01158-2017-0010
Технически редакции | ||
17.07.2018 17:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.07.2018 17:03 ч. : | 2018 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.07.2018 17:02 ч. : | 17/07/2018 14:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.07.2018 17:02 ч. : | 17/07/2018 14:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Секторен
BG411, Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: инж. Спас Вучев, експерт в дирекция Инфраструктура, акватория и собственост, тел. +359 28079930, България 1574, София, Тел.: 02 8079999, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://bgports.bg/bg/zop/206.
Пристанищни дейности
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Подмяна и ремонт на площадков водопровод от 5-то до 13-то к. м. включително и захранване на съществуващи сгради, Пристанище Бургас. Обектът обхваща площадковата водопроводна мрежа, разположена от 5-то до 13-то корабни места, Пристанище Бургас, Пристанищен терминал Бургас – Изток 1. Предметът на обществената поръчка е подмяна и ремонт на старите и повредени тръби на водопровода с нови ПЕВП (HDPE) тръби и увеличаване на точките за захранване с вода, за да се увеличи дебита и налягането в съответния водопровод, като се осигури нормално захранване на пристаналите кораби с вода.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG321, Пома Груп Бургас ЕООД, ул. Сергей Румянцев № 5, България 5000, Велико Търново, Тел.: 056 997526, E-mail: poma@abv.bg, Факс: 056 997526
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Подмяна и ремонт на площадков водопровод от 5-то до 13-то к. м. включително и захранване на съществуващи сгради, Пристанище Бургас
15.02.2018 г.
19.06.2018 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
19.06.2018 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно чл. 7, ал. 1 от Договора срокът за изпълнение на ремонтните работи е 78 (седемдесет и осем) календарни дни и започва да тече от датата на предаване на обекта на изпълнителя с протокол за осигуряване на достъп, какъвто в случая е съставен на 15.02.2018 г. С оглед предвиденото в чл. 4, т. 2 и чл. 19, ал. 2 и ал. 3 от Договора изпълнението на възложените ремонтни работи е удостоверено с подписване на окончателен приемо-предавателен протокол от 19.06.2018 г., от която дата тече гаранционният срок за обекта. В процеса на изпълнението, срокът на договора е спиран за период общо от 22 (двадесет и два) дни на предвидените в договора основания, за което са съставяни констативни протоколи, съответно договорът е изпълнен в срок. В общата стойност 427 169.94 лв. без ДДС са включени непредвидените работи в размер на 5 % (пет процента) от стойността на строителните и ремонтните работи без ДДС. Реално изплатената сума по договора без ДДС е в посочения по-горе размер, поради невъзникнала необходимост от изпълнение на непредвидени работи в процеса на реализиране на обекта.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
17.07.2018 г.
VII: Възложител