Версия за печат

BG-Бургас

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

05-05-3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

25.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

BG341, Териториално поделение /ТП/- Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/, ул. Княз Ал. Батенберг № 1, За: Димитър Николов, България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgports.bg/bg/zop/238.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

269900 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Рехабилитация на ж.п. инфраструктура и подкранови пътища на територията на пристанищен терминал Бургас Изток-1, пристанище Бургас

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34946220, 45234116

Описание:

Езици, кръстовини, обръщателни механизми и стрелки
Строителни и монтажни работи на коловози


Срок за получаване на офертите

11/06/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Начин на плащане: - Авансово плащане в размер от 20 % (двадесет процента) от общата стойност на договора след надлежно представяне от страна на Изпълнителя на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на целия аванс (100%) и оригинална данъчна фактура, подписана от упълномощено длъжностно лице на Възложителя; - Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет процента) от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по остойностената количествена сметка обем работи, въз основа на Протокол за установяване на реално изпълнени СМР, изготвен от изпълнителя, проверен и подписан без забележки от лицето изпълняващо инвеститорски контрол, упълномощено от възложителя и представляващия (Ръководител обект) изпълнителя, удостоверяващи вида, обема/количеството, стойността и качеството на действително изпълнените работи по договора, придружени с необходимите сертификати за качество на доставените и вложени материали, декларации за съответствие на вложените материали със съществените изисквания към строителните продукти и изискуемите актове и протоколи съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството съставени и подписани сметки, протоколи и документи и оригинална фактура от изпълнителя; - Окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност - след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строеж (акт обр. 15), без забележки. Срок за изпълнение на поръчката - Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от 180 /сто и осемдесет/ календарни дни. Срокът започва да тече от датата на подписване на протокол за откриване на строителната площадка на строежа (обр. 2а) до завършване на строителството и предаване на обекта на възложителя с подписване на акт образец 15. Съдържание на офертата: 1. Опис на документите - Приложение № 1; 2. Оферта, съдържаща Техническо и Ценово предложение - Приложение № 2; 3. Оригинал или копие на документ - учредителен акт, договор, споразумение или друг приложим документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението - при участник Обединение; 4. Декларация по чл. 54, ал.1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП - Приложение № 3; 5. Декларация по чл. 54, ал.1, т. 3-5 от ЗОП - Приложение № 4; 6. Декларация по чл. 55 от ЗОП- Приложение № 5; 7. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо; 8. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; 9. Списък на ръководния и технически състав, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата, придружен с копия на документи, заверени „вярно с оригинала”, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на техническите лица - Приложение № 6; 10. Декларация за спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд - Приложение № 7; 11. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания - Приложение № 8; 12. Декларация по чл. 65, ал. 3 от ЗОП – Приложение № 9; 13. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – по образец на участниците- Приложение № 10.

Дата на изпращане на настоящата информация

25/05/2018  (дд/мм/гггг)