Версия за печат

01158-2015-0033

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

BG411, ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: Васил Хаджиев - експерт в дирекция Управление на проекти, България 1574, София, Тел.: 02 8079954, E-mail: v.hadzhiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgports.bg/bg/zop/113.

I.4) Основна дейност

Пристанищни дейности



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-10-26 от 18.11.2015 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2015-0033
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е „ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (ИИС) ЗА ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“. Обхватът на поръчката е: проектиране, изграждане, доставка и внедряване на информационна система в ДППИ, като част от реализиране на мерките за повишаване на ефективността на компанията и намаляване на използването на документи на хартиен носител. Внедряването на ИИС (ERP система) подпомага изпълнението на всички инвестиционни проекти, както и разработването на нови, предвидени за финансиране със средства от фондовете на ЕС в следващите години, подобряване процесите по осъществяването на стратегическите и оперативни дейности по планиране, управление и поддръжка на пристанищната инфраструктура. В процеса на изграждане на модерна, ефективна и рентабилна корпоративна структура в ДППИ важна роля има оптимизацията и автоматизацията на процесите по корпоративно управление. Внедряването на единна интегрирана информационна система за планиране, управление и контрол на ресурсите на предприятието води до следните резултати: постигане на прозрачност в управлението и въвеждане на добри стопански практики; въвеждане на унифицирани процедури за вземане на решения; подобряване на регулаторния мениджмънт; ефективно управление на инвестиционни проекти; повишаване на рентабилността, чрез засилен контрол върху отчетността на разходите; централизиране на данните и анализите; унифицирани данни - единна версия на истината при различни отчетни разрези; консолидирани бизнес процеси; консолидирани потребителски интерфейси. Тези резултати се постигат чрез внедряване на мощно софтуерно решение за управление на ресурсите на ДППИ в съответствие с действащата нормативна база. Въвеждането й спомага за подобряване на качеството и ефективността на управление на пристанищната инфраструктура и създаване на условия за икономически растеж. Системата спомага за постигането на дългосрочните цели за устойчиво развитие и модернизиране на националната транспортна инфраструктура. Целта на проекта се свежда до повишаване на ефективността на работа на структурите на предприятието чрез по-добро информационно осигуряване относно: - Създаване и поддържане на обща оперативна картина на състоянието на ресурсите на ДППИ и намаляване на използването на документи на хартиен носител; - Управление на финанси, счетоводство и управленско счетоводство; - Управление и оптимизиране разходите; - Управление на приходите; - Интегрирано управление на корпоративните дълготрайни активи; - Управление на материалното снабдяване; - Управление на проекти; - Управление на човешките ресурси.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ДЕП-1 от 25.05.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG322, „СТЕМО“ ООД, ул. „Николаевска“ № 48, България 5300, Габрово, Тел.: 02 8162300, E-mail: Elly_Raleva@stemo.bg, Факс: 02 8162303; 02 9861976

Интернет адрес/и:

URL: https://stemo.bg/bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора е "Проектиране и внедряване на интегрирарана информационна система (ИИС) за планиране и управление на ресурсите в ДП „Пристанищна инфраструктура” и включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Изготвяне на детайлна Концепция на Системата за планиране и управление на ресурсите (ИИС); 2. Доставка и изграждане на хардуерна инфраструктура (с включена гаранционна поддръжка); 3. Доставка на софтуер и лицензи за работа на системата за планиране и управление на ресурсите; 4. Изграждане, инсталиране и конфигуриране на интегрирана система за планиране и управление на ресурсите; 5. Тестове за приемане на системата в реална експлоатация; 6. Обучение на персонала; 7. Мерки за информация и публичност; 8. Поддръжка на интегрираната информационна система след внедряване за срок от 24 месеца от датата на приключване на тестовете за приемане на системата в реална експлоатация.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

01.06.2016 г. 

Крайна дата

13.03.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
5199998.25 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 85% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

13.03.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Отпадане на заложените в дейност по чл. 1, ал. 2, т. 7 от Договора "Мерки за информация и публичност" платени публикации за медийно отразяване, въз основа на становище на Управляващия орган на ОПТТИ 2014-2020 г. (рег. № BG16M1OO001-5.001-0006-M-002/02.03.2016 г.); Преди промяната: Съгласно Техничекото предложение на изпълнителя, Приложение № 1, т. 13, позиция 2.1. е предвидено изпълнение на Медийно отразяване в средствата за масово осведомяване чрез платени публикации - 4 бр., същите на стойност съгласно Ценовото предложение на изпълнителя 18 069.28 лв. без ДДС.; След промяната: Страните се съгласяват, че медийно отразяване в средствата за масово осведомяване, под формата на 4 бр. платени публикации, няма да бъдат изпълнени, с оглед на което общата стойност по чл. 7, ал. 1 от договора се намалява с 18 069.28 лв. без ДДС.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП (в приложимата редакция към сключване на допълнителното споразумение от 07.03.2017 г.)
Променено условие: След подписване на първото допълнително споразумение, с което общата стойност на договора е намалена на 5 181 928.97 лв. без ДДС и с оглед определения начин на плащане в договора, предвиждащ поетапно изплащане на дължимата сума в процентно съотношение, са изравнени плащанията за дейностите по чл. 1, ал. 2, т. 1-7 по договора.; Преди промяната: 1. Плащане в размер на 10% от стойността на договора – в срок до 30 дни от представяне на одобрен от възложителя протокол за приемане на встъпителен доклад за изпълнение на проекта и оригинална фактура, издадена от изпълнителя. 2. Междинни плащания, които се извършват в срок до 30 дни срещу представени протоколи за изпълнените и приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ конкретни дейности от предмета на договора и оригинална фактура за дължимата сума, издадена от изпълнителя, както следва: а/ Плащане в размер на 35% от стойността на договора без ДДС, за извършени следните дейности: - дейност по изготвяне на детайлна Концепция на Системата за планиране и управление на ресурсите (ИИС); - дейност по доставка и изграждане на хардуерна инфраструктура; - дейност по изграждане, инсталиране и конфигуриране на интегрирана система за планиране и управление на ресурсите; б/ Плащане в размер на 30% от стойността на договора без ДДС, за дейността по доставка на софтуер и лицензи за работа на системата за планиране и управление на ресурсите; в/ Плащане в размер на 10% от стойността на договора без ДДС, за извършени следните дейности: - дейност по тестване за приемане на системата в реална експлоатация; - дейност по обучение на персонала; - дейност по предприемане на мерки за информация и публичност. 3. Двадесет и четири месечни плащания, представляващи 1/24 от стойността на поддръжката на системата без ДДС, в рамките на 30 дни от представяне на одобрен на месечен протокол за извършване на дейността и оригинална фактура, издадена от изпълнителя. ; След промяната: Страните се съгласяват възложителят да изплати на изпълнителя остатъка от общата дължима сума, възлизащ на 785 043.28 лв. без ДДС, представляващи изпълнени и приети дейности по чл. 1, ал. 2, т. 1-7 от Договора, съгласно таблица - неразделна част от подписаното споразумение.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП (в приложимата редакция към сключване на допълнителното споразумение от 15.03.2017 г.)
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
5181928.97 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 2 от Договора началната дата за изпълнение се определя от възложителя с писмено уведомление относно осигуряването на необходимия финансов ресурс по ОПТТИ 2014 – 2020 г., изпратено до изпълнителя. В случая определената начална дата е 01.06.2016 г. Общият срок за изпълнение на всички дейности, предмет на договора, включително времето за приемане на работата от страна на възложителя съгласно Техническото предложение на изпълнителя е 36 месеца, от които 24 месеца за осигуряване на поддръжката на информационната система след внедряването й. На 30.01.2017 г. е подписан притокол, удостоверяващ приключването на тестовете за приемане на системата в реална експлоатация и считано от тази дата започва да тече срока от 24 месеца за поддръжка на информационната система, за което съгласно уговореното в договора възложителят заплаща двадесет и четири месечни плащания, представляващи 1/24 от стойността на поддръжката на системата без ДДС, съгласно оферираното. Последното плащане е извършено на 13.03.2019 г., към която дата в съответствие с чл. 72 от ППЗОП, договорът се счита за изпълнен.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Генерален директор