Версия за печат

01158-2015-0023

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Кирил Георгиев - експерт в дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079936, E-mail: k.georgiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/98.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел Административен, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: m.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция АФИО, отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Количествена оценка на риска и подобряване ефективността на българските пристанища за обществен транспорт с национално значение"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка ще се реализира чрез четири взаимосвързани, но самостоятелни дейности: • Дейност 1 – Изготвяне на методика за количествена оценка на риска за българските пристанища за обществен транспорт с национално значение; • Дейност 2 – Извършване на количествена оценка на риска на база изготвена методика за пристанищата; • Дейност 3 – Изготвяне на предложение с приоритетни мерки и планиране на подобрения, базирани на оценка на риска; разработване на модел за системно прилагане на количествена оценка и управление на риска в пристанищата за обществен транспорт с национално значение • Дейност 4 – Изготвяне на предложение за нормативни промени и актуализация на програмата по чл.115у от Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата на Република България (ЗМПВВППРБ), във връзка с прилагане на модела от Дейност 3, за системно идентифициране на мерки за намаляване на риска и подобрение на ефективността на пристанищата. С реализирането на предмета на настоящата обществена поръчка и по-конкретно на дейностите включени в нея, Възложителят си поставя за цел да подобри ефективността и конкурентоспособността на българските пристанища за обществен транспорт, с национално значение. Успешното реализиране на предмета на поръчката, в дългосрочен план, ще даде възможност за периодична преоценка на риска за българските пристанища за обществен транспорт, базирана именно на разработена и валидирана методика за количествена оценка на риска, което от своя страна ще позволи по-ефективното, целесъобразно и стратегическо планиране на инвестиционни и други мерки за постоянно подобряване на ефективността на пристанищата и минимизиране на рисковете. Успешното реализиране на предмета на поръчката ще подпомогне Възложителя и във връзка с изпълнението на предвидените в чл.115у Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата в Република България (ЗМПВВППРБ) негови задължения - да изготвя седемгодишна програма за изграждането, реконструкцията, рехабилитацията, поддържането, развитието и управлението на инфраструктурата на пристанищата за обществен транспорт с национално значение, базирана на Стратегията за развитие на транспортната система на Република България и Общия генерален план за транспорта. На основата на тази дългосрочна програма, ДППИ разработва и представя ежегодно на Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията годишна програма за следващата календарна година. Териториалният обхват на дейностите по обществената поръчка включва пристанищата за обществен транспорт с национално значение: - ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА включва: Варна-изток, Варна-запад, ТЕЦ Езерово, Петрол, Леспорт, Фериботен комплекс - Варна, Балчик; - ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС включва: Бургас-изток 1, Бургас-изток 2, Бургас-запад, Росенец, Несебър; - ПРИСТАНИЩЕ РУСЕ включва: Русе-изток, Русе-център, Русе-запад, Силистра, Фериботен терминал - Силистра, Тутракан, Свищов, Фериботен терминал - Никопол и Сомовит; - ПРИСТАНИЩЕ ЛОМ включва: Лом и Оряхово; - ПРИСТАНИЩЕ ВИДИН включва: Видин-център, Видин-юг, Видин-север и Фериботен комплекс – Видин.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейност 1: Изготвяне на методика за количествена оценка на риска – За осигуряване на мултидисциплинарна оценка на риска при развитието на пристанищата за обществен транспорт, прозрачност при дефинирането на националните политики за развитието на пристанищата и комуникирането им до различните заинтересовани страни, се предвижда изготвяне на методика за извършване на количествена оценка на риска. В тази връзка Изпълнителят следва да изготви методика за количествена оценка на риска за българските пристанища за обществен транспорт, с национално значение. Методиката за количествена оценка на риска трябва да се базира на холистичен подход и да обхваща като минимум следните области: здраве и безопасност при работа; околна среда; ефективност на пристанищните дейности; административни процедури; управление на трафика и информационно обслужване; сигурност; климатични промени. Методиката следва да включва като минимум: Критерии и структура на оценката на риска (слаби места и заплахи в различни области; области на въздействие; видове оценявани сценарии); Етапи на количествената оценка на риска; Формуляри и методически указания за извършване на оценката (електронни файлове за ръчно и софтуер за автоматизирано извършване на оценката); Ръководство (документирана процедура) за прилагане на методиката, с цел подобряване ефективността на пристанищата. Дейност 2: Оценка на риска - Дейността включва фактическо извършване на количествена оценка на риска по приетата методика в едно морско и едно речно пристанище за обществен транспорт от национално значение, избрани от пристанищата, попадащи в обхвата на обществената поръчка. Изпълнителят мотивирано предлага конкретните пристанища и извършва оценката на риска след одобрение на избора му от Възложителя. Оценките на риска трябва да бъдат детайлно документирани от Изпълнителя, съгласно разработеното ръководство за прилагане на методиката по Дейност 1. Данните за оценка на риска следва да се съберат от Изпълнителя, със съдействието на Възложителя (включително осигуряване на достъп/получаване на първоначални данни и статистика от заинтересованите страни и отговорните административни органи на централно ниво (ИА „Морска администрация”, МТИТС и др.). За валидиране на разработената стандартизирана методика, Изпълнителят следва да изготви доклад до Възложителя с резултатите от оценката, показващ нейната пригодност за употреба. Дейност 3: Приоритизиране на мерките и планиране на подобрения - На база на извършената оценка на риска и тестването на методиката по Дейност 2, която ще валидира методиката, изготвена по Дейност 1, Изпълнителят следва да изготви предложение с приоритизиране на мерки и планиране на подобрения, базирани на количествените стойности на риска, и включващо анализ на разходите и ползите. Като част от дейността следва да се изготви и модел за системно прилагане на количествената оценка на риска в пристанищата за обществен транспорт с национално значение, за идентификация и приоритизиране на мерки, подобрения, инвестиционни предложения и др., с цел подобряване на тяхната ефективност. Моделът за системно прилагане на количествена оценка на риска и неговото управление в пристанищата за обществен транспорт с национално значение трябва да прилага холистичен подход и да отчита добрите световни практики в тази област. Дейност 4: На база разработения модел за системно прилагане на количествена оценка и управление на риска и предложението за приоритизиране на мерки и планиране на подобрения по Дейност 3, Изпълнителят следва да направи преглед на проблемите в съществуващата нормативна уредба, които трябва да бъдат отстранени, да изготви предложения за допълнение или изменение на нормативната уредба, във връзка с прилагане на модела за системно идентифициране на мерки за намаляване на риска и подобрение на ефективността на пристанищата и за актуализиране на програмата по чл.115у от ЗМПВВППРБ.

Прогнозна стойност без ДДС
780000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнението на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на Участника: - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя; - парична сума в български лева, внесена по сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура”. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по депозита. Гаранцията за участие е 7800 лв. без ДДС. Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”: IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC: CECBBGSF, Банка „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт”. В нареждането за плащане задължително следва да бъде посочен предмета на процедурата. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, в която следва изрично да е посочен предмета на процедурата със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. Гаранциите за участие в процедурата се задържат, усвояват и освобождават при условията и по реда на Глава четвърта, раздел ІІІ „Гаранции” от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е посочен предмета на процедурата и да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на възложителя; е със срок на валидност най-малко 1 (един) месец, след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Участникът/изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възнаграждението ще се заплаща както следва: 1. Междинни плащания за изпълнение на отделните дейности – поетапно на 3 плащания, както следва: а) първо междинно плащане – в размер на 50 на сто от стойността на Дейност 1, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на констативен протокол за одобрение на първия междинен доклад и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; б) второ междинно плащане - в размер на 50 на сто от стойността на Дейност 1, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на констативен протокол за одобрение на доклада по изпълнение на Дейност 1 и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; в) трето междинно плащане - в размер на стойността на Дейност 2, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на констативен протокол за одобрение на доклада по изпълнение на Дейност 2 и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2. Окончателно плащане – в размер на стойността на Дейност 3 и на Дейност 4, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на констативен протокол за одобрение на заключителния доклад по изпълнение на договора и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Всички плащания ще се извършват в лева по банков път по посочена банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. В случай, че участникът е обединение (или консорциум) се представя оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. За участниците – обединения, които не са юридически лица следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. Възложителят ще отстрани от участие в процедура участник, за когото е налице поне едно от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и 5 и ал. 5 от ЗОП. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите, с които избраният изпълнител сключва договор. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4 и ал. 2, т. 1 и 5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключението по чл. 4 от Закона. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка лице, при което: a) Участникът в процедурата по възлагане на обществена поръчка се представлява от лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган или което през последната една година, считано от датата на подаване на оферта от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган. b) Участникът в процедурата по възлагане на обществена поръчка има сключен трудов или друг договор за изпълнение на ръководни или контролни функции с лице работещо по трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган. c) Лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган, или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган, не може да притежава дялове от капитала на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка по съответната оперативна програма, финансираща проекта. d) Участникът в процедурата по възлагане на обществена поръчка да е сключил договор за консултантски услуги с лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган, или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата от участника, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган. e) Участникът в процедурата се представлява от лице/лица, които членуват с право на глас или право на съвещателен глас в Комитета за наблюдение към оперативната програма. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка лице, при което са налице обстоятелства по чл. 106 параграф 1, чл. 107 и чл. 109, параграф 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета. Представянето на ценово предложение, надвишаващо прогнозната стойност на поръчката ще бъде основание за отстраняване от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

За изпълнение на обществената поръчка е необходим финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други, поради което Възложителят определя изисквания към икономическото и финансово състояние на участника. Участникът следва да разполага с финансов ресурс в размер на не по-малко от 390 000,00 (триста и деветдесет хиляди) лева. Заложеното изискване на Възложителя за определен минимален брой експерти и липсата на авансово плащане по договора обуславят необходимостта от посочения финансов ресурс, обезпечаващ минимума от средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други за периода на изпълнение на договора. Изискването е съобразено с предмета на поръчката (по същността си консултантски услуги - изготвяне на методика за количествена оценка на риска, извършване на количествена оценка на риска, изготвяне на предложения за мерки, подобрения, промени в нормативната уредба), с нейната сложност (съчетаване на аналитични, икономически, административно-правни и практически по същността си дейности) и стойността й (изисквания финансов ресурс не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на поръчката). Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - Удостоверение от банка; - Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Участникът НЕ е длъжен да представя Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България или се съхраняват в регистър, поддържан от орган, за когото участникът е посочил информация. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за финансовото и икономическото състояние на участника се отнася общо за участниците в обединението. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансовото и икономическото състояние с възможностите на едно или повече трети лица (свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях, включително посочените подизпълнители). В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, услуги, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка. За сходни с предмета на поръчката услуги се приемат всички услуги, свързани с извършването на анализ и оценка на риска в областта на пристанищата, при които е извършван анализ за избор на мерки, включени в стратегии и/или планове и/или други документи за действие, в една или повече от областите, посочени в обхвата на Дейност 1 от техническата спецификация. Представят се Списък по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП и Доказателства по чл. 51, ал. 4 ЗОП. 2. Да има внедрена система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентна, с обхват, сходен с предмета на поръчката. Представя се заверено копие от валиден документ за сертификация по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област. Възложителят приема на основание чл. 53, ал. 4 ЗОП и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Участникът следва да разполага с екип от експерти (ключови и неключови), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка. За изпълнение на дейностите в обхвата на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да осигури минимум 5 ключови експерта - ръководител на екипа и ключови експерти с квалификация, както следва: 1. Ключов експерт Стратегии и управление на риска в пристанищата. Този експерт ще бъде Ръководител на екипа и трябва бъде на разположение според нуждите през целия срок на договора. Квалификация и умения: Висше образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна в областта на водния транспорт. Професионален опит: Минимум 10 години професионален опит при предоставяне на консултантски услуги в областта на прилагане на стратегически международни инструменти и добри практики, свързани с управление на риска по отношение на безопасността, сигурността, околната среда, качеството и/или други аспекти при експлоатацията на пристанищата и/или флота; Участие като водещ експерт в поне 3 проекта/услуги през последните три години, свързани с оценка на риска и подобряване на управлението на околната среда и/или безопасността и/или бизнес дейността, в областта на пристанищата; Опит като ръководител на проекти; Получено обучение по оценка и/или управление на риска.2. Ключов експерт Методология и оценка на риска. Експертът трябва да бъде на разположение според нуждите през периода на изпълнение на договора. Квалификация и умения: Висше образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна. Професионален опит: Минимум 7 години професионален опит в разработване и/или прилагане и/или оценка на методологии за многокритериален анализ и/или количествена оценка на риска; Участие като водещ експерт в поне 3 проекта/услуги, свързани с разработване на методики и/или оценяване на съответствие със стандарти, третиращи различни аспекти на риска, касаещи многокритериален анализ на риска в областта на транспорта; Получено обучение по оценка и/или управление на риска. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: „Техническа оценка” (ТО) - в точко, при следните подпоказатели: 1. Описание на дейностите, методите и инструментите за тяхното изпълнение - макс. 30 т.; 2. Организация на изпълнение на дейностите - макс. 15 т.; 3. График и ресурси за изпълнение на поръчката - макс. 15 т.; 4. Управление на риска - макс. 10 т.; тежест: 70
Показател: „Предлагана цена” (ПЦ) - в точки; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

ГУ на ДППИ, гр. София, бул. Шипченски проход 69, ет.4, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата на възложителя.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се провежда по проект "Количествена оценка на риска и подобряване ефективността на българските пристанища за обществен транспорт с национално значение" по Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014 - 2020 г.

VI.3) Допълнителна информация

3. Ключов експерт Пристанищно планиране, управление и операции. Експертът трябва бъде на разположение според нуждите през периодите на изпълнение на договора. Квалификация и умения: Висше образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна в областта на водния транспорт. Професионален опит: Минимум 7 години професионален опит на ръководна длъжност, свързана с управление на експлоатацията на пристанище за обществен транспорт; Опит в прилагането на Европейските стратегии, политики и законодателство в областта на пристанищната дейност, на браншово ниво; Участие като водещ експерт в поне 3 проекта/услуги, свързани с изграждане и/или разширение и/или реконструкция на терминали и/или реорганизация на дейността на пристанища за обществен транспорт.4. Ключов експерт управление на климатичния риск и анализ на ползи и разходи. Експертът трябва бъде на разположение според нуждите през периодите на изпълнение на договора. Квалификация: Висше образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна в област икономика, финанси, право, екология или еквивалентна специалност. Професионален опит: Минимум 5 години професионален опит в предоставяне на консултантски услуги по оценка на климатичния риск и/или изготвяне на анализи и планове за управление на климатичния и/или катастрофичен риск; Участие като водещ експрет в поне 3 проекта/услуги, свързани с прилагане на международни стратегии и инструменти за компенсиране / ограничаване на финансовите последици от колебанията в климата, включващи анализ на разходи и ползи; Обучение и/или участие в международни форуми по управление на климатичния риск. 5. Ключов експерт Правни норми и политика. Експертът трябва бъде на разположение според нуждите през периодите на изпълнение на договора. Квалификация и умения: Висше юридическо образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна. Професионален опит: Минимум 5 години общ професионален опит; Минимум 2 години опит в изготвяне на нормативни актове и/или хармонизиране (транспониране в законови и подзаконови нормативни актове) на национално законодателство с международното законодателство в областта на транспорта и с европейски актове – стратегии/ политики/ нормативни актове в областта на транспорта. Участникът може да използва и други експерти в качеството им на „подпомагащ екип”, като разходите за допълнителни експерти трябва да са предвидени в офертата на Изпълнителя. Документи, с които се доказва професионален опит и квалификация: • Декларация – списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника; • Ключовите експерти представят: Декларация за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП и за ангажираност на експерт по образец; Професионална автобиография, придружена със заверени копия на документи, удостоверяващи професионалната квалификация, образованието и професионалният им опит. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификацията с възможностите на едно или повече трети лица (свързани предприятия или други лица, независимо от правната връзка на участника с тях, включително посочените подизпълнители). В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да бъдат подавани съгласно чл. 120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ