ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на настоящата поръчка е предоставяне на извънгаранционна поддръжка на лазерни принтери, многофункционални устройства, копирни машини, скенери и факс апарати, находящи се в ГУ на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” в град София и в териториалните му структури в град Варна, Бургас, Русе и Лом.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50312600
Описание:
Услуги по поддържане и ремонт на оборудване за информационни технологии
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
РАБОТНА СРЕДА В СИСТЕМАТА НА ДП „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“ - НАЛИЧНИ УСТРОЙСТВА
София
№ Марка Модел Брой
1 HP LaserJet M3035 MFP 1
2 HP Color LaserJet 3600dn 1
3 HP Color LaserJet CP2025dn 1
4 HP LaserJet P3015 2
6 HP LaserJet 4345 MFP XM 2
7 Xerox WorkCentre M128 1
8 Xerox WorkCentre M118 1
9 HP LaserJet 1320 11
10 Canon i-SENSYS LBP 6670dn 1
12 Lexmark T430D 2
17 Panasonic Fax KX FL 613 1
18 НР Color LaserJet CM1312mfp 1
19 Canon Fax L120 1
27 HP LaserJet 2200dn 1
28 Xerox DocuMate 152 1
29 HP Digital Sender 9250c 1
30 HP ScanJet 5590 2
31 Canon Lide25 1
Лом
№ Марка Модел Брой
1 Lexmark T430D 1
2 Lexmark T640DN 1
3 HP LaserJet P3005dn 1
4 SAMSUNG SCX-4216D3 1
5 HP Scan Jet 5590 1
6 Xerox DocuMate 152 1
7 HP HP 3050 1
Русе
№ Марка Модел Брой
1 HP LaserJet 3050 1
2 Lexmark T430 1
3 Lexmark T640 1
4 Xerox WorkCentre M118 1
5 HP Scanjet 3800 1
Варна
№ Марка Модел
1 Brother 5070N 2
3 Canon PC800 1
4 Xerox Documate 6127 1
5 HP LJ 5550 1
РКТ - Черно море
№ Марка Модел Брой
6 Brother MFC7420 1
7 HP LJ 1020 1
8 HP LJ 2300l 1
9 Xerox Documate 510 1
10 HP P2055dn 1
11 Xerox 3125 1
12 Lexmark T430DN 1
Xerox WorkCentre 3315 1
14 HP 1300 3
15 Xerox 3200mfp 1
Samsung 2165 1
16 Xerox WorkCentre M118 1
Бургас
№ Марка Модел Брой
1 HP 1020 1
2 HP 1300 1
3 HP 5550 1
4 Canon Fax L295 1
5 HP LJ 2055 1
6 Xerox Documate 510 1
7 Xerox WorkCentre M118 1
8 Lexmark T430DN 2
9 Xerox Work Center Pe16 1
10 Lexmark T640 1
РКТ - река Дунав
№ Марка Модел Брой
1 HP LaserJet M3035 MFP 1
2 HP CM6030 2
3 HP CP1515n 4
Опериране и експлоатация на пристанищни терминали
№ Марка Модел Брой
1 Samsung SCX-3405 1
2 Brother DCP-7065DN 1
3 Xerox Phaser 3100MFP/S 1
4 HP LaserJet 1020 1
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, Варна, Бургас, Русе и Лом
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изпълнението на поръчката включва следните дейност: извънгаранционно поддържане на печатащи и многофункционални машини с критична функционалност и извънгаранционно поддържане на принтери, многофункционални машини, скенери и факс апарати с некритична функционалност.
За устройствата с критична функционалност, чиято повреда води до критични ситуации по отношение работоспособността на системите се осигурява абонаментна поддръжка на място (on site) и/или подмяна с оборотно устройство от същия клас и със същите или по-високи технически характеристики, със следните технологични времена:
• Време за реакция - не повече от 2 часа от момента на постъпването на заявка за сервиз в рамките на основното работно време от 9.00 до 17.30 часа;
• Време за реакция - не повече от 4 часа от момента на постъпване на заявка за сервиз в извънработно време;
• Време за отстраняване на повреда (или осигуряване на оборотно устройство със същите или по-високи технически характеристики) - не повече от 8 часа в рамките на основното работно време от 9.00 до 17.30 ч. и време за отстраняване на повредата (или осигуряване на оборотно устройство от същия клас и със същите или по-високи технически характеристики) - не повече от 24 часа в извънработно време.
За устройства с некритична функционалност - лазерни принтери, многофункционални устройства, копирни машини, скенери и факс апарати, които не са критични по отношение на непрекъсваемия работен процес на офисите, трябва да бъде осигурена поддръжка в сервиз на участникът (carry in) със следните технологични времена:
• Време за реакция - не повече от 8 часа в рамките на основното работно време от 9.00 до 17.30 ч. от понеделник до петък;
• Време за отстраняване на повредата - не повече от 72 часа от датата на получаване на устройството.
В случай, че повредата не може да бъде отстранена в рамките на горепосочените времена, се осигурява оборотна техника от същия клас и със същите или по-високи технически характеристики в срок до 3 дни.
Поддържането на устройствата с некритична функционалност включва следните дейности:
• Приемане и регистриране на съобщение за повреда;
• Вземане на решение за приоритет на изпълнение на съответното повикване, в случай че са постъпили едновременно няколко заявки за ремонт;
• Консултации по телефона;
• Посещение на място;
• Попълване на сервизна карта;
• Диагностика на повреденото устройство;
• На всеки 3 месеца - профилактика на устройствата, почистване на периферни устройства, специфични модули и възли, тестване по заявка;
• Ремонт/възстановяване работоспособността на устройството;
• Тестване на технически устройства за работоспособност;
• Поддържане на картотека от сервизни карти;
Техниката ще се поддържа чрез заявка.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Участниците в обществената поръчка трябва да подготвят и представят своята оферта в съответствие с изискванията на чл. 101в от ЗОП документацията за участие. Всички документи, приложени в офертата трябва да бъдат съставени на български език. В случай, че приложените към офертата документи са на чужд език, същите следва да бъдат представени и в превод на български език, с изключение на документите указани в настоящата документация, които се представят в официален превод. Документите, които не са представени в оригинал, следва да бъдат заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала“, подписани от законния представител/и или изрично упълномощено за целта лице и печат. Всички страници от офертата и приложенията към нея трябва да носят обща непрекъсната последователна номерация. Офертата се поставя в непрозрачен плик с надпис „Оферта”, върху който са посочени наименованието, адреса, телефоните и факса за контакти на депозиралия го участник, както и обозначение за коя поръчка се изпраща / представя офертата. Офертата трябва да бъде подадена до 17.30 ч. на 26.05.2015 г., в деловодството на Главното управление на ДП «Пристанищна инфраструктура», лично или по пощата, с обратна разписка на адрес: гр. София 1574, бул. «Шипченски проход» № 69, ет. 4. Документите, които следва да съдържа офертата са описани в документацията на възложителя, публикувана в "Профил на купувача" - www.bgports.bg. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на възложителя. Офертите ще бъдат отворени от назначена от възложителя комисия в ГУ на ДП „Пристанищна инфраструктура“, гр. София 1574, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4, заседателна зала, на 27.05.2015 г., 11:00 часа.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: