Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Антоанета Даскалова, Република България 1547, София, Тел.: 02 8079962, E-mail: a.daskalova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http:// www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/112.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Съгласно Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата на Република България, ДП „Пристанищна инфраструктура" поддържа съществуващите пристанищни акватории и обезпечава достъпа до пристанищата за обществен транспорт с национално значение. Дейностите по поддържане на проектните дълбочини в акваториите на пристанищата за обществен транспорт до границата на оперативната акватория са от съществено значение за осигуряване безопасността на корабоплаването. Целта на настоящата поръчка е възстановяването до проектните параметри на подходите и зоните за маневриране в акваторията на Пристанищен терминал Лом, до кота 21,25 БС, равняваща се на проектната кота на терминал „Бял кей“. Зоната за подхождане на плавателните съдове към 1-во до 13-то корабно място се локализира източно от източният вълнолом на Лимана. По протежение на най-оптималната траектория за подход към пристанището, понастоящем са се отложили значителни количества наносни материали, които затрудняват плавателните съдове и се явяват, като предпоставка за сблъсък и засядане. От направените многократни огледи на насипните равнища, при ниски водни стоежи на реката и от извършените хидрографски промери се установи, че наносите представляват съвкупност от инертни материали (едра дунавска баластра) примесени с глина.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Въз основа на направените хидрографски промери през месец април 2015 г. на съществуващите дълбочини в акваторията на пристанището се определи участъка за драгиране в зоните за подход и маневра на плавателните съдове. Съгласно извършените изчисления площта и обема на драгажната маса за изземване е както следва: - Обем на драгажна маса за изземване до проектна кота 21,25 БС – 14 218 м3; - Обем на прекопки в допустимите граници до 0,30 м. под проектната дълбочина 21,25 БС, но не повече от – 1 653 м3; - Недокопки не се допускат; От направените многократни визуални огледи на насипните равнища при ниски водни стоежи на реката и при извършване на хидрографските промери се установи, че наносите представляват съвкупност от инертни материали (едра дунавска баластра) примесени с глина. Имайки предвид начина на образуване на наносите, тяхното местоположение, извършените обследвания изключват вероятността за наличие на едрогабаритни предмети с тегло над 500 кг. При реализирането на обекта няма други работи свързани с изпълнението на поръчката, като изместване и обратно позициониране на буйове, коригиране на вериги, подмяна на котви и др. подобни.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

250000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Пристанищен терминал Лом

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към драгирането и техниката с която ще бъде извършено. Да се има предвид при избора на технология и техника за изпълнение на драгажните работи, че при наличие на водни стоежи под 210 см. (измерени при водомерната рейка на гр. Лом), част от драгажната маса ще е позиционирана над водното ниво на реката. Предвид тази особеност да бъде избрана подходяща технология на драгиране, позволяваща безпроблемното изземване на тези количества. Избраната технология не трябва да възпрепятства нормалната навигация по поречието на р. Дунав, както и да затруднява свободният достъп на плавателни съдове до акваторията на Пристанищен терминал Лом и приставането им на корабните места. В зоната за драгиране по дъното не преминават съоръжения, кабели, основи на кейови стени. Особено внимание се изисква при изпълнение на драгажните работи в близост до източният вълнолом. Не се допуска нарушаване на конструкцията и целостта на заскалявката. При достигане на заскалявка работите се преустановяват до второ нареждане. Драгажните работи да бъдат изпълнени стриктно съгласно предоставеният цифров 3D модел на зоната за драгиране, като същата ще бъде предоставена на Изпълнителя и в подробен полигон изчертан в UTN 35N координатна система. 2. Определяне на прекопките. Максималният обем, до размера на който ще бъдат признати действително извършени прекопки, е 1 653 м3. Прекопки, които са над посочения максимален обем, както и такива извън допустимата граница няма да се признават и заплащат от Възложителя и са за сметка на Изпълнителя. Окончателното определяне на обема на действително извършените прекопки, в допустимите граници, ще бъде установен при извършване на окончателните промери от Възложителя. 3. Изисквания за депониране на драгажните маси. Изкопаните драгажни маси да бъдат депонирани съгласно дадената от ИА „Проучване и поддържане на река Дунав“- гр. Русе схема, предоставена на Клон – териториално поделение Лом с писмо № VIII-1-850/05.10.2015 г. При депониране на драгажната маса тя да се изхвърля равномерно по цялата площ на депото - 29 100 м2, като не се допуска образуване на тепета. 4. Изисквания към Изпълнителя за спазване на правилата и всички действащи нормативни документи. При изпълнение на драгажните работи изпълнителят стриктно да спазва правилата и изискванията на всички действащи нормативни документи по безопасност на корабоплаването, техническа безопасност, охрана на труда и пожарна безопасност в периметъра на драгажните дейности при конкретните условия, както и всички изисквания и разпоредби, действащи на територията и акваторията на Пристанищен терминал Лом. 5. Изисквания за опазване на околната среда. Изпълнителят да спазва стриктно българското екологично законодателство за опазване на околната среда. При изпълнение на драгажните дейности Изпълнителят да вземе необходимите предпазни и защитни мерки, за да предотврати или сведе до минимум неблагоприятното въздействие върху околната среда. 6. Други изисквания и условия при изпълнението на поръчката. В процеса на извършване на драгажните дейности при попадане на находка на амуниции (авиобомби, снаряди и др.), драгажните работи незабавно да бъдат преустановени и да бъде напуснат района на драгаж. Своевременно да бъдат информирани компетентните органи и Възложителя за откритата находка. При изпълнение на работите Изпълнителят трябва да вземе всички необходими мерки за безопасност, вкл. допълнителни застраховки, за опазване на имуществото си и живота на персонала. Възложителят не носи отговорност за производствени аварии и непредвидени нежелателни събития, които принасят вреди на изпълнителя и други засегнати. Преди започване на драгажните работи Изпълнителят е длъжен да представи График за извършване на драгажните работи, съгласуван с пристанищният Оператор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Избраният комплексен критерий за оценка на постъпилите от участниците оферти е „икономически най-изгодна оферта”. Комплексната оценка (КО) се изчислява по следната формула: КО = ОТП + ОЦП, където ОТП – „Оценка на техническо предложение”, с макс. брой точки 40; ОЦП – „Оценка на ценовото предложение”, с макс. брой точки 60. ОТП се оформя на база две оценки: ОТП = ОС + ТОИ, където ОС – оценка на показател „Срок за изпълнение” – максимум 10 т. ТОИ – оценка на показател „Технология и организация на изпълнението”– максимум 30 т. 2. Методика за определяне на комплексната оценка 2.1. ОС - оценка на показателя „Срок за изпълнение” – максимум 10 т. Максималният брой точки по този показател получава офертата с предложен най-кратък срок за изпълнение на поръчката. Точките на останалите участници се определят по следната формула: ОС = Най-кратък срок предложен в офертите _________________________ х 10 Срок, предложен от участника 2.2. ТОИ-оценка на показател „Технология и организация на изпълнение”– максимум 30т. - Обяснителна записка, която включва подробно и задълбочено описание на предложената от участника технология и организация на изпълнение на драгажните работи, предмет на поръчката – 30 т. - Обяснителна записка, в която недостатъчно подробно и задълбочено се описва предложената от участника технология и организация на изпълнение на драгажните работи, предмет на поръчката – 20 т. - Обяснителна записка, в която повърхностно се описва предложената от участника технология и организация на изпълнение на драгажните работи, предмет на поръчката – 10 т. 2.3. ОЦП - „Оценка ценовото предложение” – максимум 60 т. Максималният брой точки по този показател получава офертата с предложена най-ниска цена за изпълнение на поръчката. Точките, получени по този показател за оценка на предложението се изчисляват по следния начин: ОЦП = Най-ниска цена предложена в офертите _________________________ х 60 Цена предложена от участника Максималният брой точки, които може да получи даден участник е 100 точки. При изчисление на оценките, получените резултати се закръглят до втория десетичен знак след запетаята. На първо място се класира участникът получил най-голям брой точки. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че цените са еднакви и икономически най-изгодната оферта не може да се определи по реда, посочен по-горе, Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти. Комисията предлага настоящата методика по отношение на всички допуснати до оценка оферти, без да я променя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/11/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

До участие в поръчката се допускат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и изискванията, обявени от Възложителя в документацията за участие и в публичната покана. 1. Участникът следва да има актуална регистрация в Централния професионален регистър към Камарата на строителите. 2. Участникът трябва да има опит в извършването на еднакви или сходни с предмета на поръчката работи, а именно – драгиране (почистване/ рехабилитация) от наноси и отложения по дъното на водни пространства към пристанищни или други речни хидротехнически съоръжения за осигуряване на проектните дълбочини за корабоплаването. 3. Участникът следва да разполага с екип от технически лица, отговорни за изпълнението на драгажните работи, с професионална квалификация и професионален опит в извършването на на еднакви или сходни с предмета на поръчката работи. Участникът трябва да разполага с Ръководител на екипа за драгиране с професионален опит минимум 6 (шест) години. 4. Участникът следва да разполага със собствено, наето или ползвано на друго основание оборудване - драгажна техника и механизация с необходимите за изпълнение на поръчката технически характеристики, за което да са приложени документи, съдържащи техническите характеристики на оборудването, както и доказателства, че плаващата техника отговаря на условията на чл. 6 от Кодекса на търговското корабоплаване. Участниците в обществената поръчка трябва да подготвят и представят своята оферта, в съответствие с изискванията на чл. 101в от ЗОП, публичната покана (Приложение № 1), настоящата документация и представляващите неразделна част от документацията Техническа спецификация (Приложение № 2) и Количествената сметка към нея (Приложение № 2.4). Офертата трябва да бъде съставена на български език, приложените към нея документи да са изготвени по образците към настоящата документация, да са попълнени ясно и четливо и да са подписани от законния представител/и или изрично упълномощено за целта лице и да бъдат подпечатани. В случай, че приложените към офертата документи са на чужд език, същите следва да бъдат представени и в превод на български език, с изключение на документа за регистрация, декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП и документа за регистрация в професионалния регистър на строителите, които се представят в официален превод. Документите, които не са представени в оригинал, следва да бъдат представени в заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала”, подпис на лицето подписало офертата и печат. Всички страници от офертата трябва да носят обща непрекъсната последователна номерация. Офертата се поставя в непрозрачен плик с надпис “Оферта”, върху който са посочени наименованието, адреса, телефоните и факса за контакти на депозиралия го участник, както и обозначение за коя поръчка се изпраща/представя офертата. Офертите ще бъдат отворени от назначената от възложитела комисия в ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура, гр. София 1574, бул. "Шипченскш проход" № 6, ет. 4, заседателната зала на 23.11.2015г. от 11.00ч.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/11/2015