Версия за печат

01158-2015-0021

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Славчо Добрев, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079959, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/92.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход 69, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Главно управление, отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Възстановяване на канализацията и настилките на открити складове и вътрешен път в района на 6-то корабно място в пристанищен терминал Русе – изток"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: В тила на източния кей в пристанищен терминал Русе-изток, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на строителството е „Възстановяване на канализацията и настилките на открити складове и вътрешен път в района на 6-то корабно място в пристанищен терминал Русе – изток”. С построяването на пристанищен терминал Русе – изток, поетапно е изграждана и пускана в експлоатация външна канализационна мрежа за отвеждане на повърхностни (дъждовни) води. В различните участъци са полагани различни по вид и сечение канализационни тръби. Вследствие на дългогодишната експлоатация и запушване, канализационната мрежа в района между източния и северния кей на терминала на практика не функционира. От интензивното натоварване много участъци по вътрешните пътища и складовите площи на пристанището са пропаднали, а дъждоприемниците са останали на по-висока кота. Липсват решетки и капаци от шахтите. Седем броя шахти са разрушени и пропаднали. Всичко това допринася след валежи голяма част от района да остава покрит с вода. През 2008 г. е изпълнен ремонт и рехабилитация на канализацията за повърхностни води, вътрешните пътища и откритите складови площи в района, разположени между северния и източния кей. Извършен е ремонт и рехабилитация на участъка от северния кей до района на 6-то КМ. С изпълнението на настоящия обект ще се продължи възстановяването на канализацията, настилките на откритите складове и пътя в района на 6-то КМ на пристанищен терминал Русе-изток. Изпълнението на обекта включва три групи работи: 1. Възстановяване на канализацията, отвеждаща дъждовните води в лимана; За целта следва да се положи нова канализационна тръба в посока изток-запад, обхващаща поетата вода от линейните дъждоприемни улеи, които са разположени успоредно на релсовите пътища без да ги пресичат. 2. Възстановяване на линейните дъждоприемни улеи. Същите представляват бетонови канали с наклон около 2%, покрити с чугунени решетки. 3. Възстановяване на откритите складови площи. За целта следва да се извърши подравняване и уплътняване на земната основа, полагане на подосновен пласт от 20 см трошенокаменна настилка и изливане на стоманобетонови плочи с размери 3х4 м с дебелина 20 см, двойноармирани с мрежа №12 на карета 20/20 от бетон В30.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на обекта включва три групи работи: 1. Възстановяване на канализацията, отвеждаща дъждовните води в лимана; За целта следва да се положи нова канализационна тръба в посока изток-запад, обхващаща поетата вода от линейните дъждоприемни улеи, които са разположени успоредно на релсовите пътища без да ги пресичат. 2. Възстановяване на линейните дъждоприемни улеи. Същите представляват бетонови канали с наклон около 2%, покрити с чугунени решетки. 3. Възстановяване на откритите складови площи. За целта следва да се извърши подравняване и уплътняване на земната основа, полагане на подосновен пласт от 20 см трошенокаменна настилка и изливане на стоманобетонови плочи с размери 3х4 м с дебелина 20 см, двойноармирани с мрежа №12 на карета 20/20 от бетон В30. Подробно описание на видовете и количествата СМР се съдържа в техническото задание от документацията за участие и в количествената сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
359987 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в р-р на 3 599 лв., като участникът сам избира формата на гаранцията за участие: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”:IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00,BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт, В нареждането за плащане следва да бъде изписан предмета на поръчката и да бъде посочено, че сумата представлява гаранция за участие. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – да е представен с референция от банката или б) Банкова гаранция–оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език. В случай, че е издадена на чужд език от чуждестранна банка, тя се представя придружена с превод на български език. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: а) отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; б) класираните на 1-во и 2-ро място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в р-р на 5% от стойността на договора, като сам избира формата на гаранцията за изпълнение – парична сума, която се внася по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно посоченото по-горе или оригинал на безусловна и неонеотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията, със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на СМР, предложен от изпълнителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в документацията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по посочена от изпълнителя банкова сметка, както следва: - междиннo плащанe в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на договора, след изпълнение на съответстващия по количествено-стойностната сметка обем работи - въз основа на съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от изпълнителя; - междиннo плащанe в размер на 50 % (петдесет процента) от общата стойност на договора, след изпълнение на съответстващия по количествено-стойностната сметка обем работи - въз основа на съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от изпълнителя; - окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност, след приспадане на платените суми – на база подписан без забележки окончателен приемо-предавателен протокол за цялостното изпълнение на работите по договора и представена фактура от изпълнителя. Всички плащания се извършват в български лева, по банков път, в срок до седем работни дни след представяне на съответните документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.При участници – обединения, които не са юридически лица, следва да бъде представено заверено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който се посочват: разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; -обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; -обединението е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; -всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Изискването за регистрация в ЦПР на строителите се доказва и документът се представя от участника в обединението, който ще изпълнява строителна дейност. При участие на обединение, което не е юридическо лице декларациите по чл. 3 , т. 8 и по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите, доказващи техническите възможности и/или квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. Външни експерти, участвали в изработването на технич. спецификации или на методиката за оценка на офертите в документацията за участие не могат да участват в процедурата самостоятелно или в обединение с др. лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата.По силата на чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС е забранено:дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица да участват пряко или косвено (вкл. и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим) в процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът да има актуална регистрация в ЦПР към Камарата на строителите и валиден талон за настоящата календарна година.Обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, б. а-д, т.2-4, ал.2,т.1 и ал.5 ЗОП са основание за отстраняване. Документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. При участие на обединение, списъкът да е подписан от представляващия обединението. 2.Пълномощно в свободен текст, с нотариално удостоверяване на подписа на упълномощителя (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника, съгласно актуалната му регистрация.Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява Участника в конкретната поръчка. 3.Представяне на участника, който прави предложението – по образец.В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, документът се попълва, подписва и подава поотделно за обединението и за всяко физ. и юрид. лице в него.Подписана от лицата по чл.47, ал.4 ЗОП декларация по чл.47, ал.9 ЗОП за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б. а -д, т.2 – 4, ал 2, т.1 и ал.5 ЗОП - по образец.Чуждестр. лица включват в декларацията и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя инф. за тези обстоятелства служебно на възложителя.В случай, че участникът е обединение, което не е юрид.лице, декларацията се представя за всяко физ.или юрид.лице, включено в обединението.Декларацията се представя и за поизпълнителите, които декларират само липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 ЗОП.Заверени копия на удостоверение и валиден за текущата календарна година талон за регистрация в ЦПРС или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния нац.закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на строителна дейност или еквив. документ, издаден от държава членка на ЕС.Документите по т.3 , в случай, че са на чужд език, трябва да са придружени с официален превод на български език. 4.При участници – обединения, които не са юридически лица, се представя заверено копие от договора за създаване на обединението, съгласно посоченото в III.1.3 от настоящото обявление. 5.Документ за гаранция за участие, съгласно посоченото посоченото в III.1.1 от настоящото обявление. 6.Декларация по чл.3,т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, представя се и за подизпълнителите.7 . Декларация по чл.4 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС , представя се и за подизпълнителите. 8.Декларация по чл.55, ал.7 ЗОП и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 ЗОП. 9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато се предвиждат такива.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания за доказване на икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът да има опит в еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство през последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата. „Еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство” е: строителство, ремонт, реконструкция, рехабилитация или възстановяване на настилки и на ВиК мрежи и съоръжения. Участникът да разполага със специалисти за техническото ръководство при изпълнение на поръчката, притежаващи необходимата профес. квалификация и опит за извършване на СМР, предмет на поръчката: 1.технич. ръководител - квалифициран специалист с образ.-квалиф. степен мин. „бакалавър”, с технич. специалност или строителен техник или еквивалантно, с опит минимум 5 год. в областта на строителството; 2.координатор по безопасност и здраве, отговарящ на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, както и опит на подобна позиция мин. 3 год.; 3. техническо лице, притежаващо правоспособност за дейност контрол при строителство, ремонт и поддържане на техническото състояние на железния път и съоръженията съгласно Наредба № 56/14.02.2003 г. за изискванията, условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност, изисквана от персонала, отговорен за безопасността на превозите с железопътен транспорт, или признаване на такава правоспособност и реда за провеждане на проверочните изпити на лицата от персонала, отговорен за безопасността на превозите или еквивалентна. Участникът да разполага със собствено, наето или ползвано на друго основание оборудване (строителна техника и механизация), необходимо за изпълнение на СМР, предмет на поръчката в съответствие с технич. му предложение. Миним. изискуемото от Възложителя оборудване е: a) техника, оборудвана с комплект дискове за рязане на асфалтобетон, бетон и стоманобетон (фугорезачка); б) автобагер с хидрочук/компресор с къртач;в) компресор с комплект маркучи за обдухване; г) валяк вибрационен – мин. 7 т; д) транспортна техника (самосвали, бордови камион);е) бетонпомпа;ж) автокран;з) автобетоновоз; и) автобагер с кофа; й) спасителна лодка (регистрирана); к) булдозер или трактор с гребло; л) ръчна трамбовка (тип „пачи крак“ или плоча); м) електрожен. Участникът да има внедрени следните системи: за управление на качеството ISO 9001:2008 и за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквив., с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката. Документи: - Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП на строителството, изпълнено през последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката-по образец и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информ. за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. - Декларация – списък на лицата, които ще осъществяват техн. ръководство по време на строителството, по образец, придружени от подписани от всяко от лицата профес. автобиографии на експертите, по образец, с посочена профес. квалификация и конкретни строителни обекти, в изпълнението на които тези лица са участвали на съответните позиции, заедно с копия на документи, удостоверяващи профес. квалификация и професионалния опит. -Декларация, съдържаща списък на оборудването (строителна техника и механизация), необходимо за изпълнение на СМР на поръчката – по образец. Продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена за изпълнение на поръчката - в точки; тежест: 50
Показател: Техническо предложение - в точки; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на СМР- в точки; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.08.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

заседателна зала на Главно управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. София, бул. Шипченски проход № 69

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.3. Технически възможности: - Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. -Валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, които могат да са посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В този случай участникът, освен указаните по-горе документи, следва да представи и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Други условия: Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на предаване на обекта на изпълнителя .Участник, чието техническо предложение за срок на изпълнение е в други мерни единици или е за срок по-дълъг от 120 календарни дни, или е констатирано несъответствие между предложения срок и този по линейния график, ще бъде отстранен от участие в поръчката. Участник, чието предложение за гаранционен срок е в други мерни единици (различин от години) или е под предвидения в чл. 20, ал. 4, т. 12 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнените строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, ще бъде отстранен от участие. От участие в поръчката ще се отстранява участник, чието Техническо предложение за изпълнение на поръчката не съдържа описание на организацията на строителния процес и технологията на изпълнение на СМР или линеен график, предложение за срок за изпълнение или за гаранционен срок, както и участникът, в чието техническо предложение не се съдържат информация или данни по всички позиции от описание на Технология и организация за изпълнение на строителството, посочени в документацията за участие. Предлаганата обща крайна цена на СМР не може да надхвърля прогнозната стойност. Участник, предложил обща крайна цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие. Отстранява се от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и/или документите, предвидени в настоящата документация, след като са били изискани от комисията; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; който е представил непълна оферта или оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП по опростени правила, поради което на основание чл. 64, ал. 1, предл. последно, срокът за предтавяне на оферти е определен на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в сроковете и при условията на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ