Версия за печат

01158-2015-0020

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Спас Вучев, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079930, E-mail: s.vuchev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/90.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход 69, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Главно управление, отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Възстановяване на настилки в тила на 12-13 корабно място, Пристанище Бургас, терминал Бургас – Изток - 1"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: пристанищен терминал Бургас-изток-1, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка има за предмет изпълнението на строителни и монтажни работи по възстановяването на настилките в тила на 12 - 13 корабно място, Пристанище Бургас, терминал Бургас – Изток - 1. Място на изпълнението на обществената поръчка е: Пристанищен терминал Бургас – Изток – 1, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Бургас. Финансирането на поръчката е осигурено със средства, предвидени в инвестиционната програма на ДП „Пристанищна инфраструктура” за 2015 г. Обектът представлява: Строително-монтажни работи за възстановяване на складова площ в тила на 12-13 к.м. Настилката е оразмерена за тежко натоварване и включва подобряване на основата. Съгласно изготвената техническа документация с работни детайли настилката трябва да е стоманобетонова, с бетон С 25/30, сулфатоустойчив с дебелина 0,2 м. Предвижда се 45 см под основата да бъдат заменени с несортиран трошен камък 0-63 мм, като след замяната бъде направена проба с кръгла плоча за проверка на Еo до достигане след уплътняване до Eo =250 кг/см2. Повърхността на последния пласт от трошен камък се уплътнява с тежки вибрационни валяци до Ео=250 кг/см2 и се проверява с щампови изпитвания – по 1 точка на всяко поле от 403 м2. Квадратурата на изпълняваната нова настилка е 6950 м2. Не се изпълняват показаните в техническата документация с работи детайли две крайни полета 1 и 7 от страна запад и трите крайни полета 5,6 и 7 от страна изток, т.е. посочената в техническата документация с работни детайли обща площ на настилката е намалена с квадратурата на посочените по-горе полета, на надлъжния и напречния колектор за ел. кабелни мрежи и на събирателните канавки. Настилката се изпълнява на полета с площи от 403 м2 -16 бр./15.5 м/26 м, разделени от дилатационни фуги. Дилатационните фуги да са с дюбелни връзки, ограничаващи разликите на деформациите на съседните полета във вертикално направление и свободни за температурните деформации на полетата. Допълнително се изпълняват привидни фуги с 4/40 мм, оформящи карета с макс. 5.20 м. Предвидени са фиксатори за арматурата за горен ръб настилка с ф = 4.5 мм, а за долен ръб настилка с ф = 3.5 мм. На 16.50м от тилния подкранов път и на 17.00 м средно от северния край на челния подкранов път съществува надлъжна събирателна канавка с ширина 60 см. Цялата канавка се изгражда (възстановява) монолитно, вкл. отвеждащите напречни канавки, на мястото на съществуващата стара канавка. В количествената сметка са включени количествата за изграждане на монолитната събирателна канавка - 244 м (включително и 242 бр. бетонови капаци с отвори за отводняване). Между челния подкранов път и стоманобетоновите панели на надлъжния колектор за ел. кабелни мрежи, настилката (поле 10) се изпълнява от 11 бр. плочи с ширина 2.27 м и дължина 15.50 м.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Квадратурата на изпълняваната нова настилка е 6950 м2. Не се изпълняват показаните в техническата документация с работни детайли две крайни полета 1 и 7 от страна запад и трите крайни полета 5,6 и 7 от страна изток.Настилката се изпълнява на полета с площи от 403 м2 - 16 бр./15.5 м/26 м, разделени от дилатационни фуги. Допълнително се изпълняват привидни фуги с 4/40 мм, оформящи карета с макс. 5.20 м. Предвидени са фиксатори за арматурата за горен ръб настилка с ф = 4.5 мм, а за долен ръб настилка с ф = 3.5 мм. В количествената сметка са включени количествата за изграждане на монолитната събирателна канавка - 244 м (включително и 242 бр. бетонови капаци с отвори за отводняване). Между челния подкранов път и стоманобетоновите панели на надлъжния колектор за ел. кабелни мрежи настилката (поле 10) се изпълнява от 11 бр. плочи с ширина 2.27 м и дължина 15.50 м. Подробно описание на видовете и количествата СМР се съдържа в техническото задание от документацията за участие, в количествената сметка и техническата документация с работни детайли към него.

Прогнозна стойност без ДДС
700000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

100


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в р-р на 7 000 лв., като участникът сам избира формата на гаранцията за участие: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”:IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00,BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт, В нареждането за плащане следва да бъде изписан предмета на поръчката и да бъде посочено, че сумата представлява гаранция за участие. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – да е представен с референция от банката или б) Банкова гаранция–оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език. В случай, че е издадена на чужд език от чуждестранна банка, тя се представя придружена с превод на български език. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: а) отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; б) класираните на 1-во и 2-ро място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в р-р на 5% от стойността на договора, като сам избира формата на гаранцията за изпълнение – парична сума, която се внася по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно посоченото по-горе или оригинал на безусловна и неонеотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията, със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на СМР, предложен от изпълнителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в документацията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по посочена от изпълнителя банкова сметка, както следва: - Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по количествено-стойностната сметка обем работи, въз основа на съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от изпълнителя; - Междинно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по количествено-стойностната сметка обем работи, въз основа на съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от изпълнителя; - Окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност, след приспадане на платените суми – на база подписан без забележки окончателен приемо-предавателен протокол за цялостното изпълнение на работите по договора и представена фактура от изпълнителя. Всички плащания се извършват в български лева, по банков път, в срок до седем работни дни след представяне на съответните документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.При участници – обединения, които не са юридически лица, следва да бъде представено заверено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който се посочват: разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; -обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; -обединението е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; -всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. Външни експерти, участвали в изработването на технич. спецификации или на методиката за оценка на офертите в документацията за участие не могат да участват в процедурата самостоятелно или в обединение с др. лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата.По силата на чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС е забранено:дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица да участват пряко или косвено (вкл. и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим) в процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът да има актуална регистрация в ЦПР към Камарата на строителите и валиден талон за настоящата календарна година.Обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, б. а-д, т.2-4 и ал.5 ЗОП са основание за отстраняване. Документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. При участие на обединение, списъкът да е подписан от представляващия обединението. 2.1.Представяне на участника, който прави предложението – по образец.В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, документът се попълва, подписва и подава поотделно за обединението и за всяко физ. и юрид. лице в него.2.2.Подписана от лицата по чл.47, ал.4 ЗОП декларация по чл.47, ал.9 ЗОП за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б. а -д, т.2 – 4 и ал.5 ЗОП - по образец.Чуждестр. лица включват в декларацията и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя инф. за тези обстоятелства служебно на възложителя.В случай, че участникът е обединение, което не е юрид.лице, декларацията се представя за всяко физ.или юрид.лице, включено в обединението.Декларацията се представя и за поизпълнителите, които декларират липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 ЗОП.2.3.Заверени копия на удостоверение и валиден за текущата календарна година талон за регистрация в ЦПРС или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния нац.закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на строителна дейност или еквивалентен документ, издаден от държава членка на ЕС.Документите по т.2.1.,2.2. и 2.3, в случай, че са на чужд език, трябва да са придружени с официален превод на български език.3.При участници – обединения, които не са юридически лица, се представя заверено копие от договора за създаване на обединението, съгласно посоченото по-горе.4.Документ за гаранция за участие, съгласно посоченото по-горе.5.Декларация по чл.3,т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, представя се и за подизпълнителите.6. Декларация по чл.4 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (ако е приложима), представя се и за подизпълнителите.7.Декларация по чл.55, ал.7 ЗОП и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 ЗОП. 8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато се предвиждат такива.9.Пълномощно в свободен текст, с нотариално удостоверяване на подписа на упълномощителя – представя се, когато някой документ от офертата не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация или документа за създаването му.10.Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания за доказване на икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности

През последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил успешно еднакво или сходно строителство.За еднакво или сходно строителство се приема: извършване на строителство, ремонт, реконструкция, рехабилитация или възстановяване на обекти от пристанищната инфраструктура или пътната инфраструктура с изпълнени дейности, включващи изпълнение на вертикална планировка, на настилки на открити или закрити складове, на контейнерни терминали, автомагистрали и др. подобни; участникът трябва да докаже, че разполага с минимум следните служители/експерти, които ще използва за качественото изпълнение на поръчката, и котито питежават професионален опит и квалификация, както следва: А) Технически ръководител: строителен инженер (или с еквивалентна специалност) или строителен техник, с опит като технически ръководител на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; Б) Инженер – геодезист, с опит като геодезист на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; В) Специалист – отговорник по качеството: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно; Г) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Участникът да има внедрени следните системи: за управление на качеството ISO 9001:2008 и за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентни, или въведени еквивалентни мерки, с обхват на сертификацията, отговарщ на предмета на поръчката. Документи: - Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП-по образец, на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. - Списък – декларация на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – по образец .За предложените експерти се представят и подписани от всяко от лицата в списъка-декларация Професионална автобиография и декларация за разположение - по образец , с посочена професионална квалификация и конкретни строителни обекти, в изпълнението на които тези лица са участвали на съответните позиции, заедно с копия на документи, удостоверяващи професионалната квалификация, образованието и професионалния опит на специалистите. - Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. - Валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение - в точки, с два подпоказателя: 1."Технология и организация на изпълнението на строителството”, с максимален брой точки 40 и 2.„Срок за изпълнение на СМР”, с максимален брой точки 10; тежест: 50
Показател: Ценово предложение - в точки; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.08.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

заседателна зала на Главно управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. София, бул. Шипченски проход № 69

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Поставянето от страна на участника на изисквания и условия, които не отговарят на обявените в документацията за настоящата обществена поръчка, води до отстраняването му от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако представи непълна оферта или оферта, която не отговаря на някое от предварително обявените условия за участие в процедурата. Участникът, който след покана и в определения от нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на предаване на обекта на изпълнителя. Участник, чието техническо предложение за срок на изпълнение в други мерни единици, за срок по-дълъг от 100 календарни дни, и/или е констатирано разминаване между предложения срок за изпълнение и показания срок в линейния график, ще бъде отстранен от участие в поръчката. Участник, чието предложение за гаранционен срок е в други мерни единици (различни от години) или под предвидения в чл. 20, ал. 4, т. 12 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнените строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, ще бъде отстранен от участие. От участие в поръчката ще се отстранява участник, чието Техническо предложение за изпълнение на поръчката не съдържа описание на Технология и организация за изпълнение на строителството или линеен график, предложение за срок за изпълнение или за гаранционен срок, както и участникът, в чието техническо предложение не се съдържат информация или данни по всички позиции от описание на Технология и организация за изпълнение на строителството, посочени в документацията за участие, част 3 „Изисквания и указания за участие в процедурата и подготовка на офертата”, раздел V. „Съдържание на офертата”, точка 2. Съдържание на Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”. Предлаганата обща крайна цена на СМР не може да надхвърля прогнозната стойност. Участник, предложил обща крайна цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП по опростени правила, поради което на основание чл. 64, ал. 1, предл. последно, срокът за представяне на оферти е определен на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в сроковете и при условията на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ