Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ДП "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" Nо 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел "Административен" в дирекция "АФИО", Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: m.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция "Администратовно, финансово и информационно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgports.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата поръчка цели избор на Изпълнител за извършване на доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ДП „Пристанищна инфраструктура”. Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура" е юридическо лице по смисъла на чл. 62, ал. 3 от Търговския закон, със седалище гр. София и адрес на управление: бул. „Шипченски проход“ № 69, с клонове - териториални поделения, както следва: 1. Териториално поделение (клон) Варна, с адрес: гр. Варна, пл. „Славейков” № 1; 2. Териториално поделение (клон) Бургас, с адрес: гр. Бургас, ул. „Княз Александър Батенберг” № 1; 3. Териториално поделение (клон) Русе, с адрес: гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 22; 4. Териториално поделение (клон) Лом, с адрес: гр. Лом, пл. „Независимост”. Предвижда се доставката да бъде извършвана периодично в рамките на една година от сключване на договор с избран изпълнител. Канцеларските материали и офис консумативи следва да бъдат доставяни в Главното управление и териториалните поделения (клонове) на ДП „Пристанищна инфраструктура“ на посочените по-горе адреси. Доставката следва да се извършва въз основа на подадена от определени от възложителя служители писмена заявка с посочени конкретни артикули и количества. Доставените материали и консумативи ще се приемат въз основа на двустранно подписани приемо-предавателни протоколи от определени от изпълнителя и възложителя лица. Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на договора.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30197000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните канцеларски материали и офис консумативи и техните количества са посочени в Техническата спецификация на възложителя - част от документацията за участие, публикувана в "Профил на купувача", р. "Публични покани", на адрес www.bgprts.bg.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, гр. Варна, гр. Бургас, гр. Русе и гр. Лом

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на поръчката включва извършване на доставки на база писмена заявка от страна на възложителя, с посочени количествата и вида на материалите. Писмената форма се счита спазена, когато заявката е изпратена по факс или по електронна поща, посочени от изпълнителя. Изпълнителят следва да осигури възможност за получаване на заявки всеки работен ден от 09.00 до 17.30 часа. Изпълнителят потвърждава получаването на заявката писмено – по факс или по електронен път, в срок от 1 (един) час. В случай, че някои от стоките – предмет на заявката не са в наличност, изпълнителят уведомява възложителя в срок до 24 часа от получаването на заявката и посочва срок, в който тези стоки ще бъдат доставени. Изпълнителят изпълнява доставката в срок до 3 (три) работни дни от получаване на съответната заявка от възложителя. Доставянето на материалите по заявката се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан в два еднообразни оригинални екземпляра от представители на двете страни. Протоколът задължително следва да съдържа информация и относно спазването на сроковете за изпълнение на заявката. Плащането по доставката се извършва в срок от 10 дни след представяне на възложителя на следните документи: а/ оригинална фактура за конкретната доставка; б/ двустранно подписан приемо-предавателен протокол от определени от възложителя и изпълнителя лица. Срокът за плащане започва да тече от момента, в който са налични и двата документа. Участниците следва да са изпълнявали през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, доставки на канцеларски материали и офис консумативи; да разполагат с възможност да извършват доставки на канцеларските материали и офис консумативи, предмет на поръчката, за тяхна сметка в градовете: София, Варна, Бургас, Русе и Лом.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/01/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците в обществената поръчка трябва да подготвят и представят своята оферта в съответствие с изискванията на чл. 101в от ЗОП документацията за участие. Всички документи, приложени в офертата трябва да бъдат съставени на български език. В случай, че приложените към офертата документи са на чужд език, същите следва да бъдат представени и в превод на български език, с изключение на документите указани в настоящата документация, които се представят в официален превод. Документите, които не са представени в оригинал, следва да бъдат заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала“, подписани от законния представител/и или изрично упълномощено за целта лице и печат. Всички страници от офертата и приложенията към нея трябва да носят обща непрекъсната последователна номерация. Офертата се поставя в непрозрачен плик с надпис „Оферта”, върху който са посочени наименованието, адреса, телефоните и факса за контакти на депозиралия го участник, както и обозначение за коя поръчка се изпраща / представя офертата. Офертата трябва да бъде подадена до 17.30 ч. на 28.01.2015 г., в деловодството на Главното управление на ДП «Пристанищна инфраструктура», лично или по пощата, с обратна разписка на адрес: гр. София 1574, бул. «Шипченски проход» № 69, ет. 4. Документите, които следва да съдържа офертата са описани в документацията на възложителя, публикувана в "Профил на купувача" - www.bgports.bg. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на възложителя. Офертите ще бъдат отворени от назначена от възложителя комисия в ГУ на ДП „Пристанищна инфраструктура“, гр. София 1574, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4, заседателна зала, на 29.01.2015 г., 11.00 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/01/2015