Версия за печат

01158-2015-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ГУ на ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Михаил Андонов - директор дирекция АФИО, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079977, E-mail: m.andonov@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Административно, финансово и информационно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=566:kompjutri&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ГУ на ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел Административен, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: m.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: 1. ГУ на ДП „Пристанищна инфраструктура”: гр. София, бул, „Шипченски проход” № 69, ет. 4; 2. СП Дирекция „РКТ - Черно море“, адрес: гр. Варна, бул. „Приморски” № 5; 3. Териториално поделение (клон) Варна, адрес: гр. Варна, пл. „Славейков” № 1; 4. Териториално поделение (клон) Бургас, адрес: гр. Бургас, ул. „Княз Александър Батенберг” № 1; 5. Териториално поделение (клон) Русе, адрес: гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 22; 6. СП Дирекция „РКТ - река Дунав“, адрес: гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 20; 7. Териториално поделение (клон) Лом, адрес: гр. Лом, пл. Независимост, сграда Митница, вход „Деспред“, ет. 2.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура”. Изпълнението на поръчката включва: 1. Доставка, монтаж и инсталиране (вкл. инсталиране на имидж на всички конфигурации) на необходимата техника (минимум 90 компютърни конфигурации) на следните обекти на Възложителя: Главно Управление София, адрес: гр. София, бул. „Шипченски проход” № 69; СП Дирекция „РКТ - Черно море“, адрес: гр. Варна, бул. „Приморски” № 5; Териториално поделение (клон) Варна, адрес: гр. Варна, пл. „Славейков” № 1; Териториално поделение (клон) Бургас, адрес: гр. Бургас, ул. „Княз Александър Батенберг” № 1; Териториално поделение (клон) Русе, адрес: гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 22; СП Дирекция „РКТ - река Дунав“, адрес: гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 20; Териториално поделение (клон) Лом, адрес: гр. Лом, пл. Независимост, сграда Митница, вход „Деспред“, ет. 2. При сключването на договора Възложителят уведомява писмено Изпълнителя за разпределението на конкретния брой компютърни конфигурации по места и конкретните изисквания към инсталирането им. 2. Осигуряване на безплатно гаранционно обслужване на доставените, монтирани и инсталирани компютърни конфигурации за период не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталирането им.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30211400

Описание:

Компютърни конфигурации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Компютърна конфигурация 1 – минимум 20 броя Параметър Технически изисквания Процесор Четириядрен, честота мин. 3.4 GHz, 4 MB cache, производствен процес (литография): максимално 32 nm, максимално TDP 65W Оперативна памет Мин. 8 GB DDR3 с работна честота мин. 1600 MHz, да поддържа разширение до 16 GB Твърд диск 1 Мин. 120 GB SATA 2.5" SSD Твърд диск 2 Мин. 500 GB SATA 3.5" 6Gb/s 7.200 rpm Видео контролер Интегриран Оптично устройство SATA DVD+/-RW Мрежов контролер Gigabit ethernet 10/100/1000 Мbps, Half/Full duplex, Autosensitive & Autonegotiation, Wake on LAN, PXE Boot Аудио Интегриран контролер на системната платка, изнесени букси за микрофон и слушалки Интерфейсни портове 2xUSB 3.0, 2xUSB 2.0, 1xVGA, 1xDVI, 2xPS/2, RJ-45, 2xMicrophone, 1xHeadphone, Audio-In и Audio-Out, четец за карти-памет Клавиатура USB, надписана по БДС, от производителя на компютърната конфигурация Мишка USB, оптична с 2 бутона и скрол, от производителя на компютърната конфигурация Монитор 23" 1920x1080@60Hz LED IPS, матов екран, вграден в кутията Кутия Вградена в монитора Операционна система Genuine Microsoft Windows 7, 8 или 8.1 Professional x64 English Изискване за сертификати Да присъства в Microsoft HCL (Hardware Compatibility List) или да бъде сертифицирана по програмата „Designed for Microsoft Windows“ Гаранция 36 месеца, доказани с каталожен номер от продуктовата листа на производителя Компютърна конфигурация 2 – минимум 70 броя Параметър Минимални технически изисквания Процесор Четириядрен, честота мин. 3.4 GHz, 4 MB cache, производствен процес (литография): максимално 32 nm, максимално TDP 65W Оперативна памет Мин. 4 GB DDR3 с работна честота мин. 1600 MHz, да поддържа разширение до 16 GB Твърд диск Мин. 1000 GB SATA 3.5" 6Gb/s 7.200 rpm и възможност за инсталиране на втори диск Слотове за разширение 4xPCIe, от тях поне по една PCIe x1 и PCIe x16 Видео контролер Интегриран Оптично устройство SATA DVD+/-RW Мрежов контролер Gigabit ethernet 10/100/1000 Мbps, Half/Full duplex, Autosensitive & Autonegotiation, Wake on LAN, PXE Boot Аудио Интегриран контролер на системната платка, изнесени букси за микрофон и слушалки на предния панел Интерфейсни портове 2xUSB 3.0, 2xUSB 2.0, 1xVGA, 1xDVI, 2xPS/2, RJ-45, 2xMicrophone, 1xHeadphone, Audio-In и Audio-Out, четец за карти-памет Клавиатура USB, надписана по БДС, от производителя на компютърната конфигурация Мишка USB, оптична с 2 бутона и скрол, от производителя на компютърната конфигурация Монитор Мин. 20" 1920x1080@60Hz LED LCD, матов екран, от производителя на компютърната конфигурация Кутия Desktop/Tower, ATX захранване, active PFC, минимум 300W Операционна система Genuine Microsoft Windows 7, 8 или 8.1 Professional x64 English Изискване за сертификати Да присъства в Microsoft HCL (Hardware Compatibility List) или да бъде сертифицирана по програмата „Designed for Microsoft Windows“ Гаранция 36 месеца, доказани с каталожен номер от продуктовата листа на производителя В техническите изисквания на Възложителя към доставката на компютърни конфигурации са посочени минималните такива – в полетата, започващи с „минимум“. В полетата без „минимум“ за отговарящи ще се приемат само описаните изисквания.

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1 500 (хиляда и петстотин) лева. Гаранцията за участие трябва да са със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата (120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертата).Участникът избира сам формата на гаранциите за участие, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за участие, като се посочи предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя. Банковата гаранция за участие следва да бъде в оригинал на български език или в оригинал, придружен с превод на български език, в случай че е издадена от чуждестранна банка. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, посочена в т. 1, б. „а” или банкова гаранция съгласно примерен образец. 3. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участващите в него може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумата по гаранциите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът им да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят задържа, усвоява и освобождава гаранциите за участие по реда и условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането по договора се извършва в български лева, с платежно нареждане по банкова сметка на изпълнителя. Възложителят превежда дължимото възнаграждение в срок до 7 (седем) работни дни от представянето на оригинална фактура, издадена от изпълнителя и на всички приемо-предавателни протоколи, съставени в хода на изпълнение на договора, а именно: 1. Приемо-предавателни протоколи за доставка, монтаж и инсталация на техниката в обектите на възложителя, подписани от представител на изпълнителя и от определени служители на Възложителя. Протоколите се съставят и подписват в три екземпляра – два за възложителя, от които единият е за съответното териториално поделение – клон/специализирана дирекция на ДП „Пристанищна инфраструктура“, и един за изпълнителя. 2. Окончателен приемо-предавателен протокол, подписан на база всички протоколи по т. 1. Протоколът се съставя в два екземпляра – един за Възложителя и един за Изпълнителя и се подписва от координатора по договора от страна на Възложителя и представител на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и копие от договора, с който е създадено обединението. В този документ в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП следва да бъде определено всяко от участващите в обединението лица какви дейности ще извършва при изпълнението на поръчката. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; - всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът следва да притежава надлежен документ (оторизационно писмо или еквивалентен документ), удостоверяващ, че е оторизиран представител на производителя с права за продажба и сервиз на компютърните конфигурации, които се предлагат в изпълнението на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата могат да участват български или чуждестранни, физически или юридически лица, както и техни обединения. Участниците представят: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката.3. Подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2 – 4, ал. 2, т. 1 и ал.5 от ЗОП. Наличието на което и да е от тези обстоятелствата води до отстраняване на участника. Отсъствието на който и да било от посочените в документацията за участие документи, както и представянето на оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП или на изискванията на възложителя, включително представянето на ценово предложение, надвишаващо прогнозната стойност на поръчката, е основание за отстраняване на участника. Непредставянето на допълнително изисканите от участниците документи по чл. 68, ал. 8 от ЗОП е основание за отстраняване. Чуждестранните лица включват в декларацията по т. 3 и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Документите по т. 2 и 3, представени от чуждестранните лица трябва да са придружени с официален превод на български език. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, същите декларират липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. 4. При участници - обединения следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който се посочват разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението, като се включват и клаузите съгласно посоченото в III.1.3). Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (когато се предвиждат такива). 7. Пълномощно на лицето, подписващо офертата - нотариално заверено. (Когато офертата не е подписана от лицето, което го представлява съгласно регистрацията или документа за учредяване на участника).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Възложителят няма изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците, на което същите да отговарят.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите си възможности участниците представят: 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката (под сходни или еднакви се разбират доставки на компютърни конфигурации), с посочване на стойностите, датите и получателите – по образец; 2. Доказателства за извършените доставки, посочени в списъка; 3. Валидeн сертификат, издаден на името на участника, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката. Сертификатите трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА «Българска служба за акредитация» или от друг национален орган за акредитация, или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 4. Валиден сертификат, издаден на името на участника за информационна сигурност ISO 27001:2005 или еквивалентен. 5. Валиден сертификат, издаден на името на участника за качество ISO 20000-1:2011 за управление на услугите в IT сектора или еквивалентен. 6. Декларация – списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – по образец, с приложени подписани професионални автобиографии и заверени копия от документи, удостоверяващи професионалната квалификация и професионалния опит на всяко от лицата, посочени в списъка. 7. Надлежен документ (оторизационно писмо или еквивалентен документ), удостоверяващ, че участникът е оторизиран представител на производителя с права за продажба и сервиз на компютърните конфигурации, които се предлагат в изпълнението на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Общ брой на предложени компютърни конфигурации - в проценти; тежест: 51
Показател: Обща цена по ценова оферта - в проценти; тежест: 49
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.06.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.06.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

ГУ на ДППИ, гр. София, бул. Шипченски проход 69, ет.4, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата на възложителя.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура се провежда по реда и при условията на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП. На соснование чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на оферти е намален със 7 (седeм) дни, тъй като настоящото обявление е изпратено до АОП по електронен път с ползване на електронен подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ