Версия за печат

01158-2015-0033

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-10-26-1 от 02.12.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Васил Хаджиев - експерт в дирекция Управление на проекти, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079954, E-mail: v.hadzhiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Управление на проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/113.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (ИИС) ЗА ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е „ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (ИИС) ЗА ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“. Обхватът на поръчката предвижда проектиране, изграждане, доставка и внедряване на информационна система в ДППИ, като част от реализиране на мерките за повишаване на ефективността на компанията и намаляване на използването на документи на хартиен носител. Внедряването на ИИС (ERP система) ще подпомогне изпълнението на всички инвестиционни проекти, както и разработването на нови, предвидени за финансиране със средства от фондовете на ЕС в следващите години, ще подобри процесите по осъществяването на стратегическите и оперативни дейности по планиране, управление и поддръжка на пристанищната инфраструктура. В процеса на изграждане на модерна, ефективна и рентабилна корпоративна структура в ДППИ важна роля има оптимизацията и автоматизацията на процесите по корпоративно управление. Внедряването на единна интегрирана информационна система за планиране, управление и контрол на ресурсите на предприятието трябва да доведе до следните резултати: постигане на прозрачност в управлението и въвеждане на добри стопански практики; въвеждане на унифицирани процедури за вземане на решения; подобряване на регулаторния мениджмънт; ефективно управление на инвестиционни проекти; повишаване на рентабилността, чрез засилен контрол върху отчетността на разходите; централизиране на данните и анализите; унифицирани данни - единна версия на истината при различни отчетни разрези; консолидирани бизнес процеси; консолидирани потребителски интерфейси. Тези резултати трябва да се постигнат чрез внедряване на мощно софтуерно решение за управление на ресурсите на ДППИ в съответствие с действащата нормативна база. Въвеждането й ще спомогне за подобряване на качеството и ефективността на управление на пристанищната инфраструктура и ще създаде условия за икономически растеж. Системата ще спомогне за постигането на дългосрочните цели за устойчиво развитие и модернизиране на националната транспортна инфраструктура. Целта на проекта се свежда до повишаване на ефективността на работа на структурите на предприятието чрез по-добро информационно осигуряване относно: - Създаване и поддържане на обща оперативна картина на състоянието на ресурсите на ДППИ и намаляване на използването на документи на хартиен носител; - Управление на финанси, счетоводство и управленско счетоводство; - Управление и оптимизиране разходите; - Управление на приходите; - Интегрирано управление на корпоративните дълготрайни активи; - Управление на материалното снабдяване; - Управление на проекти; - Управление на човешките ресурси.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

72110000, 72212330

Описание:

Консултантски услуги, свързани с избор на хардуер
Услуги по разработване на софтуер за планиране и повишаване на ефективността

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-10-26 от 18.11.2015 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2015-698066
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2015/S 226 - 412194 от 21.11.2015 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1158-2015-33
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

698066

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

18.11.2015 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІV.2.1) Критерии за възлагане, Показател: Техническо предложение, наименование на подпоказател 1

Вместо:

"Оценка на частта от предложението на Участника, свързана с дейността Изготвянe на детайлна Kонцепция за внедряване на ИИС"

Да се чете:

"Подход за изготвяне на Концепция за внедряване на ИИС"

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле ІV.2.1) Критерии за възлагане, Показател: Техническо предложение, наименование на подпоказател 2

Вместо:

"План за управление и изпълнение на проекта"

Да се чете:

"План за управление и концепция за изпълнение на проекта"

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
11/01/2016 17:30
Да се чете:
25/01/2016 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
11/01/2016 17:30
Да се чете:
25/01/2016 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Дата на отваряне на оферти

Вместо:
12/01/2016 11:00
Да се чете:
26/01/2016 11:00
V.9) Друга допълнителна информация:

В ЧАСТ IV Техническо задание/спецификация от документацията за участие се правят следните промени: 1. В т. 8.2.3. "Услуги", след булета "Поддръжка на системата" се добавя текста: "Поддръжка първо ниво – покрива приемането на всички инциденти, изискващи поддръжка на системата, събиране на данни и информация и подготовка на изчерпателно описание на проблема, търсене на информация/съобщения, които докладват подобен проблем, подготовка на обобщена информация в случай на необходимост от препращане на инцидента към второ ниво на поддръжка; Поддръжка второ ниво – анализиране на данните за инцидента, проверка на потребителски настройки в системата, симулация и анализ на проблемите, разрешаване на инциденти, които не са свързани с дефект в софтуера, предлагане на подходящо решение, тестване; Поддръжка трето ниво – покрива разрешаване на проблеми свързани с инцидентни ситуации, произтичащи от софтуера, фиксиране на дефекти в софтуера, поправки на бъгове или др." 2. Добавя се т. 10 със следното съдържание: "Изисквания към предложенията на участниците. Като част от техническите си предложения, участниците трябва да представят: - Предложение за подход за изготвяне на Концепция за внедряване на ИИС. Методология за анализ на бизнес процеси и изграждане на организационна архитектура. - Предложение за обща архитектура на системата за планиране и управление на ресурсите, подход, средства и технологии, които участникът ще използва за реализирането й. - Предложение за реализиране на минимални изисквания към системата в предлаганото от участника решение. - Предложение за план за управление и концепция за изпълнение на проекта. - Предложение за изпълнение на функционалностите на предложената от участника система. - Предложение за изпълнение на дейностите по изготвяне и извършване на тестове за приемане на системата в реална експлоатация, примерен план за приемни тестове - Предложение за изпълнение на дейностите по обучение на персонала на Възложителя за работа с предложената от участника система, примерен план за провеждане на обученията. - Предложение за архитектура на техническата инфраструктура, подход, средства и технологии, с които ще бъде реализирана, възможности за бъдещо разширение. - Линеен-график за дейностите, включени в предмета на поръчката." 3. В Раздел X - Хардуерни изисквания към ИИС: т. 3.1.12 "Съхранение на данни", трето поле да се чете: "Да има минимум 1 слот за допълнителна памет (SD Card)" т. 3.2.1 "Шаси и контролери", първо поле да се чете: "Размер на шасито с контролерите минимум 2 RU (Rack unit)", шесто поле да се чете: "Поддържани RAID групи от всеки контролер:0/1/5/6/10" т.3.5.10 "Захранване", текстът в поле четвърто отпада. т. 3.5.17 "Шаси", текстът да се чете: "Да заема не повече от 2 Rack Unit (RU)" т. 3.5.19 "Функционалност", текстът във второ поле да се чете: "Филтриране на URL адреси базирано на репутация и категории" В ЧАСТ V МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА се правят следните промени: 1. Наименованието на подпоказател К1 се променя и следва да се чете: "Подход за изготвяне на Концепция за внедряване на ИИС". В скалата за оценка (отлично, добро и задоволително) се заличава думата "моделиране". 2. Наименованието на подпоказател К2 се променя и следва да се чете: "План за управление и концепция за изпълнение на проекта"


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша No 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

ЧАСТ IV Техническо задание/спецификация и ЧАСТ V МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА от документацията за участие, с отразените корекции съгласно настоящото решение са публикувани в Профила на купувача на възложителя, по електронната преписка на поръчката.


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

02.12.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
Длъжност: Генерален директор