Деловодна информация
01158
05-11-22 28/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0032 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69, ет. 4
София BG411 1574 България
Мариела Ганчовска - ръководител отдел Връзки с обществеността и протокол в ДППИ +359 28079997
office@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/315
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на услуги по смисъла на Закона за туризма за нуждите на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура"
63512000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на служителите на ДП „Пристанищна инфраструктура“, както и други съпътстващи услуги при необходимост – хотелско настаняване, превоз до крайната дестинация в случаи, когато крайната дестинация не разполага с възможности за въздушен превоз (наем на автомобил и/или трансфер), осигуряване на застраховка, предоставяне на информация за визовите изисквания.
Подробна информация за конкретните дейности по настоящата поръчка са изложени в техническата спецификация
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото за изпълнение на поръчката е гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 69

Предмет на настоящата обществена поръчка е осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на служителите на ДП „Пристанищна инфраструктура“, както и други съпътстващи услуги при необходимост – хотелско настаняване, превоз до крайната дестинация в случаи, когато крайната дестинация не разполага с възможности за въздушен превоз (наем на автомобил и/или трансфер), осигуряване на застраховка, предоставяне на информация за визовите изисквания.
Подробна информация за конкретните дейности по настоящата поръчка са изложени в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
195000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да има право да извършва дейност като туроператор или туристически агент съгласно законодателството на държавата, в която е установен - да е вписан в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти или да е лице по чл. 62 от Закона за туризма (ЗТ), а чуждестранните лица да са вписани в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени, или да притежават аналогично разрешение или членство в определена организация съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
2. Участникът да е акредитиран агент или член на Международната асоциация за въздушен транспорт – IATA.
При подаване на оферта всеки от участниците декларират съответствието си с този критерий за подбор като попълнят т. 2, в част ІV, раздел А „Годност“ от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да разполага със задължителна застраховка „Отговорност на туроператора“ в съответствие с чл. 97 от Закона за туризма или еквивалентна, когато участника е чуждестранно лице.
При подаване на оферта всеки от участниците декларира съответствието си с този критерий за подбор като попълни т. 5, в част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП.


Участникът трябва да има валидна застраховка, покриваща отговорността му на туроператор и туристически агент за причинени вреди в следствие на неразплащане със своите контрагенти, включително при неплатежоспособност и несъстоятелност, съгласно чл. 97, ал. 1 от Закона за туризма или еквивалентна, когато участника е чуждестранно лице.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Под „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира/т дейност/и свързани с предоставяне на туроператорски и/или турагентски услуги/ дейности, вкл. услуги по закупуване на самолетни билети за превоз по въздух и осигуряване на хотелско настаняване.
2. Участникът да разполага с екип от експерти за изпълнението на поръчката.


1. Участникът следва да е изпълнил минимум една идентична или сходна дейност с тази на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
При подаване на оферта всеки от участниците декларират съответствието си с този критерий за подбор като попълнят т. 1б, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП с посочване на стойностите, датите и получателите.
2. Участникът да разполага най-малко с 2 (две) лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Един експерт, който ще бъде ангажиран с издаване на самолетни билети и отговаря на изискванията на чл. 7 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г., за изискванията за местоположението, пригодността и оборудването на помещението за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност и за образованието, езиковата квалификация и стажа на персонала, а именно:
а) да е с висше или средно образование, с придобита професионална квалификация в областта на туризма;
б) да притежава сертификат, удостоверяващ IATA квалификация;
в) да владее най-малко един чужд език на ниво В2 на владеене на чужд език спрямо приетата Обща Езикова Европейска Рамка (ОЕЕР).
„Придобита професионална квалификация“ по смисъла на т. 2, § 1. от ДР на Наредба № 16-1399 е завършено образование или обучение в професионални училища, професионални гимназии, професионални колежи и центрове за професионално обучение.
г) да притежава най-малко 1 (една) година опит в работа с някоя от следните системи за резервация и продажба на самолетни билети: „Амадеус“ (Amadeus), „Галилео“ (Galileo), „Уърлдспан“ (Worldspan), „Сейбър“ (Sabre) или еквивалентна резервационна система.
2.2. Един експерт, който ще бъде ангажиран с извършване на хотелски резервации и притежава минимум 1 (една) година професионален опит.
По своя преценка участникът може да предложи и допълнителни експерти, чиято функция е подпомагането на ключовите при осъществяване на дейностите от предмета на поръчката.
При подаване на оферта всеки от участниците декларират съответствието си с този критерий за подбор като попълнят т. 6, в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет на сто) от неговата обща стойност без ДДС, представена в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и до изтичане на 30 дни след това. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора - Част IV от документацията.
III.1.7)
Възложителят ще заплаща цената по Договора, чрез периодични плащания въз основа на представени от Изпълнителя приемо-предавателни протоколи за приемане на Услугите по чл. 33, ал. 3 от Договора – в срок до 30 (тридесет) дни, считано от приемане изпълнението на Услугите за съответния период.
Всяко плащане по Договора ще се извършва въз основа на следните документи:
1. приемо-предавателен протокол за приемане без забележки на Услугите за съответния двуседмичен период, подписан от Възложителя и Изпълнителя, с приложени отчети по чл. 33, ал. 1 за всяка заявка, при съответно спазване на разпоредбите на Раздел VI (Предаване и приемане на изпълнението) от Договора; и
2. фактура за дължимата сума за съответната заявка, издадена от Изпълнителя и представена на Възложителя.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът за създаване на обединение (представя се заверено копие) да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението(включително задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава на обединението след подаване на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа за създавене на обединението страните следва: 1. да определят партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; 2. да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на поръчката, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

заседателна зала в Главно управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Получените оферти се отварят на публично заседание от назначена от възложителя комисия, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участник удостоверява представителната си власт с надлежно писмено пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1 ЗОП е основание за отстраняване. Отстранява се участник, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е предложил подизпълнител, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е свързан с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участник - обединение, което не е юридическо лице, но в което участват лица, регистрирани или свързани с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, също ще бъде отстранен от участие. Отстранява се участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Други основания за отсраняване: съгласно чл. 107 от ЗОП.
За доказване съответствието си с изискванията към лично състояние и критериите за подбор, участниците попълват съответните раздели на Част III и IV в ЕЕДОП.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и с оглед обстоятелството, че възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред Комисия за защита на конкуренцията от всяко заинтересовано лице в срока, указан в чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва