01158-2015-0033
Технически редакции | ||
25.03.2019 16:10 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2019 16:10 ч. : | 2019 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2019 16:08 ч. : | 25/03/2019 15:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2019 16:08 ч. : | 25/03/2019 15:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Секторен
BG411, ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: Васил Хаджиев - експерт в дирекция Управление на проекти, България 1574, София, Тел.: 02 8079954, E-mail: v.hadzhiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgports.bg/bg/zop/113.
Пристанищни дейности
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предмет на настоящата поръчка е „ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (ИИС) ЗА ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“. Обхватът на поръчката е: проектиране, изграждане, доставка и внедряване на информационна система в ДППИ, като част от реализиране на мерките за повишаване на ефективността на компанията и намаляване на използването на документи на хартиен носител. Внедряването на ИИС (ERP система) подпомага изпълнението на всички инвестиционни проекти, както и разработването на нови, предвидени за финансиране със средства от фондовете на ЕС в следващите години, подобряване процесите по осъществяването на стратегическите и оперативни дейности по планиране, управление и поддръжка на пристанищната инфраструктура. В процеса на изграждане на модерна, ефективна и рентабилна корпоративна структура в ДППИ важна роля има оптимизацията и автоматизацията на процесите по корпоративно управление. Внедряването на единна интегрирана информационна система за планиране, управление и контрол на ресурсите на предприятието води до следните резултати: постигане на прозрачност в управлението и въвеждане на добри стопански практики; въвеждане на унифицирани процедури за вземане на решения; подобряване на регулаторния мениджмънт; ефективно управление на инвестиционни проекти; повишаване на рентабилността, чрез засилен контрол върху отчетността на разходите; централизиране на данните и анализите; унифицирани данни - единна версия на истината при различни отчетни разрези; консолидирани бизнес процеси; консолидирани потребителски интерфейси. Тези резултати се постигат чрез внедряване на мощно софтуерно решение за управление на ресурсите на ДППИ в съответствие с действащата нормативна база. Въвеждането й спомага за подобряване на качеството и ефективността на управление на пристанищната инфраструктура и създаване на условия за икономически растеж. Системата спомага за постигането на дългосрочните цели за устойчиво развитие и модернизиране на националната транспортна инфраструктура. Целта на проекта се свежда до повишаване на ефективността на работа на структурите на предприятието чрез по-добро информационно осигуряване относно: - Създаване и поддържане на обща оперативна картина на състоянието на ресурсите на ДППИ и намаляване на използването на документи на хартиен носител; - Управление на финанси, счетоводство и управленско счетоводство; - Управление и оптимизиране разходите; - Управление на приходите; - Интегрирано управление на корпоративните дълготрайни активи; - Управление на материалното снабдяване; - Управление на проекти; - Управление на човешките ресурси.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG322, „СТЕМО“ ООД, ул. „Николаевска“ № 48, България 5300, Габрово, Тел.: 02 8162300, E-mail: Elly_Raleva@stemo.bg, Факс: 02 8162303; 02 9861976
Интернет адрес/и:
URL: https://stemo.bg/bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Предметът на договора е "Проектиране и внедряване на интегрирарана информационна система (ИИС) за планиране и управление на ресурсите в ДП „Пристанищна инфраструктура” и включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Изготвяне на детайлна Концепция на Системата за планиране и управление на ресурсите (ИИС); 2. Доставка и изграждане на хардуерна инфраструктура (с включена гаранционна поддръжка); 3. Доставка на софтуер и лицензи за работа на системата за планиране и управление на ресурсите; 4. Изграждане, инсталиране и конфигуриране на интегрирана система за планиране и управление на ресурсите; 5. Тестове за приемане на системата в реална експлоатация; 6. Обучение на персонала; 7. Мерки за информация и публичност; 8. Поддръжка на интегрираната информационна система след внедряване за срок от 24 месеца от датата на приключване на тестовете за приемане на системата в реална експлоатация.
01.06.2016 г.
13.03.2019 г.
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
13.03.2019 г.
ДА
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно чл. 2 от Договора началната дата за изпълнение се определя от възложителя с писмено уведомление относно осигуряването на необходимия финансов ресурс по ОПТТИ 2014 – 2020 г., изпратено до изпълнителя. В случая определената начална дата е 01.06.2016 г. Общият срок за изпълнение на всички дейности, предмет на договора, включително времето за приемане на работата от страна на възложителя съгласно Техническото предложение на изпълнителя е 36 месеца, от които 24 месеца за осигуряване на поддръжката на информационната система след внедряването й. На 30.01.2017 г. е подписан притокол, удостоверяващ приключването на тестовете за приемане на системата в реална експлоатация и считано от тази дата започва да тече срока от 24 месеца за поддръжка на информационната система, за което съгласно уговореното в договора възложителят заплаща двадесет и четири месечни плащания, представляващи 1/24 от стойността на поддръжката на системата без ДДС, съгласно оферираното. Последното плащане е извършено на 13.03.2019 г., към която дата в съответствие с чл. 72 от ППЗОП, договорът се счита за изпълнен.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
25.03.2019 г.
VII: Възложител