Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Петя Тошева - експерт в дирекция Инфраструктура, акватория и собственост, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079971, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/117.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка е осъществяването на комплексно почистване на работните и сервизни помещения, находящи се в административните сгради, в които се помещават клоновете-териториални поделения и специализираните поделения-дирекции на ДП „Пристанищна инфраструктура“. Обществената поръчка обхваща четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Комплексно почистване на работни и сервизни помещения в гр. Варна – офис на клон-териториално поделение Варна, офис на СПД „РКТ-Черно море“ и Брегови Център Варна“; Обособена позиция № 2: „Комплексно почистване на работни и сервизни помещения в гр. Бургас – офис на клон-териториално поделение Бургас и Брегови Център Бургас“; Обособена позиция № 3: „Комплексно почистване на работни и сервизни помещения в гр. Русе – офис на клон-териториално поделение Русе и офис на СПД „РКТ-река Дунав“ (сграда РИС Център)“; Обособена позиция № 4: „Комплексно почистване на работни и сервизни помещения в гр. Лом – офис на клон-териториално поделение Лом“. Площта на работните и сервизни помещения, които трябва да се почистват, е както следва: За Обособена позиция № 1: 2 326 кв.м. За Обособена позиция № 2: 1 700 кв.м. За Обособена позиция № 3: 1 277 кв.м. За Обособена позиция № 4: 494 кв.м. Възложителят ще сключи договори с избраните изпълнители по отделните обособени позиции за срок 12 (дванадесет) месеца, считано от подписването им. Прогнозната стойност за всяка от обособените позиции е, както следва: За Обособена позиция № 1: до 25 300,00 лв. без ДДС За Обособена позиция № 2: до 17 500,00 лв. без ДДС За Обособена позиция № 3: до 11 300,00 лв. без ДДС За Обособена позиция № 4: до 5 900,00 лв. без ДДС

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90900000

Описание:

Услуги по почистване и хигиенизиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обхват на Обособена позиция 1: 1.Офис на клон–териториално поделение Варна, гр. Варна, пл. Славейков №1. Сградата е 3-етажна, като ефективно се използва част от втори етаж, с разгъната застроена площ от 993 квадратни метра, състояща се от 20 работни кабинета, в т.ч. 1 специалeн /директорски/ и 1 заседателна зала. 2. Офис на клон – териториално поделение Варна, База СНО, Пристанище Варна Изток. Сградата е 1-етажна, с обща използваема площ от 133 м2, състояща се от 2 бр. офиси, работилница и склад. 3. Офис на Специализирано поделение Дирекция "РКТ - Черно море", гр. Варна, бул. Приморски № 5. Сградата е 1-етажна плюс сутеренни помещения, с разгъната застроена площ от 200 квадратни метра, състояща се от 4 работни кабинета, в т.ч. 1 специален /директорски/, 1 офис-кабинет и 2 заседателни зали. 4. Брегови Център Варна, гр. Варна, кв. Аспарухово, Аспарухов парк. Сградата е 5 етажна плюс със сутеренни помещения, с разгъната застроена площ от 1000 квадратни метра, състояща се от 7 работни кабинета, в т.ч. 1 специален /директорски/, 5 офис-кабинета и 1 заседателна зала. Настилката в кабинетите и заседателните зали е гранитогрес – обща площ 402 м2. Обхват на Обособена позиция 2: 1. Офис на клон-териториално поделение Бургас, гр. Бургас, ул. „Княз Александър Батенберг“ №1. Сградата е 4-етажна, като ефективно се използва част от четвърти етаж, с разгъната застроена площ от 700 квадратни метра, състояща се от 15 работни кабинети, в т.ч. 2 специални /директорски/, 13 офис- кабинета и 2 заседателни зали. 2. Брегови Център Бургас, гр. Бургас, Пристанище Бургас, Морска гара. Сградата е 5 етажна плюс сутеренни помещения, с разгъната застроена площ от 1000 квадратни метра, състояща се от 8 работни кабинета, в т.ч. 2 специални /директорски/, 5 офис-кабинета и 1 заседателна зала. Обхват на Обособена позиция 3: 1. Офис на клон-териториално поделение Русе, сграда находяща се в гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 22, вх.Б. Сградата е 2-етажна, с разгъната застроена площ от 457 квадратни метра, състояща се от 12 работни кабинета, в т.ч. 1 специален /директорски/, 9 офис- кабинета и 2 заседателни зали. 2. Офис на Специализирано поделение „РКТ – Дунав“, сграда находяща се в гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 20А.Сградата е 3-етажна плюс сутеренни помещения, с разгъната застроена площ от 820 квадратни метра, състояща се от 13 работни кабинета, в т.ч. 1 специален /директорски/, 11 офис-кабинета и 1 заседателна зала. Обхват на Обособена позиция 4: Офис на клон-териториално поделение Лом, сграда находяща се в гр. Лом, ул. „Пристанищна” № 21. Сградата е 4 етажна плюс сутеренни помещения, с разгъната застроена площ от 494 квадратни метра, състояща се от 9 работни кабинета, в т.ч. 1 специален /директорски/, 8 офис-кабинета и 1 заседателна зала, 1 архив и 1 склад.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Обособена позиция 1 - гр. Варна, Обособена позиция 2 - гр. Бургас, Обособена позиция 3 - гр. Русе и Обособена позиция 4 - гр. Лом

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейностите в обхвата на поръчката са посочени в техническите спецификации за отделните обособени позиции, които са обобщени по лседния начин: С оглед нормално започване на работния процес на служителите, в 8:45 часа процеса по почистване следва да е напълно приключен. Помещения със специално предназначение се почистват само в присъствието на представител от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. През останалите часове до изтичане на редовното работно време /17:30 часа/ на разположение да бъде подсигурена дежурна хигиенистка. От страна на изпълнителя следва да бъде осигурен непрекъснат контакт с отговорник за дейността, който при нужда да може да отреагира своевременно. Видове дейности, които Изпълнителят се задължава да извършва: ЕЖЕДНЕВНИ ДЕЙНОСТИ ПО ХИГЕНИЗИРАНЕ: 1. Почистване на санитарни помещения - почистване, дезинфекциране на под, тоалетна чиния, писоар, мивка и санитарен фаянс. Ежедневно осигуряване на консумативи за санитарно-хигиенните помещения - текущо зареждане с тоалетна хартия, течен сапун, хартиени кърпи за ръце, WC дезодорант; 2. Измитане и измиване на твърди подови настилки /мозайка, теракот, балатум, паркет, ламинат и др. /. 3. Почистване на офис-помещения - избърсване на прах от офис-оборудване, офис-мебели /бюра, шкафове, рафтове/, мека мебел, врати, первази, ел. ключове и др., събиране на отпадъци от кошчета в чували и изхвърлянето им на определеното за това място; 4. Измиване на стълбищни площадки и стъпала, коридори и фоайета; Почистване на стъкла във входни зони, портални врати, первази и др. 5. Почистване на асансьори. 6. Почистване по прилежащите тротоарни площи и служебен паркинг към сградата от едри боклуци / листа, клони, наносни образувания/ - измитане. Почистване по време на снеговалеж, след снеговалеж и преди започване на работния ден на прилежащите тротоарни площи към сградата през зимния период на 2016 г. СЕДМИЧНИ ДЕЙНОСТИ: 1. Прахосмукиране на меки настилки /мокети, килими, пътеки, велтери/. 2. Почистване и измиване на входни врати и междуетажни врати. 3. Почистване и измиване на первази на прозорци, радиатори и др. 4. Почистване на база СНО – два пъти седмично. ДЕЙНОСТИ, ИЗВЪРШВАНИ ВЕДНЪЖ ГОДИШНО: 1. Измиване на прозорци, стъклени преградни стени и щори. 2. Измиване на общи части по входове и фоайета. 3. Почистване на петна по стени и др. общи части. 4. Машинно измиване на твърди подови настилки. 5. Машинно почистване на меки подови настилки /мокети, килими, пътеки, велтери/ и отстраняване на петна. 6. Пране на мека мебел. 7. Извънредното почистване ще се извършва след писмена заявка от страна на Възложителя и включва почистване и изхвърляне на отпадъци, налагащо се при неочаквано замърсяване, при специален повод, по време и след ремонтни дейности или друг вид мероприятия, по предварителна заявка на Възложителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/12/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

До участие в поръчката се допуска всяко българско и чуждестранно физическо и юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и посочените в документацията изисквания на възложителя и в публичната покана. Когато участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Не може да участва в поръчката, съответно възложителят няма да сключи договор с участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. "е") и ал. 5 от ЗОП. Изискванията на възложителя за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. "е") от ЗОП се прилагат и спрямо подизпълнителите, в случай, че участникът предвижда да ползва такива при изпълнение на поръчката. Участникът следва да има опит в предоставянето на услуги, с предмет, сходен с този на провежданата обществена поръчка. Услугите следва да са изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под „услуги, сходни с предмета на обществената поръчка“ се разбира почистване на работни и сервизни помещения в административни сгради или офиси.Участниците в обществената поръчка трябва да подготвят и представят своята оферта в съответствие с изискванията на чл. 101в от ЗОП и документацията. Участниците могат да подадат оферта за една или повече обособени позиции. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция, техническото и ценово предложение се представят отделно за всяка от позициите, за които се участва. Представянето на варианти не се допуска. Срок на валидност на офертата: 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Офертата трябва да бъде подадена в запечатан, непрозрачен плик до 17.30 ч. на 28.12.2015 г., в деловодството на Главното управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, лично или по пощата, с обратна разписка на адрес: гр. София 1574, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4. Върху плика с офертата следва да се посочат наименованието, адреса, телефоните и факса за контакти на участника, предмета на поръчката и обособената/ите позиция/и, за които се представя офертата. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на възложителя. Офертите ще бъдат отворени от назначена от възложителя комисия в ГУ на ДП „Пристанищна инфраструктура“, гр. София 1574, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4, заседателна зала, на 29.12.2015 г., в 11.00 часа. Цялата документация за провежданата обществена поръчка е публикувана в профила на купувача на възложителя www.bgports.bg, р. Публични покани, по електронната преписка на поръчката и е достъпна за всички заинтересовани лица.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/12/2015