01158-2015-0020
Технически редакции | ||
24.07.2015 15:29 ч. : | 24/07/2015 14:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.07.2015 15:29 ч. : | 24/07/2015 14:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Спас Вучев, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079930, E-mail: s.vuchev@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственостИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/90.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход 69, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Главно управление, отдел Административен, деловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.bgports.bg.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Възстановяване на настилки в тила на 12-13 корабно място, Пристанище Бургас, терминал Бургас – Изток - 1"
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка има за предмет изпълнението на строителни и монтажни работи по възстановяването на настилките в тила на 12 - 13 корабно място, Пристанище Бургас, терминал Бургас – Изток - 1. Място на изпълнението на обществената поръчка е: Пристанищен терминал Бургас – Изток – 1, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Бургас. Финансирането на поръчката е осигурено със средства, предвидени в инвестиционната програма на ДП „Пристанищна инфраструктура” за 2015 г. Обектът представлява: Строително-монтажни работи за възстановяване на складова площ в тила на 12-13 к.м. Настилката е оразмерена за тежко натоварване и включва подобряване на основата. Съгласно изготвената техническа документация с работни детайли настилката трябва да е стоманобетонова, с бетон С 25/30, сулфатоустойчив с дебелина 0,2 м. Предвижда се 45 см под основата да бъдат заменени с несортиран трошен камък 0-63 мм, като след замяната бъде направена проба с кръгла плоча за проверка на Еo до достигане след уплътняване до Eo =250 кг/см2. Повърхността на последния пласт от трошен камък се уплътнява с тежки вибрационни валяци до Ео=250 кг/см2 и се проверява с щампови изпитвания – по 1 точка на всяко поле от 403 м2. Квадратурата на изпълняваната нова настилка е 6950 м2. Не се изпълняват показаните в техническата документация с работи детайли две крайни полета 1 и 7 от страна запад и трите крайни полета 5,6 и 7 от страна изток, т.е. посочената в техническата документация с работни детайли обща площ на настилката е намалена с квадратурата на посочените по-горе полета, на надлъжния и напречния колектор за ел. кабелни мрежи и на събирателните канавки. Настилката се изпълнява на полета с площи от 403 м2 -16 бр./15.5 м/26 м, разделени от дилатационни фуги. Дилатационните фуги да са с дюбелни връзки, ограничаващи разликите на деформациите на съседните полета във вертикално направление и свободни за температурните деформации на полетата. Допълнително се изпълняват привидни фуги с 4/40 мм, оформящи карета с макс. 5.20 м. Предвидени са фиксатори за арматурата за горен ръб настилка с ф = 4.5 мм, а за долен ръб настилка с ф = 3.5 мм. На 16.50м от тилния подкранов път и на 17.00 м средно от северния край на челния подкранов път съществува надлъжна събирателна канавка с ширина 60 см. Цялата канавка се изгражда (възстановява) монолитно, вкл. отвеждащите напречни канавки, на мястото на съществуващата стара канавка. В количествената сметка са включени количествата за изграждане на монолитната събирателна канавка - 244 м (включително и 242 бр. бетонови капаци с отвори за отводняване). Между челния подкранов път и стоманобетоновите панели на надлъжния колектор за ел. кабелни мрежи, настилката (поле 10) се изпълнява от 11 бр. плочи с ширина 2.27 м и дължина 15.50 м.
45233000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Квадратурата на изпълняваната нова настилка е 6950 м2. Не се изпълняват показаните в техническата документация с работни детайли две крайни полета 1 и 7 от страна запад и трите крайни полета 5,6 и 7 от страна изток.Настилката се изпълнява на полета с площи от 403 м2 - 16 бр./15.5 м/26 м, разделени от дилатационни фуги. Допълнително се изпълняват привидни фуги с 4/40 мм, оформящи карета с макс. 5.20 м. Предвидени са фиксатори за арматурата за горен ръб настилка с ф = 4.5 мм, а за долен ръб настилка с ф = 3.5 мм. В количествената сметка са включени количествата за изграждане на монолитната събирателна канавка - 244 м (включително и 242 бр. бетонови капаци с отвори за отводняване). Между челния подкранов път и стоманобетоновите панели на надлъжния колектор за ел. кабелни мрежи настилката (поле 10) се изпълнява от 11 бр. плочи с ширина 2.27 м и дължина 15.50 м. Подробно описание на видовете и количествата СМР се съдържа в техническото задание от документацията за участие, в количествената сметка и техническата документация с работни детайли към него.
НЕ
100
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в р-р на 7 000 лв., като участникът сам избира формата на гаранцията за участие: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”:IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00,BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт, В нареждането за плащане следва да бъде изписан предмета на поръчката и да бъде посочено, че сумата представлява гаранция за участие. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – да е представен с референция от банката или б) Банкова гаранция–оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език. В случай, че е издадена на чужд език от чуждестранна банка, тя се представя придружена с превод на български език. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: а) отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; б) класираните на 1-во и 2-ро място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в р-р на 5% от стойността на договора, като сам избира формата на гаранцията за изпълнение – парична сума, която се внася по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно посоченото по-горе или оригинал на безусловна и неонеотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията, със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на СМР, предложен от изпълнителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в документацията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.
Плащанията ще се извършват по посочена от изпълнителя банкова сметка, както следва: - Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по количествено-стойностната сметка обем работи, въз основа на съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от изпълнителя; - Междинно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по количествено-стойностната сметка обем работи, въз основа на съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от изпълнителя; - Окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност, след приспадане на платените суми – на база подписан без забележки окончателен приемо-предавателен протокол за цялостното изпълнение на работите по договора и представена фактура от изпълнителя. Всички плащания се извършват в български лева, по банков път, в срок до седем работни дни след представяне на съответните документи.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.При участници – обединения, които не са юридически лица, следва да бъде представено заверено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който се посочват: разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; -обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; -обединението е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; -всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
Няма изисквания за доказване на икономически и финансови възможности.
През последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил успешно еднакво или сходно строителство.За еднакво или сходно строителство се приема: извършване на строителство, ремонт, реконструкция, рехабилитация или възстановяване на обекти от пристанищната инфраструктура или пътната инфраструктура с изпълнени дейности, включващи изпълнение на вертикална планировка, на настилки на открити или закрити складове, на контейнерни терминали, автомагистрали и др. подобни; участникът трябва да докаже, че разполага с минимум следните служители/експерти, които ще използва за качественото изпълнение на поръчката, и котито питежават професионален опит и квалификация, както следва: А) Технически ръководител: строителен инженер (или с еквивалентна специалност) или строителен техник, с опит като технически ръководител на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; Б) Инженер – геодезист, с опит като геодезист на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; В) Специалист – отговорник по качеството: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно; Г) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Участникът да има внедрени следните системи: за управление на качеството ISO 9001:2008 и за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентни, или въведени еквивалентни мерки, с обхват на сертификацията, отговарщ на предмета на поръчката. Документи: - Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП-по образец, на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. - Списък – декларация на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – по образец .За предложените експерти се представят и подписани от всяко от лицата в списъка-декларация Професионална автобиография и декларация за разположение - по образец , с посочена професионална квалификация и конкретни строителни обекти, в изпълнението на които тези лица са участвали на съответните позиции, заедно с копия на документи, удостоверяващи професионалната квалификация, образованието и професионалния опит на специалистите. - Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. - Валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
180
заседателна зала на Главно управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. София, бул. Шипченски проход № 69
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поставянето от страна на участника на изисквания и условия, които не отговарят на обявените в документацията за настоящата обществена поръчка, води до отстраняването му от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако представи непълна оферта или оферта, която не отговаря на някое от предварително обявените условия за участие в процедурата. Участникът, който след покана и в определения от нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на предаване на обекта на изпълнителя. Участник, чието техническо предложение за срок на изпълнение в други мерни единици, за срок по-дълъг от 100 календарни дни, и/или е констатирано разминаване между предложения срок за изпълнение и показания срок в линейния график, ще бъде отстранен от участие в поръчката. Участник, чието предложение за гаранционен срок е в други мерни единици (различни от години) или под предвидения в чл. 20, ал. 4, т. 12 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнените строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, ще бъде отстранен от участие. От участие в поръчката ще се отстранява участник, чието Техническо предложение за изпълнение на поръчката не съдържа описание на Технология и организация за изпълнение на строителството или линеен график, предложение за срок за изпълнение или за гаранционен срок, както и участникът, в чието техническо предложение не се съдържат информация или данни по всички позиции от описание на Технология и организация за изпълнение на строителството, посочени в документацията за участие, част 3 „Изисквания и указания за участие в процедурата и подготовка на офертата”, раздел V. „Съдържание на офертата”, точка 2. Съдържание на Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”. Предлаганата обща крайна цена на СМР не може да надхвърля прогнозната стойност. Участник, предложил обща крайна цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП по опростени правила, поради което на основание чл. 64, ал. 1, предл. последно, срокът за представяне на оферти е определен на 40 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в сроковете и при условията на чл. 120 от ЗОП.
24.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ