Версия за печат

01158-2015-0023

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 5 или 6 ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: Кирил Георгиев - експерт, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079936, E-mail: k.georgiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/98.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-10-14 от 17.08.2015 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2015-0023
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка ще се реализира чрез четири взаимосвързани, но самостоятелни дейности: • Дейност 1 – Изготвяне на методика за количествена оценка на риска за българските пристанища за обществен транспорт с национално значение; • Дейност 2 – Извършване на количествена оценка на риска на база изготвена методика за пристанищата; • Дейност 3 – Изготвяне на предложение с приоритетни мерки и планиране на подобрения, базирани на оценка на риска; разработване на модел за системно прилагане на количествена оценка и управление на риска в пристанищата за обществен транспорт с национално значение • Дейност 4 – Изготвяне на предложение за нормативни промени и актуализация на програмата по чл.115у от Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата на Република България (ЗМПВВППРБ), във връзка с прилагане на модела от Дейност 3, за системно идентифициране на мерки за намаляване на риска и подобрение на ефективността на пристанищата. С реализирането на предмета на настоящата обществена поръчка и по-конкретно на дейностите включени в нея, Възложителят си поставя за цел да подобри ефективността и конкурентоспособността на българските пристанища за обществен транспорт, с национално значение. Успешното реализиране на предмета на поръчката, в дългосрочен план, ще даде възможност за периодична преоценка на риска за българските пристанища за обществен транспорт, базирана именно на разработена и валидирана методика за количествена оценка на риска, което от своя страна ще позволи по-ефективното, целесъобразно и стратегическо планиране на инвестиционни и други мерки за постоянно подобряване на ефективността на пристанищата и минимизиране на рисковете. Успешното реализиране на предмета на поръчката ще подпомогне Възложителя и във връзка с изпълнението на предвидените в чл.115у Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата в Република България (ЗМПВВППРБ) негови задължения - да изготвя седемгодишна програма за изграждането, реконструкцията, рехабилитацията, поддържането, развитието и управлението на инфраструктурата на пристанищата за обществен транспорт с национално значение, базирана на Стратегията за развитие на транспортната система на Република България и Общия генерален план за транспорта. На основата на тази дългосрочна програма, ДППИ разработва и представя ежегодно на Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията годишна програма за следващата календарна година. Териториалният обхват на дейностите по обществената поръчка включва пристанищата за обществен транспорт с национално значение: - ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА включва: Варна-изток, Варна-запад, ТЕЦ Езерово, Петрол, Леспорт, Фериботен комплекс - Варна, Балчик; - ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС включва: Бургас-изток 1, Бургас-изток 2, Бургас-запад, Росенец, Несебър; - ПРИСТАНИЩЕ РУСЕ включва: Русе-изток, Русе-център, Русе-запад, Силистра, Фериботен терминал - Силистра, Тутракан, Свищов, Фериботен терминал - Никопол и Сомовит; - ПРИСТАНИЩЕ ЛОМ включва: Лом и Оряхово; - ПРИСТАНИЩЕ ВИДИН включва: Видин-център, Видин-юг, Видин-север и Фериботен комплекс – Видин.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: ДЕП-2 от 01.12.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

ДЗЗД Порт риск мениджмънт, код по БУЛСТАТ 176948254, бул. Братя Бъкстон № 70, вх. 23, Република България 1618, София, Тел.: 02 8501185, E-mail: transconsult@abv.bg, Факс: 02 8628323

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора включва четири взаимосвързани, но самостоятелни дейности: • Дейност 1 – Изготвяне на методика за количествена оценка на риска за българските пристанища за обществен транспорт с национално значение; • Дейност 2 – Извършване на количествена оценка на риска на база изготвена методика за пристанищата; • Дейност 3 – Изготвяне на предложение с приоритетни мерки и планиране на подобрения, базирани на оценка на риска; разработване на модел за системно прилагане на количествена оценка и управление на риска в пристанищата за обществен транспорт с национално значение • Дейност 4 – Изготвяне на предложение за нормативни промени и актуализация на програмата по чл.115у от Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата на Република България (ЗМПВВППРБ), във връзка с прилагане на модела от Дейност 3, за системно идентифициране на мерки за намаляване на риска и подобрение на ефективността на пристанищата. С реализирането на предмета на настоящата обществена поръчка и по-конкретно на дейностите включени в нея, Възложителят си поставя за цел да подобри ефективността и конкурентоспособността на българските пристанища за обществен транспорт, с национално значение. Успешното реализиране на предмета на поръчката, в дългосрочен план, ще даде възможност за периодична преоценка на риска за българските пристанища за обществен транспорт, базирана именно на разработена и валидирана методика за количествена оценка на риска, което от своя страна ще позволи по-ефективното, целесъобразно и стратегическо планиране на инвестиционни и други мерки за постоянно подобряване на ефективността на пристанищата и минимизиране на рисковете. Успешното реализиране на предмета на поръчката ще подпомогне Възложителя и във връзка с изпълнението на предвидените в чл.115у Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата в Република България (ЗМПВВППРБ) негови задължения - да изготвя седемгодишна програма за изграждането, реконструкцията, рехабилитацията, поддържането, развитието и управлението на инфраструктурата на пристанищата за обществен транспорт с национално значение, базирана на Стратегията за развитие на транспортната система на Република България и Общия генерален план за транспорта. На основата на тази дългосрочна програма, ДППИ разработва и представя ежегодно на Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията годишна програма за следващата календарна година. Териториалният обхват на дейностите по обществената поръчка включва пристанищата за обществен транспорт с национално значение: - ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА включва: Варна-изток, Варна-запад, ТЕЦ Езерово, Петрол, Леспорт, Фериботен комплекс - Варна, Балчик; - ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС включва: Бургас-изток 1, Бургас-изток 2, Бургас-запад, Росенец, Несебър; - ПРИСТАНИЩЕ РУСЕ включва: Русе-изток, Русе-център, Русе-запад, Силистра, Фериботен терминал - Силистра, Тутракан, Свищов, Фериботен терминал - Никопол и Сомовит; - ПРИСТАНИЩЕ ЛОМ включва: Лом и Оряхово; - ПРИСТАНИЩЕ ВИДИН включва: Видин-център, Видин-юг, Видин-север и Фериботен комплекс – Видин.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност посочена в договора
750000 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 85% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

20.12.2016 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
750000 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

На 01.12.2016 г., в договорения 12-месечн срок за изпълнение е подписан Констативен протокол по чл. 8, ал. 2 и ал. 3 от Договора за одобряване на заключителния доклад на изпълнителя. В съотвествие с предвиденото в чл. 5, ал. 1, т. 2 от договора и в изпълнение на РМС № 593 от 20.07.2016 г. окончателното плащане по договора е наредено на 20.12.2016 г.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

29.12.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
Длъжност: генерален директор