиране и разтоварване на депо – 1985 м3; разкъртване на асфалтобетонова настилка, вкл. натоварване, транспортиране и разтоварване на депо – 1985 м3; машинен изкоп земни маси с извозване на депо – 5420 м3; изграждане на улични ревизионни шахти – 4 бр.; полагане на геотекстил - 2400 м2; полагане на геоклетъчна перфорирана система – 2400 м2 за стабилизиране на земната основа; полагане и уплътняване на трошено каменни фракции – 4320 м3; полагане на полиетилен – 4105 м2 направа на кофраж и декофраж за полета – 164.2 м2; полагане на армировка №10 през 20 см двойна скара – 60 959.25 кг; полагане на XPS 2 см. за фуги – 164.2 м2; монтаж на метални дюбели ф32-50см 3 бр/м – 2053 бр.; монтаж на гофрирана тръба ф32-50см 3 бр/м – 514 м; направа на бетонова настилка с бетон С30/37 с дебелина 20 см – 821 м3; обработка на бетонова повърхност с топинг и ротационни пердашки и четки – 4105 м2; направа на дилатационни фуги – 800 м; направа на привидни фуги – 800 м; лабораторни проби – 10 бр; направа на битумни разливи – 2095 м2; доставка и полагане на неплътен асфалтобетон – 351.96 тона; доставка и полагане на плътен асфалтобетон – 2095 м2; подновяване на 100 м железен път в обсега на обекта; полагане на паважна настилка – 23 м2; събиране и извозване на строителни отпадъци;
Площадката се намира на територията на Пристанище Варна Запад, обхваща тила на 6к. м. в направление юг север, а в направления изток запад от естакада до кейовата стена на 6 к. м. На терена настилката е както асфалтова така и от бетонови плочи. В близост до кея се използва за складиране на въглища и други насипни товари. Състоянието на площадката е лошо, има много пропадания по настилката, което възпрепятства използването и за товаро-разтоварна дейност и складирането на товари. Съществуващите отводнителни канавки (наричани дъждовни галерии), са тесни и трудни за почистване, на места са разрушени, запълнени са и се възпрепятства отводняването на терена. Железния път в обсега на обекта е амортизиран - релсо – траверсовата скара е амортизирана /изгнили дървени и амортизирани стоманобетонови траверси и корозирали релси/. Баластовата призма е замърсена на повече от 40 %. - Площа на терена за възстановяване е около 6 200 кв. м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Организация и технология за изпълнение на дейностите    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има право да осъществява строителство – ІI-ра група, I-ва категория строежи или сходно на предмета на поръчката строителство.Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи по чл. 137от ЗУТ - ІI-ра група, I-ва категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка "Професионална отговорност" (чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП).

Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

. Участникът следва да има опит в строително-монтажни работи с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата. Под „дейности с предмет сходни с тези на поръчката“ се разбират договорите за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътни настилки „тежък тип” (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти).,Участникът следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. (чл. 63, ал.1, т. 5 от ЗОП),Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката,Участникът да прилага системи за управление на качеството,Участникът следва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.

За целите на настоящата обществена поръчка Възложителят поставя изискване за обем на извършените дейности по строителство, както следва: „строително-монтажни работи за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътни настилки „тежък тип” (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти), с площ не по - малко от 5 000,00 м2 при един или повече изпълнени договори.В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида на изпълнените дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП).Лицата от ръководния състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката са както следва:
– 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР- Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ТС/ССС/ПГС/Пътен инженер „Бакалавър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката минимум 3 години.
Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, да ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството.
– 1 (един) брой Технически ръководител за изпълнение на СМР- Професионална област /квалификация/: минимум диплома за средно образование в областта на строителството
Опит: като технически ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката минимум 3 години.
– 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството- Професионална област /квалификация/: минимум средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент.
– 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата, както и документи които доказват професионалната компетентност на лицата (чл. 64, ал. 1 т. 6 от ЗОП)Участникът трябва да разполага най-малко със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
- Булдозер – минимум 1 бр.;
- Вибрационен валяк 9 тона – минимум 2 бр.;
- Пневматичен валяк – минумум 1 бр.;
- Верижен багер – минимум 2 бр.;
- Комбиниран багер – минимум 1 бр.;
- Бетоновоз – минимум 6 бр.;
- Автокран – минимум 1 бр.;
- Грейдер – минимум 1 бр.;
- Товарен автомобил – тип самосвал – минимум 10 бр.;
- Мини челен товарач – минимум 2 бр.;
- Водоноска – минимум 1 бр.
- Автогудронатор – минимум 1 бр.
- Асфалтополагаща машина – минимум 1 бр.;
- Тирфоногаечна машина- минимум 1 бр.;
- Релсо-отрезна машина- минимум 1 бр.;
- Релсо-пробивна машина- минимум 1 бр.;
- Траверсо-пробивна машина- минимум 1 бр.;В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 64, ал.1, т.9 от ЗОП.Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката – СМР.В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: продължение в тVI.3
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Изпълнителят представя документ за внесена гаранция за обезпечаване изпълнението на договора във вид на парична сума в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС или предоставя оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, за сума в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС или полица по застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя издадена в полза на Възложителя, за сума в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС съгласно член 111 ал.5 от ЗОП, със срок на валидност, надвишаващ с 30 календарни дни срока на изпълнение на договора.
Гаранция за авансово плащане в размер 20% от цената на договор.
III.1.7)
1. Аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ от цената в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне от Изпълнителя на фактура за авансово плащане и безусловна неотменяема гаранция в полза на Възложителя за размера на аванса и със срок не по-кратък от 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на действие на настоящия договор. Гаранцията за размера на авансовото плащане се представя от Изпълнителя в срок от 30 /тридесет/ календарни дни от подписването на настоящия договор. Гаранцията за размера на авансовото плащане се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
2. Междинни плащания - до 50 % от стойността на договора без ДДС .Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

пл. Славейков 1 - административна сграда на Клон ТП Пристанище Варна

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участнците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За доказване на липсата на основанията за отстраняване, участникът, избран за изпълнител, респективно посочените от него трети лица/подизпълнители (ако е приложимо) представя/ят:
• За обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП - свидетелство за съдимост;
• За обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП - удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на Възложителя и на участника;
• За обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 и по чл. 56, ал. 1, т. 4 от ЗОП - удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда";
• За обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП – удостоверение, издадено от Агенция по вписванията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 198 и чл. 197, ал. 1, т.1 във връзка с ал. 3 ЗОП - жалба срещу решението за откриване на процедурата може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичането на 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва