Деловодна информация
01158ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура"
05-11-16 06/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69, ет. 4
София BG411 1574 България
Емил Димитров - ръководител отдел Информационно обслужване, дирекция АФИО +359 28079979
office@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/300


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/300
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Цялостна поддръжка на интегрирана информационна система (ИИС) – SAP ERP”
72250000      
Услуги

Целта на поръчката е да се гарантира нормалното функциониране на интегрираната от възложителя информационна система SAP ERP и в съответствие с действащата нормативна уредба да се избере изпълнител и да се сключи договор за цялостната й поддръжка. Информационната система SAP ERP обхваща цялата оперативна дейност на предприятието. Основните дейности включени в обхвата на поръчката са: oсигуряване на поддръжка на SAP лицензите и базата данни, която работи с приложния софтуер; oсигуряване на поддръжка на операционните системи на базата данни; oсигуряване на поддръжка на направените в интегрираната информационна система бизнес настройки. Подробна информация за конкретните дейности по настоящата поръчка са изложени в ЧАСТ III. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG331

Мястото за изпълнение на поръчката е гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 69 и сградата на СпД „Ръководство на корабния трафик - Черно море“ в гр. Варна, бул. „Приморски" № 5.

Целта на поръчката е да се гарантира нормалното функциониране на интегрираната от възложителя информационна система SAP ERP и в съответствие с действащата нормативна уредба да се избере изпълнител и да се сключи договор за цялостната й поддръжка. Информационната система SAP ERP обхваща цялата оперативна дейност на предприятието. Основните дейности включени в обхвата на поръчката са: oсигуряване на поддръжка на SAP лицензите и базата данни, която работи с приложния софтуер; oсигуряване на поддръжка на операционните системи на базата данни; oсигуряване на поддръжка на направените в интегрираната информационна система бизнес настройки. Подробна информация за конкретните дейности по настоящата поръчка са изложени в ЧАСТ III. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка, с тежест в проценти, със следните елементи: 1. Организация за изпълнение на поръчката - макс. 30 т.; 2. Професионална компетентност на персонала - макс. 70 т.    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
490000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма поставено изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставено изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да прилага система за управление на качеството или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
За доказване на посоченото в изискване, при подаване на офертата, участниците следва да декларират това обстоятелство в част IV „Критерии за подбор, Буква Г от ЕЕДОП, като посочват №, издател, обхват и срок на валидност на притежавания от тях сертификат или еквивалентни документи. В хипотезата на чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В хипотезата на чл. 67, ал.5 от ЗОП и/или преди сключването на договора, съответният участник и/или определеният изпълнител, представя валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификацията, отговарящ на изискването. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управление на качеството. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.


Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват: поддръжка на информационни системи/ софтуерни системи.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата обща стойност без ДДС, представена в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и до изтичане на 30 дни след това. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора - Част IV от документацията.
III.1.7)
Възложителят ще извършва плащания, както следва:
- цената за Дейност 1 Осигуряване на поддръжка тип “Enterprise Support” за SAP софтуерни лицензи се заплаща на 8 равни вноски в началото на всяко календарно тримесечие.
- цената за Дейност 2.„Осигуряване на поддръжка тип “Priority” за SUSE софтуерни лицензи се залаща на 2 равни вноски в началото на всяка календарна година.
- цената за Дейност 3 Осигуряване на поддръжка на внедрената интегрирана информационна система SAP ERP в ДППИ, включваща услуги осигуряващи безпроблемната й и непрекъсната работа се заплащат в началото на всеки месец, следващ отчетения период, съгласно одобрени от възложителя месечни отчети.
- цената за Дейност 4 Осигуряване на поддръжка на внедрената интегрирана информационна система SAP ERP в ДППИ, включващи услуги при промяна на бизнес процесите се заплаща в началото на всеки месец, следващ отчетения период, по цена на човеко час, съгласно одобрени от възложителя месечни отчети.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът за създаване на обединение (представя се заверено копие) да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението(включително задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава на обединението след подаване на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа за създавене на обединението страните следва: 1. да определят партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; 2. да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на поръчката, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

27/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

заседателна зала в Главно управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Получените оферти се отварят на публично заседание от назначена от възложителя комисия, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участник удостоверява представителната си власт с надлежно писмено пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1 ЗОП е основание за отстраняване. Отстранява се участник, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е предложил подизпълнител, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е свързан с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участник - обединение, което не е юридическо лице, но в което участват лица, регистрирани или свързани с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, също ще бъде отстранен от участие. Отстранява се участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Други основания за отсраняване: съгласно чл. 107 от ЗОП.
За доказване съответствието си с изискванията към лично състояние и критериите за подбор, участниците попълват съответните раздели на Част III и IV в ЕЕДОП.
Ценово предложение с предложена обща крайна цена за изпълнение на поръчката, надвишаваща максималната прогнозна стойност на поръчката не се допуска до оценка. Участник с такова ценово предложение се отстранява от участие в процедурата. Участник, който не е поставил ценовото си предложение в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, ще бъде отстранен от участие в процедурата, без да се разглеждат документите за доказване личното му състояние и съответствието с критериите за подбор, както и техническото му предложение или който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).
Условията, на които трябва да отговаря представената гаранция за изпълнение са посочени в документацията. Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви, разноски или други плащания за периода, през който средствата законно са престояли при него, съответно Изпълнителят не е разполагал с възможност да ги използва.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и с оглед обстоятелството, че възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред Комисия за защита на конкуренцията от всяко заинтересовано лице в срока, указан в чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва