Деловодна информация
01158ГУ на ДП,,Пристанищна инфраструктура"
05-11-33 20/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
20/12/2019 (дд/мм/гггг)
01158-2019-0052 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69, ет. 4
София BG411 1574 България
Емил Димитров +359 28079979
e.dimitrov@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

http://www.bgports.bg/bg/zop/345


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bgports.bg/bg/zop/345
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, подмяна и монтаж на хардуерната виртуализационна, комуникационна и електрозахранваща инфраструктура на ДП „Пристанищна инфраструктура“.
32424000      
Доставки

Предметът на поръчката включва извършване на следните дейности
- Изграждане на физическа и изчислителна инфраструктура;
- Изграждане на комуникационна инфраструктура и информационна сигурност;
- Изграждане на резервен сайт.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32424000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

ГУ ДП „Пристанищна Инфраструктура“ гр. София , Клон-ТП Варна, Клон-ТП Бургас, Клон-ТП Русе, Клон-ТП Лом и СПД ,,РКТ-Черно море"

Предметът на поръчката включва извършване на следните дейности
- Изграждане на физическа и изчислителна инфраструктура;
- Изграждане на комуникационна инфраструктура и информационна сигурност;
- Изграждане на резервен сайт.
Критериите по-долу
 
ДА оценка на екипа за изпълнение    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
4890000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да поръча допълнителни резервни части за изградената инфраструктура във връзка с необходимостта от обезпечаване на недостатъци, които не се покриват от гаранционната поддръжка. Видът и броят на резервните части се уточнява на база на направено от Възложителя запитване и представена от Изпълнителя оферта, и се фиксира с подписване на анекс по чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП към договора за обществена поръчка. Опцията може да бъде упражнена от Възложителя неколкократно в рамките на срока за изпълнение на обществената поръчка, като общата цена на поръчаните резервни части в рамките на срока за изпълнение на поръчката не може да надвишава 10% от цената на хардуерното оборудване, съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената прогнозна стойност е максимална и участник, който оферира в ценовото си предложение по-висока от така посочената, ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016; 2017; 2018) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.

Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот в размер на не по- малко от 8 000 000,00 лева без ДДС, изчислен на база на годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016; 2017; 2018) и в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „Б“ Икономическо и финансово състояние от еЕЕДОП.
Преди сключване на договор участникът, определен за изпълнител, следва да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, и/или справка за общия оборот. За участник, който е чуждестранно лице, оборотът ще се изчисли по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на офертите, като обема от тази дейност е без значение за Възложителя.
2.Участниците следва да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент на него с обхват, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
3.Участниците следва да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент на него с обхват, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участниците следва да са изпълнили минимум 1 (една) дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на офертите.
Под сходна с предмета на поръчката да се разбира дейност, която включва доставка и внедряване на комуникационно оборудване и/или изчислителна инфраструктура (сървъри, дискови масиви, софтуер за виртуализация и за архивиране на данни) и изграждане на електро и слаботокови системи. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV Критерии за подбор, б. „В“ Технически и професионални способности от еЕЕДОП. Преди сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, следва да представи списък на изпълнените дейности с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършването им.
2. Участниците следва да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент на него с обхват, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под обхват сходен с предмета на поръчката да се разбира: доставка на ИТ оборудване и извършване монтаж и пускане в експлоатация на основно или резервно електрозахранване и/или електрооборудване с ниско и/или високо напрежение. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV Критерии за подбор, б. „Г“ Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, първо поле от еЕЕДОП. Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи заверено копие на изискуемия сертификат.
3. Участниците следва да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент на него с обхват, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.Под обхват сходен с предмета на поръчката да се разбира: извършване на монтаж и пускане в експлоатация на основно или резервно електрозахранване и/или електрооборудване с ниско и/или високо напрежение. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV Критерии за подбор, б. „Г“ Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, второ поле от еЕЕДОП. Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител, следва да представи заверено копие на изискуемия сертификат. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му.
Изпълнителят предоставя гаранцията за изпълнение в една от следните форми:
1 Парична сума.
2 Банкова гаранция.
3 Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.Предвижда авансово плащане по договора в размер на 30% от общата стойност на договора, плюс прилежащия към нея ДДС, съответно – предоставяне на гаранция за авансово предоставени средства. Изпълнителят следва да предостави на Възложителя и гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства в размер на 100% от предоставената сума.
III.1.7)
Възложителят заплаща авансово 30% от общата цена на Договора плюс прилежащия към нея ДДС в срок от 10 (десет) работни дни от подписване на Договора и предоставяне от Изпълнителя на фактура, както и гаранция, обезпечаваща 100% от авансовото плащане, в една от формите посочени в член 11 от Договора. Гаранцията обезпечаваща авансовото плащане се освобождава в срок до 3 (три) дни след връщане или усвояване на аванса.
Възложителят заплаща остатъчната сума от цената на Договора както следва:
а/ Стойността на всяка доставка на оборудване или софтуерни продукти се заплаща след приемането й с приемо-предавателен протокол за доставка;
б/ Стойността на изпълнените услуги се заплаща след приемане на изпълнението им с приемо-предавателен протокол за услуги.
III.1.8)
Няма изискване обединенията да имат правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът за създаване на обединение да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението (вкл. задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава му след подаването на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа страните да са определили партньор, който представлява обединението за целите на поръчката и да са уговорили солидарна отговорност на членовете му, когато такава не се предвижда съгласно приложимото законодателство.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


изискванията към изпълнението на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация, част от документацията на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

ГУ на ДП ,,Пристанищна инфраструктура", гр. София, бул. ,,Шипченски проход" № 69, ет. 4, заседателна зала

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява представителната си власт с изрично пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Освен на основанията по чл. 54 и 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 5 възложителят отстранява от участие:
- участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката –
*участник, чието Техническо предложение е непълно и/или не отговаря напълно на някое от изискванията и условията на З0П, ППЗОП и Възложителя, и/или не е надлежно подписано, и/или е неподходящо по смисъла на ЗОП.
*участник, чието Ценово предложение не отговаря напълно на някое от изискванията и условията на ЗОП, ППЗОП и Възложителя и/или не е надлежно подписано, и/или надвишава прогнозната стойност, определена за максимален финансов ресурс по настоящата обществена поръчка.
*участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за настоящата поръчка, елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея)
- участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 ЗОП;
- участници, които са свързани лица или е налице някое от другите национални основания за отстраняване в процедурата, подробно описано в настоящата документация и обявлението за поръчката.
- участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС);
- участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ);
- участник, подал оферта, която не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин
- участник който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В срока съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва