Версия за печат

01158-2014-0012

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 5 или 6 ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Милка Винарова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079938, E-mail: m.vinarova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg; http://www.bgports.bg/bg/zop/18.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-10-18 от 30.06.2016 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2014-0012
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Мониторинг за състоянието на пристанищните съоръжения в пристанищата за обществен транспорт с национално значение и доклад за резултатите”. С цел да се гарантира дългосрочна и безопасна експлоатация на съществуващите съоръжения и установяване на реалното им състояние с оглед прдотвратяване на аварийни ситуации, е наложително изградената система за мониторинг да бъде проверена и при нужда обновена. За пристанищните терминали, където не е осъществяван мониторинг на съоръженията, следва да се изгради и стабилизира нова реперна мрежа, като се извършат съответните геодезически измервания в съответствие с Инструкция за изследване на деформациите на сгради и съоръжения от 1980 г., издадена от КАБ – ГУГКК и Инструкция за нивелация I и II клас, издадена от КАБ – ГУГКК. Обхватът на мониторинга включва: 1. Оглед и преценка на състоянието на изградената реперна мрежа, придружен от доклад за състоянието й; 2. Оценка на състоянието – като надеждност за последващо използване на изходните репери. Доклад за тяхната надеждност в резултат на измервания и изчисления между изходните репери и съответните техни нулеви репери. 3. Изграждане на нови реперни мрежи, там където не са изградени, възстановяване на унищожените или негодни репери от вече изградените реперни мрежи, сгъстяване при необходимост на съществуващите реперни мрежи, стабилизирането и реперирането им. 4. Провеждане на цялостна сесия измервания и доклад за състоянието на съоръженията, съпроводен с отчетена тенденция на евентуалните деформации при сравнение с последната проведена сесия измерания. 5. На базата на точка 1-4 изготвяне на доклади за резултатите от извършените измервания и съпоставка с резултати от предходни цикли на измервания и преценка за необходимостта от евентуални превантивни ремонтни дейности на кейовите стени и вълноломи.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 2 от 12.01.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Шуменски кадастър ЕООД, ЕИК 837068334, ул. Съединение № 109, ет. 3, офис 13, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 800316, E-mail: shumenski.kadastar@gmail.com, Факс: 054 800317

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Договорът е с предмет извършване на „Мониторинг за състоянието на пристанищните съоръжения в пристанищата за обществен транспорт с национално значение и доклад за резултатите”. С цел да се гарантира дългосрочна и безопасна експлоатация на съществуващите съоръжения и установяване на реалното им състояние с оглед предотвратяване на аварийни ситуации, е наложително изградената система за мониторинг да бъде проверена и при нужда обновена. За пристанищните терминали, където не е осъществяван мониторинг на съоръженията, следва да се изгради и стабилизира нова реперна мрежа, като се извършат съответните геодезически измервания в съответствие с Инструкция за изследване на деформациите на сгради и съоръжения от 1980 г., издадена от КАБ – ГУГКК и Инструкция за нивелация I и II клас, издадена от КАБ – ГУГКК. Обхватът на мониторинга включва: 1. Оглед и преценка на състоянието на изградената реперна мрежа, придружен от доклад за състоянието й. 2. Оценка на състоянието – като надеждност за последващо използване на изходните репери. Доклад за тяхната надеждност в резултат на измервания и изчисления между изходните репери и съответните техни нулеви репери. 3. Изграждане на нови реперни мрежи, там където не са изградени, възстановяване на унищожените или негодни репери от вече изградените реперни мрежи, сгъстяване при необходимост на съществуващите реперни мрежи, стабилизирането и реперирането им. 4. Провеждане на цялостна сесия измервания и доклад за състоянието на съоръженията, съпроводен с отчетена тенденция на евентуалните деформации при сравнение с последната проведена сесия измервания. 5. На базата на точка 1-4 изготвяне на доклади за резултатите от извършените измервания и съпоставка с резултати от предходни цикли на измервания и преценка за необходимостта от евентуални превантивни ремонтни дейности на кейовите стени и вълноломи.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

6

ІII.7) Стойност посочена в договора
224000 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

31.01.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
224000 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Окончателното приемане на изпълнените работи по договора е извършено на 24.01.2017 г., с одобрен от генералния директор на ДП "Пристанищна инфраструктура" Констативен протокол № 3. Съгласно цитирания потокол, на основание чл. 3, ал. 2 и ал. 3, т. "в" от Договор № 2/12.01.2015 г., изпълнението на договора е било спряно до влизането в сила на Разрешение за строеж на трайни геодезически знаци на територията на град Несебър. Преди спирането на договора всички останали работи, предмет на договора, а именно - работите, касаещи пристанищните терминали Варна-изток, Варна-запад, Леспорт, Фериботен комплекс Варна, Балчик, Бургас-изток-1, Бургас-изток-2, Бургас-запад, Росенец, Русе-изток, Русе-запад, Свищов, Лом, Видин-север, Видин-юг и Видин-център, са били приети по установения в договора ред. Въз основа на оодбрения Констативен протокол № 3 на 31.01.2017 г. е извършено окончателното плащане по договора.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

15.02.2017 г. 


Възложител

Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
Длъжност: генералне директор