ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг №1, За: Донка Димитрова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881
Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/119.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Описание на обекта:
Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител за обект „Въвеждане в експлоатация Модул 2 на Морска гара – СМР за част ОВК и АС”. Целта е да се изпълнят оставащите видове СМР по част АС и част ОВК и да се въведе обекта в експлоатация.
Съществуващо положение:
Модул 2 е част от съществуващата Морска гара. Сградата е приета с Акт за приемане на конструкцията – Образец № 14 от 11.07.2013г. - Етап 2 Модул 2 – Заведение за обществено хранене, и се разрешава изпълнение на довършителните работи. До момента са изпълнени довършителните работи по части Електро – слаботокови и силнотокови, ВиК и част от АС.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Заведението за обществено хранене представлява Етап 2 от изпълнението на цялата сграда и се състои от два етажа и междинно ниво със следните технически показатели:
ЗП – 313,58 кв.м.
междинно ниво +2,75 – 78,74 кв.м.
етаж 2 +5,50 – 335,62 кв.м.
РЗП – 733,07 кв.м.
Строително-монтажните работи, предмет на настоящата публична покана, които е необходимо да се извършат от строителя, за да бъде завършен строежа с констативен акт по чл.176 от ЗУТ /образец 15/, са представени от проектантите в проектите и в съответните количествени сметки по съответните части.
• Част АС
1.1. Кухня и ресторант на К= 0,00 - Довършване на подовите настилки, доставка и монтаж на окачен таван от импрегниран гипсокартон, фаянсова облицовка по стени, гипсова мазилка, шпакловка
и грундиране на стени и тавани и трикратно боядисване с латекс на стени и тавани. Монтаж на всички метални и алуминиеви врати на помещенията.
1.2. Междинно ниво К= +2.75 Монтиране на растерен окачен таван в санитарните помещения, както и оборудването с всички необходими аксесоари.
1.3. Ресторант на К= +5,50 - тераса и стълбищна клетка – Довършване на подовите настилки, растерен окачен таван, гипсови мазилки, шпакловка по стени и трикратно боядисване с латекс по стени. Доставка и монтаж на метални врати и парапети.
• Част ОВК - Изпълнение на всички необходими вентилационни инсталации: Кухненски чадъри за изхвърляне на отработения въздух; Смукателни за подготвителните, складовете и битовите помещения; Нагнетателна за кухнята и отделна независима общо-обменна вентилационна инсталация в търговската зала. Климатизацията на търговската зала да се изпълни с канални климатици, интегрирани с общо-обменна инсталация.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
- Списък на представените документи, попълнен, подписан и подпечатан от участника – по (Приложение № 2);
- Оферта по образец (Приложение № 1).
- Декларация за приемане на клаузите на договора – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение № 5);
- Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Удостоверението за актуално състояние се представя в оригинал или заверено от участника копие и следва да отразява актуалното състояние към момента на подаване на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език.
Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация:
Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне 1 (едно) строителство, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на офертата посочен в публичната покана.
Под „договори, сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбират строителство, свързано със строително монтажни работи на сгради за обществено ползване с обем не по-малък от предвиждания с настоящата техническа спецификация.
Документи, с които се доказва:
- Списък за изпълнено строителство с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – Приложение № 8.
- Участникът посочва публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация трябва да включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или
- Удостоверения за добро изпълнение, които да съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт или
- Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности
Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката:
Минималният брой лица в екипа е 3 (три) – технически ръководител на обекта, координатор по безопасност и здраве и технически ръководител по част ОВК.
Технически ръководител по част АС - ръководител на обекта:
- Да притежава квалификация "строителен инженер" или "строителен техник", съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалент, както и да притежава най-малко пет години професионален опит като „технически ръководител “ на строителни обекти.
Координатор по безопасност и здраве:
- Да притежава най-малко една година професионален опит като „Координатор по безопасност и здраве“ в строителството.
Технически ръководител по част ОВК:
- Да притежава квалификация "инженер ОВК" или "техник ОВК", съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалент, както и да притежава най-малко три години професионален опит като „технически ръководител по част ОВК“ в строителството.
Документи, с които се доказва:
Участникът трябва да представи обща справка–декларация, която съдържа информация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 9 и Приложение № 10.
Продължава в Раздел III Допълнителна информация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показатели (наименование) Относителна тежест в КО
1. Срок за изпълнение /в календарни дни/ – К1 30 %
2. Гаранционен срок /в години/ - К2 20 %
3. Предлагана цена - К3 50 %
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Продължение на Раздел III Изисквания за изпълнение на поръчката:
Забележка: При изпълнение на предмета на поръчката всички дейности трябва да се извършват от лица, притежаващи съответната професионална квалификация и правоспособност, отговаряща на нормативните изисквания за конкретната дейност.
Документи с които се доказва:
Списък на лицата, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 9), с приложени Автобиографии на всяко едно от лицата – (Приложение № 10).
- Декларация за използване/ не използване на подизпълнители – съгласно образец (Приложение № 6);
- Декларация от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – съгласно образец (Приложение № 7);
- Участникът представя Техническо предложение за изпълнение на поръчката – (Приложение № 3). Техническото предложение ще бъде оценено съгласно методиката за оценка на офертите.
- Ценово предложение се подготвя по образец – (Приложение № 4).
Оферти се подават в запечатан непрозрачен плик в офиса на Клон-териториално поделение Бургас на ДП "Пристанищна инфраструктура" : гр. Бургас, бул. "Ал. Батенберг" №1, ет.4 от 9:30 до17:30 ч. на 05.02.2016 г. (включително). Офертите на участниците ще бъдат отворени на публично заседание, което ще се проведе на 08.02.2016 г. в 11:00 ч. в офиса на Клон-териториално поделение Бургас на ДП "Пристанищна инфраструктура" : гр. Бургас, бул. "Ал. Батенберг" №1, ет.4 . На заседанието могат да присъстват лица, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Възложителят предоставя електронен достъп до настоящата покана, приложенията и образците към нея на Профила на купувача на ДП "Пристанищна инфраструктура" http://www.bgports.bg, в раздела за публични покани. Офертите на участниците, които не отговорят на изискванията на публичната покана, приложенията и образците към нея, няма да бъдат допуснати до оценяване. Финансирането е осигурено от бюджета на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: