Деловодна информация
01158
05-11-35 20/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0054 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69
София BG411 1574 България
инж. Евгений Денев – експерт в Клон - ТП Пристанище Русе +359 28079999/ +359 82818997
office@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg.

http://www.bgports.bg/bg/zop/344


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bgports.bg/bg/zop/344
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на тилова механизация на пристанищен терминал Русе - Запад
42400000      
Доставки

Доставка и привеждане в експлоатация на 2бр. нови неупотребявани вилкови повдигача на терит. на прист. терминал Русе–запад, произв. не по-рано от 2019г. Машините следва да имат кабина, която да е сигурна, панорамна и топлоизолирана, изработ. според последните стандарти за ергономия. Да има оптимално място за краката на оператора, с цел лесно управление, влизане и излизане. Да има възможност за странично регулиране на кормилото. Да имат цифров индикатор за теглото на товара и наклона на стрелата. Да предлага дисплей, осигуряващ важна информация за машината и самодиагностиката й. Да разполага с хидравличен акумулатор на повдигателната функция. Следва да са окомплект. с инструкция за експлоат. на бълг. ез., както и с документация за техническо обслужване и ремонти, предписани от завода производител. Изискванията към технич. парам. на машините са посочени в технич. специфик. на възложителя в ЧАСТ III от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Пристанищен терминал Русе - Запад

Доставка и привеждане в експлоатация на 2бр. нови неупотребявани вилкови повдигача на терит. на прист. терминал Русе–запад, произв. не по-рано от 2019г. Машините следва да имат кабина, която да е сигурна, панорамна и топлоизолирана, изработ. според последните стандарти за ергономия. Да има оптимално място за краката на оператора, с цел лесно управление, влизане и излизане. Да има възможност за странично регулиране на кормилото. Да имат цифров индикатор за теглото на товара и наклона на стрелата. Да предлага дисплей, осигуряващ важна информация за машината и самодиагностиката й. Да разполага с хидравличен акумулатор на повдигателната функция. Следва да са окомплект. с инструкция за експлоат. на бълг. ез., както и с документация за техническо обслужване и ремонти, предписани от завода производител. Изискванията към технич. парам. на машините са посочени в технич. специфик. на възложителя в ЧАСТ III от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение“ - организация и начин на изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
700000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност на участниците
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да посочат информация за реализирания от тях специфичен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислени на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.).
Съгласно § 2, т. 67 от ДР на ЗОП: "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Под "сферата, попадаща в обхвата на поръчката" възложителят разбира извършване на доставки на вилкови повдигачи, или челни товарачи.


1. Участникът следва да е реализирал минимален специфичен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 400 000 лв. (четиристотин хиляди лева).
При подаване на офертата всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор, като попълни т. 2а (конкретен годишен оборот), в част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП.
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си или заверени копия от отчетите за приходите и разходите и балансите от годишните финансови отчети, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира/т дейност/и свързани с извършване на доставки на вилкови повдигачи или челни товарачи.
2. Участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в структурата му, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, за контрола по качеството и за гаранционното и сервизно обслужване.
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване и съоръжения, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В хипотезата на чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В съответствие с чл. 112, ал. 2, т. 3 от ЗОП преди сключването на договора, определеният изпълнител, следва да докаже, че не са налице основанията за отстраняване от процедурата, за което представя съответните документи.
Възложителят може да не приеме представеното доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението – участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Под „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира/т дейност/и свързани с извършване на доставки на вилкови повдигачи или челни товарачи.
2. Участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в структурата му, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, за контрола по качеството и за гаранционното и сервизно обслужване.
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване и съоръжения, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


По т. 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) идентична или сходна дейност с тази на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. При подаване на оферта всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор, като попълни т. 1б, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП с посочване на стойностите, датите и получателите.
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите, получателите, задно с доказателство за извършената доставка.
По т. 2. Участникът следва да разполага с минимум 2 (две) технически лица, които да имат петгодишен опит в извършването на сервизно обслужване (гаранционно и сервизно) на машини идентични или сходни с предмета на поръчката. При подаване на оферта всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор, като представи списък на техническите лица, в който подробно е описан техния професионален опит, като попълни т. 2, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП.
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи надлежни доказателства за съответствие на предложените технически лица с изискванията на Възложителя.
По т. 3. Участникът следва да разполага с мобилна апаратура за диагностика и анализ, при необходимост от извършване на сервизно обслужване на място, на територията на Възложителя, включваща минимум възможност за обслужване и ремонт на: двигател, ходова част, хидравлична система и хидро-трансмисия, електроинсталация и електроника.
При подаване на оферта всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор, като попълни т. 9, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП.
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи декларация за съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет на сто) от неговата обща стойност без ДДС, представена в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и до изтичане на 30 дни след това. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
2. Гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства, в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства е до размера на тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение и на гаранцията за аванса са уредени в проекта на договора - Част IV от документацията.
III.1.7)
Заплащането на доставката ще бъде извършено при спазване на разпоредбите на проекта на договора - Част ІV от документацията за участие. Предвиждат се следните плащания:
1. Авансово плащане, в размер до 20 % (двадесет процента) от общата стойност на договора, платимо в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане, в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП и оригинална фактура.
2. Окончателно плащане в размер на остатъка от сумата по договора, платимо в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане без забележки на двете доставени машини.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът за създаване на обединение (представя се заверено копие) да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението(включително задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава на обединението след подаване на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа за създавене на обединението страните следва: 1. да определят партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; 2. да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на поръчката, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/01/2020 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

заседателна зала в Главно управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Получените оферти се отварят на публично заседание от назначена от възложителя комисия, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участник удостоверява представителната си власт с надлежно писмено пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1 ЗОП е основание за отстраняване. Отстранява се участник, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е предложил подизпълнител, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е свързан с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участник - обединение, което не е юридическо лице, но в което участват лица, регистрирани или свързани с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, също ще бъде отстранен от участие. Отстранява се участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Други основания за отсраняване: съгласно чл. 107 от ЗОП.
За доказване съответствието си с изискванията към лично състояние и критериите за подбор, участниците попълват съответните раздели на Част III и IV в ЕЕДОП.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и с оглед обстоятелството, че възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред Комисия за защита на конкуренцията от всяко заинтересовано лице в срока, указан в чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва