Деловодна информация
1158Клон ТП Пристанище Варна
13-00-116-8 21/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
21/10/2019 (дд/мм/гггг)
1158-2019-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ДП Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна 130316140
пл.Славейков 1
Варна BG331 9000 България
Мая Казакова +359 52684602
m.kazakova@bgports.bg +359 52655902

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

www.bgports.bg/bg/zop/325


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.bgports.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Портал 3 и пътна връзка,Пристанище Варна Запад“
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за обновяване на портал 3 и пътна връзка,Пристанище Варна Запад.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Пристанище Варна Запад

Площта предмет на настоящата поръчка е около 32 100 м2, и включва ремонтни дейности за възстановяване на асфалтобетоновите настилки за безопасност на движението, направа на наклони за отвеждане на дъждовните води. Изграждане на нови кабелни трасета. Изтегляне на кабели и изграждане осветление и бариери и нов портал за контрол на достъпа, тротоарната настилка, подмяна на бордюри, повдигането и направа на нови шахти, подмяна на портална врата, нова ограда, изсичане на храсти, насипване на площадка с каменна фракция. Настоящата обществена поръчка включва следните строително-монтажни работи за възстановяването на асфалтобетонова настилка и изграждане на портал 3:
Геодезическо заснемане на терена, натоварване и извозване на строителни отпадъци на сметище; фрезоване на асфалтобетонова настилка, изкопи, доставка и полагане на водещи ивици 10/25/50, доставка, полагане и уплътняване на трошен камък 40-120 мм, доставка, полагане и уплътняване на трошен камък 0-63 мм, доставка и полагане на битуминизиран трошен камък със средна дебелина от 10 см, направа на първи /свързващ/ битумен разлив, доставка и полагане на неплътен асфалтобетон за долен пласт, направа на втори /свързващ/ битумен разлив, доставка и полагане на полимермодифициран плътен асфалтобетон за горен пласт, направа на ел. шахти, полагане на кабели, направа на портална врата, бариери и турникет, поставяне на стълбове за камери и осветление, доставка и монтаж на LED осветители и др. Предвижда се обновяването на портал 3, поставяне на бариери и всякакво необходимо оборудване съгласно изискванията за сигурност на пристанищните територии.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Организация и технология за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са регистрирани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката–І-ва категория, ІІ-pa група строеж.
Чуждестранен участник следва да разполага с регистрация в еквивалентен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.
Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ за дейност като строител, с покритие, съответстващо на изискванията в чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за І-ва категория строеж.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да има опит в строително-монтажни работи с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата. Под „дейности с предмет сходни с тези на поръчката“ са договорите за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътни настилки „тежък тип” /без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти/.

Участникът следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката /чл. 63, ал.1, т. 5 от ЗОП/.
Лицата от ръководения състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката следва да са:
– 1 /един/ брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР- Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ТС/ССС/ПГС/Пътен инженер „Бакалавър“ или еквивалент /в случай, че образованието е придобито в друга държава/.
Опит: като ръководител на строителни обекти сходни с предмета на поръчката минимум 3 години.
Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството.
– 1 /един/ брой Технически ръководител за изпълнение на СМР-Професионална област /квалификация/: минимум диплома за средно образование в областта на строителството.
Опит: като технически ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката минимум 3 години.
– 1 /един/ брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: минимум средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент.
– 1 /един/ брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.
Забележка: едно лице не може да съвместява две или повече длъжности.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на професионална компетентност /с посочване на придобитото образование/квалификация, посочване на дата, № и издател на документа за придобито образование/квалификация, както и данни за месторабота, период, длъжност, основни функции и др./ на членовете от ръководния състав, които ще отговарят при изпълнение на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата, както и документи които доказват професионалната компетентност на лицата /чл. 64, ал. 1 т. 6 от ЗОП/.
Участникът следва да разполагат със собствени или наети инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката.
Минимално изискване:
Участникът трябва да разполага най-малко със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
- Булдозер – минимум 1 бр.
- Вибрационен валяк 9 тона – минимум 2 бр.
- Верижен багер – минимум 2 бр.
- Комбиниран багер – минимум 1 бр.
- Водоноска – минимум 1 бр.
- Автокран – минимум 1 бр.
- Грейдер – минимум 1 бр.
- Товарен автомобил – тип самосвал – минимум 6 бр.
- Мини челен товарач – минимум 2 бр.
- Автогудронатор - минимум 1 бр.
- Асфалтополагаща машина - минимум 1 бр.
При необходимост в процеса на изпълнение на договора от използване на повече и др.инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, изпълнителят се задължава да ги осигури за целия срок на действие на договора. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на информацията в Част ІV. „Критерии за подбор“, Раздел В, от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 64, ал.1, т.9 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не е приложимо.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Изпълнителят представя документ за внесена гаранция за обезпечаване изпълнението на договора във вид на парична сума в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС или предоставя оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, за сума в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС или полица по застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя издадена в полза на Възложителя, за сума в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС съгласно член 111 ал.5 от ЗОП, със срок на валидност, надвишаващ с 30 календарни дни срока на изпълнение на договора.
Гаранция за авансово плащане в размер 20% от цената на договор.
III.1.7)
Аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ от цената по чл. 2 от договора за обществена поръчка в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне от Изпълнителя на фактура за авансово плащане и безусловна неотменяема гаранция в полза на Възложителя за размера на аванса и със срок не по-кратък от 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на действие на договора за обществена поръчка. Междинни плащания - до 70 % от стойността на договора без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на изискуеми актове и протоколи.Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от Възложителя работи, извършени от Изпълнителя и сумите по авансовото и междинните плащания ще се извърши след представяне на изискуемите актове и документи.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението ?.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/12/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

пл. Славейков 1 - административна сграда на Клон ТП Пристанище Варна

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участнците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато:1.1 е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление по 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;1.2 е осъден с влязла в сила присъда за престъпление, аналогично на тези по т. 1.1, в друга държава членка или трета страна;1.3.има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган.1.4.е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;1.5.е установено че:а)е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б)не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор.1.6.е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 1.7.е налице конфликт на интереси , който не може да бъде отстранен.2.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, т.2, т.4 и т.5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, както следва:2.1.обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;2.2.лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;2.3.доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;2.4.опитал е да:а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице следните национални основания за отстраняване:3.1.осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК /чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП/;3.2. нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда /чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП/;3.3. нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. /чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП/;3.4. наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура /чл. 107, т. 4 от ЗОП/;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 198 и чл. 197, ал. 1, т.1 във връзка с ал. 3 ЗОП - жалба срещу решението за откриване на процедурата може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичането на 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва