Деловодна информация
01158
05-05-14#2 12/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/12/2019 (дд/мм/гггг)
01158-2019-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение /ТП/- Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/ 130316140
ул. Княз Ал. Батенберг № 1
Бургас BG341 8000 България
Димитър Николов +359 056876880
office.bourgas@bgports.bg +359 056876881

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://www.bgports.bg/bg/zop/339


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bgports.bg/bg/zop/339
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране и строителство на нов склад и слип за база СНО на нов източен вълнолом, Пристанище Бургас
45200000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва следните основни видове дейности:
• Изготвяне на работен инвестиционен проект на база за СНО в обем и съдържание, в съответствие с Техническата спецификация за проектиране и всички нормативни документи.
• Упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли;
• Извършване на строителни и монтажни работи за построяване на проектирания склад и слип /рампа/ за база СНО.
Предметът на обществената поръчка е подробно описан в Техническата спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Пристанище Бургас

• Изработване на работен инвестиционен проект (след предварително съгласуване с Възложителя на идейно решение по част Архитектура и част Конструкции);
• Упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли;
• Извършване на строителни и монтажни работи за построяване на проектирания склад и слип /рампа/ за база СНО.
За успешната реализация на предвидените дейности, следва Участниците да са направили предварителен оглед на обекта и да са се запознали със специфичните условия за изпълнение на поръчката.
Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да предложи идейни решения по част Архитектура и част Конструкции, които след одобрение от технически съвет на Възложителя, ще бъдат разработени в работен инвестиционен проект по всички части.
Изпълнителят следва да извърши предвидените СМР по предмета на поръчката въз основа на изготвените в рамките на тази процедура, съгласувани и одобрени работни инвестиционни проекти.
Преди да започне работа, Изпълнителят е длъжен да съгласува с Възложителя график за изпълнение на строително-монтажните работи.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    20
Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи I група, І категория, по смисъла на чл.137, ал.1, т.1, б. „а” от ЗУТ, в която попада обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Документи за доказване: За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел А, като посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа (№ на удостоверение, група и категория строежи, за които е вписан, срок на валидност на талона)!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Съгласно чл.61, ал.1, т.2 участникът трябва да има застраховка "професионална отговорност".

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.2, т.1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството за обекти първа категория. Застраховката следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
Документи за доказване на икономическо и финансово състояние: Участникът избран за изпълнител трябва да представи валидна застрахователна полица „Професионална отговорност в проектирането и строителството” на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума съответно за проектант и строител за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката или съответен валиден аналогичен документ или еквивалент, съгласно законодателството на страната, в която е регистриран участника чуждестранно лице. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел Б, като посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа/тите, точно позоваване на документа (вида на застраховката, застрахователната премия, категорията на обектите, номер на полицата и валидност)!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „a” от ЗОП – участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
2.Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б” от ЗОП – участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
3.Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП - участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
4. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 и т.11 от ЗОП да прилага системи за управление на качеството, включително такива за достъп на хора с увреждания и да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.


1. Участникът да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите най-малко 1 (една) услуга за проектиране с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на общ. поръчка.Под „идентичен или сходeн предмет и обем” с предмета на общ. поръчка следва да се разбира: Проектиране на нова и/или реконструкция на съществуваща сграда с метална конструкция, със застр. площ най-малко 100 кв.м. 2. Участникът да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко 1 (едно) строителство с предмет идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. Под „идентичен или сходeн предмет и обем” с предмета на обществената поръчка следва да се разбира: Строителство на нова сграда или реконструкция и/или основен ремонт на съществуваща сграда с метална конструкция, с минимум 100 кв.м. застр. площ. 3. Участникът трябва да разполага с проектантски екип с определена проф. компетентност за изпълнението на поръчката: Ръководител на проектантски екип - Архитект с придобита образов. степен магистър; да притежава пълна проектантска правоспособност; да притежава минимум 5 год. общ проф. опит; да има опит като ръководител на проектантски екип за разработване на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. Под „идентичен или сходeн предмет обем” с предмета на обществената поръчка следва да се разбира: Проектиране на нова и/или реконструкция на съществуваща сграда с метална конструкция, със застроена площ най-малко 100 кв.м.; Строителен инженер по част „Конструкции“ с придобита образователна степен магистър със специалност „ПГС”, „ССС“ или еквивалент; пълна проектантска правоспособност технически контрол по част "Конструкции"; да притежава минимум 5 год. общ професионален опит; да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата общ. поръчка. Под „идентичен или сходeн предмет и обем” с предмета на общ. поръчка следва да се разбира: Проектиране на нова и/или реконструкция на съществуваща сграда с метална конструкция, със застроена площ най-малко 100 кв.м.; Строителен инженер - инженер с придобита образователна степен магистър по „ХТС” или еквивалент; да притежава пълна проектантска правоспособност; да притежава минимум 5 год. общ професионален опит; да е участвал в разработването на поне един работен/технически проект за хидротехническо съоръжение; 4. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Ръководител обект: строителен инженер с образование по специалност "ПГС/ССС" или еквивалентна; да има опит като ръководител на поне един обект/строеж за изпълнение на сграда с метална конструкция и застроена площ минимум 100 кв.м.; Експерт по част ХТС - строителен инженер с придобита образователна степен магистър, със специалност „Хидротехническо строителство” или еквивалент; да има опит като експерт на поне един обект/строеж за изпълнение на хидротехническо съоръжение; Експерт по контрол по качеството - да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол на качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, с професионален опит поне 1 г. като експерт „Контрол по качеството”, и опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект/строеж за изпълнение на сграда; Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за пров. на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здр. и безопасни условия на труд или еквивалентно, с проф. опит поне 1 г. като „Експерт за безопасност и здраве” и опит като експерт „БЗС“ на поне един обект/строеж за изпълнение на сграда. Продължава в т. VІ.3.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три процента) от стойността му без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума, която следва да бъде преведена по следната сметка:
IBAN : BG06 CECB 9790 1043 0564 01
BIC: CECBBGSF
Банка : ЦКБ АД - Клон БУРГА
ДП „Пристанищна инфраструктура”
Клон-териториално поделение Бургас
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
1. Цената за изготвения проект се изплаща след предаване с приемо – предавателен протокол на одобрения от техн. съвет на Възложителя работен проект и представяне на оригинална фактура.
2. Цената за упражняване на авторски надзор се изплаща след подписване на Протокол за установяване годността за ползване на строежа от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време строителството и представяне на оригинална фактура.
3. За извършените СМР плащанията ще се извършват, както следва:
3.1. Междинни плащания в размер до 90 % (деветдесет процента) от стойността на СМР - въз основа на Протокол/и за установяване на реално изпълнени СМР съгласно проекта, и оригинална фактура;
3.2. Окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност - след подписване на Протокол за установяване годността за ползване на строежа (приложение № 16) от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време строителството и оригинална фактура.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката.
При участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението;дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или адм. акт.Преди скл. на договора участника следва да спази изискванията на чл.70 от ППЗОП.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В административната сграда на Клон-териториално поделение Бургас на ДППИ : гр.Бургас, ул. Княз Ал.Батенберг 1, ет.4, заседателна зала

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник,за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП.
2. Специфични национални основания за изключване, съгласно посочените в раздел „Г" от част III „Основания за изключване" на ЕЕДОП.
2.1. Информация за осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 и чл. 254а-255а и чл. 256-260 от НК;
2.2. Нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал.1 или 2, чл. 228, ал.3 от Кодекса на труда;
2.3. Нарушения по чл. 13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност;
2.4. Наличие на свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП между участниците в конкретната процедура;
2.5. Нямат право да участват в процедурата дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и лицата, контролирани от такива дружества по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС). Обстоятелството представлява специфично национално основание за изключване.
2.6. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество
3. От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото се установи наличие на едно или повече от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
Продължава от т.ІІІ.1.3: Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и системи за опазване на околната среда:
За дейностите проектиране и строителство:
• Сертификат за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват Проектиране на сгради или еквивалент
• Сертификат за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват Строителство на сгради или еквивалент
или
• Сертификат за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват Проектиране и строителство на сгради или еквивалент
За строителството:
• Сертификат за система за управление по отношение на околната среда БДС EN ISO 14001:2015, или еквивалент, с обхват Строителство на сгради или еквивалент.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва