Версия за печат

01158-2015-0015

BG-Бургас: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг №1, За: Йоан Костадинов, Р.България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=595:estakadi&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Рехабилитация на фугите на Естакада №1 и Естакада №2 “

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва рехабилитацията на обект: „ Рехабилитация на фугите на Естакада №1 и Естакада №2 “. Целта на обществената поръчка е ремонт на фугите на Естакада №1 и Естакада №2 на Пристанищен терминал Бургас - Запад и замяната им от „открит”тип с фуги „закрит” тип. Място на изпълнението на обществената поръчка е Пристанище Бургас - Естакада №1 и Естакада №2.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

СМР обхващат ремонт на фугите на Естакада №1 и Естакада №2 на Пристанищен терминал Бургас - Запад и замяната им от „открит”тип с фуги „закрит” тип. Естакада №1 се състои от две платна- ляво и дясно,които вървят успоредно и са разположени осово на 9.50м.В нивелетно отношение естакадата е в изпъкнала вертикална крива.Всяко платно е широко 9.40м,което включва пътно платно 7.50м и два служебни тротоара по 0.95м. Естакада №1 е 13 отворна.Дължината на естакадата е: - ляво платно е L = 284.12м(между дилатационни фуги устои) - дясно платно е L = 284.39м(между дилатационни фуги устои) Височинният габарит над жп линиите е в рамките на 6.50 до7.20м.Жп коловозите пресичат естакадата косо, като междуосовото разстояние на отворите е 24.06м до 24.16м.Отворите са по два за всяко платно.От двете им страни има по два преходни отвора с дължина от 22.56 до 22.79м,премостени с 21.00м двойно „Т”конструкции окачени върху ригели с „обърнато Т” сечение.Останалите 9 отвора са премостени с 21.00м типови двойно „Т”конструкции.Осовите разстояния между стълбовете при тях варират между 21.03 до 21.47м в зависимост от ситуационното и нивелетно разположение на естакадата. В участъкът от Устой 1 до Стълб 5, от Стълб 9 до Устой 2(ляво платно) и от Устой 1` до Стълб 6`,от Стълб 10` до Устой 2 (дясно платно) са изпълнени предварително напрегнати стоманобетонни греди с „ двойно Т” сечение и по – широк долен фланш с височина 120 см през осово разстояние 150 см,стоманобетонна плоча с дебелина 14см и усилваща стоманобетонна плоча с дебелина 8 см.Напречните греди са изпълнени в средата и в двата края на всеки отвор.Гредите лагеруват при стълбовете и устоите на неопренови лагери тип GSL 60-61 300/200/47мм и неподвижни оловни лагери,като се редуват подвижните и неподвижните в краищата на гредите.В участъкът от Стълб 5 до Стълб 9(ляво платно) и от Стълб 6` до Стълб 10`(дясно платно) са изпълнени с предварително напрегнати греди ГТ-115 с напречни греди в краищата им и стоманобетонна плоча с дебелина 22см.Те лагеруват при стълбовете и устоите на неопренови лагери тип GSL 60-61 300/200/47мм. Стълбовете са със статистическа схема двуконзолен ригел запънат в една кръгла колона. Устоите са масивни.Фундирането на естакадата е плоско на пясъчна възглавница.Върху мостовото съоръжение при всеки стълб и устоите са изпълнени фуги от „закрит” тип с компенсатор от медна ламарина. Естакада №2 се състои от 2 платна-ляво с 10 отвора и с дължина между дилатационни фуги устои L=196.40м и дясно с 12 отвора и дължина между дилатационни фуги устои L=241.95м . В нивелетно отношение естакадата е в изпъкнала вертикална крива.Всяко платно е широко 9.40м до10.40м,което включва пътно платно 7.50м до 8.50м и два служебни тротоара по 0.95м. Главните греди са стоманобетонни с „двойно Т” напречно сечение с височина 1.10м и разположени осово на разстояние 1.60м.Замонолитващата плоча е изпълнена с кофражни панели с (d=5см) и е с дебелина 14см.Усилена е с допълнителна плоча с дебелина 12см.Напречните греди са в двата края на всеки отвор и са с размери 55/35см.Гредите лагеруват при стълбовете и устоите на неопренови лагери тип GSL 60-61 300/200/47мм.Върху мостовото съоръжение при всеки стълб и устоите са изпълнени дилатационни фуги от „закрит” тип с компенсатор от медна ламарина. Стълбовете са със статистическа схема двуконзолен ригел запънат в една кръгла колона. Устоите са обсипни, пилотно фундирани,колони и монолитни ригели.

Прогнозна стойност без ДДС
700000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

100


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 6 000 лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура: IBAN: BG06CECB97901043056401; BIC: CECBBGSF при „Централна кооперативна банка” АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 5/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура: IBAN: BG06CECB97901043056401; BIC: CECBBGSF при „Централна кооперативна банка” АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 6/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащанията по следния начин: - Междинни плащания се извършват за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи, като общия размер на междинните плащания е до 80 % (осемдесет на сто) от стойността на договора.Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 10 (десет) дни от датата на утвърждаване на Междинно плащане. -Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и междинните плащания. Окончателното плащане ще се извърши в 10 (десет) дневен срок от подписване на Протокл-Образец № 15 и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителя не поставя изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който: а/ е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ е обявен в несъстоятелност; в/ е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване, съгласно законодателството на държавата в която е установен. з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 2.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от група и категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1.В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 150 000 лева в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Доказва се с удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент и копие на годишен финансов отчет за предходната година, ако не е публикуван в публичния регистър в Република България и участникът не е посочил информация за органа поддържащ регистъра.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил успешно поне едно строителство със сходен предмет, като обемът от изпълнени дейности общо следва да бъде еквивалентен на предвидените за изпълнение дейности по СМР в настоящата процедура. За сходен предмет на поръчката се приема извършване на строителство на обекти от пристанищната инфраструктура или пътната инфраструктура. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя списък на сходното строителство по образец 7, изпълнено през последните 5 (пет) години (считано от датата на подаване на офертата) придружен от: Посочени публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане в експлоатация, която информация съдържа данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания- следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Участникът в откритата процедура трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на всички услуги и работи, нужни за качественото изпълнение на проекта. Предлаганият ключов персонал от участника трябва да има изискуемия опит, изрично посочен от възложителя в документацията и обявлението. Участникът трябва да разполага минимум със следните специалисти: - Технически ръководител – строителен инженер или строителен техник, с опит като технически ръководител на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; - Специалист – отговорник по качеството – лице, притежаващо Удостоверение/ Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството; - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно; - Наличен персонал – участникът трябва да представи минимум 10 човека наличен персонал, с квалификация и образование необходими да изпълнят дейностите заложени в обществената поръчка. Изпълнението на това минимално изискване се доказва с декларация – Приложение № 8, Автобиография и декларация за разположение във формат по образец Приложение № 9, като участниците по тяхна преценка могат да представят и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки). 3.Участникът следва да има въведени системи за управление на качеството и опазване на околната среда, съгласно съответните системи или еквивалентни или въведени еквивалентни мерки: - ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката, еквивалентен или еквиваленти мерки; - OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, еквивалентен или еквиваленти мерки. Представя се копие от Сертификатите или еквивалентни документи.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение /в календарни дни/ – К1; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок – /в години/ - К2 ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена - К3; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.07.2015 г.  Час: 13:00
Място

Заседателната зала в сградата на Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП на откритите заседания могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Финансирането на проекта е осигурено със средства, предвидени в инвестиционната програма на ДП „Пристанищна инфраструктура” за 2015г. Пълен достъп до документацията за поръчката е предоставен на всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: http://www.bgports.bg, Профил на купувача. Съобщения и обявления за хода на процедурата могат да бъдат намерени на същия адрес .Настоящото обявление е изпратено за публикуване с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на интернет страницата на адрес http://www.bgports.bg, Профил на купувача. На основание чл.64,ал. 3 от ЗОП срокът на поръчката е намален от 40 на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, ,Ул. Княз Ал. Батенберг №1, Р.България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Интернет адрес/и:

URL: www.bgports.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ