Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ГУ на ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел Административен, дирекция АФИО, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: m.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: отдел Административен, дирекция АФИО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=553:samoletni_bileti&catid=101&Itemid=198&lang=bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка е осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух и хотелско настаняване на служителите и на членовете на Управителния съвет на ДП „Пристанищна инфраструктура” при осъществяване на служебните пътувания в страни в рамките на ЕС и извън ЕС, съгласно всяка конкретна заявка на възложителя, в т.ч. и осигуряване на превоз до крайната дестинация в случаи, когато крайната дестинация не разполага с възможности за въздушен превоз. В рамките на поръчката на избрания изпълнител ще бъде възложено предоставянето на следните услуги: 1. да сключва с авиопревозвачи договори за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и в чужбина; 2. да осигурява хотелско настаняване, съобразено с размера на квартиртите пари по Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина и с одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ лимити на квартирните пари при командироване; 3. да предоставя информация за визовите изисквания на държавата, до която се извършва пътуването, ако има такива, и да изготвя необходимата виза за пребиваване на командирования служител в съответната страна.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

63512000

Описание:

Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Сред основните дестинации, до които се командироват служители на ДП „Пристанищна инфраструктура” (на база осъществени командировки в чужбина за предходен период), са: • Брюксел; • Лондон; • Париж; • Лисабон; • Амстердам; • Копенхаген; • Рим; • Антверпен; • Будапеща и др. Посоченият списък е примерен и не ангажира възложителя със закупуване на самолетни билети по изброените дестинации, нито го ограничава да закупува такива билети само в рамките на изброените дестинации. Не са обект на настоящата обществена поръчка доставката на самолетни билети от нискобюджетни авиокомпании (лоу-кост). Заявката си за резервация и доставка на самолетни билети и/или ваучери за хотелско настаняване възложителят ще предоставя на изпълнителя чрез определените свои представители по електронна поща или по факс. В заявката се посочва най-малко: • дестинацията на пътуването; • две имена на пътуващите, съгласно валиден документ; • дата на отиване и на връщане; • друга необходима информация за точното изпълнение на конкретната заявка: а) предпочитания за място в самолета (ако има такива); б) необходимост от осигуряване на въздушно карго за превоз на багаж (ако такава е налице); в) предпочитания за местонахождението и/или категорията на хотела (ако има такива). • мястото на доставка на самолетните билети за дестинации извън ЕС или при невъзможност за издаване на електронни билети; • локация на провежданото събитие, с което ще бъде ангажиран командированият служител, в близост до която трябва да бъде осигурено хотелското настаняване.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят трябва да доставя за своя сметка самолетните билети за дестинации извън ЕС или при невъзможност за издаване на електронни билети / ваучери за хотелско настаняване в сградата на Главното управление на предприятието на адрес: гр. София 1574, бул. „Шипченски проход” № 69, ет. 4 или на друго посочено от Възложителя място.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Заявката си за резервация и доставка на самолетни билети/ваучери за хотелско настаняване възложителят ще предоставя на изпълнителя чрез определените свои представители по електронна поща или по факс. При получена заявка от възложителя, изпълнителят предоставя отговор по електронната поща в срок до 1 час. Изпълнителят трябва да има готовност и възможност да реагира и в по-кратък срок (до 30 минути) при извънредни обстоятелства и/или спешни случаи, включително в извънработно време и през почивни и празнични дни. При заявка от възложителя изпълнителят предоставя минимум три възможно най-подходящи варианта за хотелско настаняване и минимум два възможно най-добри варианта на превозване и маршрути /директни и такива с подходящи връзки/, съобразени с изискванията на възложителя, както и срок на валидност на офертата. Изпълнителят предоставя информация за визовите изисквания на държавата, до която се извършва пътуването, ако има такива. Изготвянето на необходимата на командирвания служител на ДППИ виза за пребиваване в съответната страна е задължение на изпълнителя. Възложителят ще уведомява изпълнителя за направения избор като потвърждава заявката си по електронна поща или по факс. След потвърждаване на предложението от възложителя, изпълнителят няма право, в посочения срок на валидност, да предлага по-висока цена от посочената в офертата за конкретната заявка. Срок за изпълнение при всяка конкретна потвърдена заявка – края на следващия работен ден, но не по-късно от 24 часа от получаване на потвърждението от възложителя, с възможност за изпълнение и в по-кратък срок (до 5 часа) при извънредни обстоятелства и/или спешни случаи, включително в извънработно време и през почивни и празнични дни. Изпълнителят следва да осигури възможност, при издаване на самолетни билети, възложителят да получава автоматично на посочени от него електронни адреси електронните билети от сървъра на резервационна система, ползвана от изпълнителя. Изпълнителят представя в ДП „Пристанищна инфраструктура” следните документи за издаден самолетен билет/ваучер за хотелско настаняване: • оригинална фактура за стойността на такса обслужване; • двустранен констативен протокол, подписан от надлежни представители на възложителя и изпълнителя за стойността на самолетния билет и/или ваучера за хотелско настаняване, срока на изпълнение на конкретната заявка и за приемане без забележки на реално предоставената услуга. Участниците трябва да притежават: валидно удостоверение за регистрация като туристически агент или туроператор по Закона за туризма; да са изпълнявали през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги за закупуване на самолетни билети и хотелско настаняване в страната и чужбина; да притежават документ за актуално членство в Billing Settlement Plan (BSP), от който да е видно за кои авиокомпании имат правото да продават самолетни билети; да разполагат и да имат право да резервират и издават или продават самолетни билети чрез глобална резервационна система, която предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация за наличните цени на самолетни билети; да разполагат най-малко с трима служители, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, от които: двама, притежаващи професионална квалификация и минимум 3 (три) г. опит в резервацията и продажбата на самолетни билети и един, притежаващ минимум 3 (три) г. опит в хотелското настаняване; да имат представителство/а на територията на гр. София и представителства или договори с агенти, разполагащи с офиси в следните градове: Варна, Бургас и Русе, където предприятието има териториални поделения - клонове; да разполагат с необходимото техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка - брой локации /офиси и работни станции/, терминали и др.; да разполага с акредитация от ИАТА (да е акредитиран агент на ИАТА).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/04/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците в обществената поръчка трябва да подготвят и представят своята оферта в съответствие с изискванията на чл. 101в от ЗОП документацията за участие. Всички документи, приложени в офертата трябва да бъдат съставени на български език. В случай, че приложените към офертата документи са на чужд език, същите следва да бъдат представени и в превод на български език, с изключение на документите указани в настоящата документация, които се представят в официален превод. Документите, които не са представени в оригинал, следва да бъдат заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала“, подписани от законния представител/и или изрично упълномощено за целта лице и печат. Всички страници от офертата и приложенията към нея трябва да носят обща непрекъсната последователна номерация. Офертата се поставя в непрозрачен плик с надпис „Оферта”, върху който са посочени наименованието, адреса, телефоните и факса за контакти на депозиралия го участник, както и обозначение за коя поръчка се изпраща / представя офертата. Офертата трябва да бъде подадена до 17.30 ч. на 28.04.2015 г., в деловодството на Главното управление на ДП «Пристанищна инфраструктура», лично или по пощата, с обратна разписка на адрес: гр. София 1574, бул. «Шипченски проход» № 69, ет. 4. Документите, които следва да съдържа офертата са описани в документацията на възложителя, публикувана в "Профил на купувача" - www.bgports.bg. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на възложителя. Офертите ще бъдат отворени от назначена от възложителя комисия в ГУ на ДП „Пристанищна инфраструктура“, гр. София 1574, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4, заседателна зала, на 29.04.2015 г., 11.00 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/04/2015