III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
няма изискване |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1.Съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, от ЗОП – участниците трябва да са реализирали за последните три приключили финансови години минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
1. Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 2 000 000 лева, включително и минимален оборот от 1 000 000 лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си. Под „минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира оборот от изработка и/или доставка и монтаж на мебели.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б” от ЗОП – участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. 2. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП да прилага система за управление на качеството
1.Участниците трябва да са изпълнили минимум една дейност с предмет и обем, идентичeн или сходен на този на настоящата обществена поръчка през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под предмет и обем „сходен или идентичен" с предмета на поръчката следва да се разбира: изработка и/или доставка и монтаж на офис мебели и изработка и/или доставка на столове – минимум 300 броя. Забележка: За изпълнена дейност се приема дейност, чието изпълнение е приключило към датата, определена като краен срок за подаване на оферти. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел В с посочване на стойностите, датите, получателите, вида и обема на извършените доставки. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените доставки. 2.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството: • Сертификат за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват сходен или идентичен с предмета на поръчката. Под обхват „сходен или идентичен с предмета на поръчката” да се разбира доставка и/или монтаж и/или производство на мебели. Продължава в VI.3 Допълнителна информация..
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
не е приложимо
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Преди сключване на договора за изпълнение: Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет процента) от стойността му без ДДС. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 1. парична сума, която следва да бъде преведена по следната сметка: IBAN : BG06 CECB 9790 1043 0564 01 BIC: CECBBGSF Банка : ЦКБ АД - Клон БУРГАС ДП „Пристанищна инфраструктура” Клон-териториално поделение Бургас 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
|
III.1.7) 1.Финансирането е със собствени средства. 2.Възложителят заплаща авансово 30 % (тридесет процента) от цената по алинея (2.1 i) от договора в срок от 20 (двадесет) дни от подписване на Договора и предоставяне от Изпълнителя на Възложителя на фактура, както и гаранция, обезпечаваща авансовото плащане в размера на авансовото плащане или сумата от [?] ([?]) лева, в една от формите, посочени в член 10 от Договора. Авансът се счита за усвоен след подписване на Приемо-предавателния протокол по алинея (5.3), респективно по алинея (5.5) от настоящия Договор. (ii) Възложителят заплаща остатъчната сума от цената по алинея (2.1) от договора от в размер на [?] (с думи: [?])в срок до 20 (двадесет) дни след доставката на оборудването и обзавеждането, предмет на договора и подписване на Приемо-предавателния протокол по алинея (5.3), респективно по алинея (5.5) от Договор. 3. Предложената цена е в левове, без ДДС и включва всички разходи на Изпълнителя за изпълнение предмета на поръчката.
|
III.1.8) Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката. При участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението;дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт.
|