Версия за печат

01158-2015-0011

BG-Варна: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура Клон ТП Пристанище Варна, пл.Славейков 1, За: Мая Казакова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684611, E-mail: m.kazakova@bgports.bg, Факс: 052 655902

Място/места за контакт: Клон ТП Пристанище Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=555:nastilki_vw&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА КОМУНИКАЦИИ И НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 5 К.М., ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА –ЗАПАД –ПЪРВИ ЕТАП”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Пристанище Варна Запад гр.Девня
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА КОМУНИКАЦИИ И НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 5 К.М., ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА –ЗАПАД – ПЪРВИ ЕТАП” в това число: 1. Изработване на технически проект по утвърдено техническо задание 2. Изпълнение на предвидените в проекта СМР. В това число: -предварителни проучвания; -изработване на инвестиционен проект във фаза технически проект; -извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи; -упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли; -временно строителство; -демонтажни работи; -доставка на необходимите материали, оборудване, машини и съоръжения, необходими за изпълнение на СМР по първи етап; -строително – монтажни работи; -единични, комплексни и 72-часови изпитвания; -изработване на изпълнителна и екзекутивна документации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА КОМУНИКАЦИИ И НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 5 К.М., ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА –ЗАПАД –ПЪРВИ ЕТАП”

Прогнозна стойност без ДДС
1485000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 14850 лв. / четиринадесет хиляди осемстотин и петдесет / лева. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5% / пет процента/ от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛ в настоящата поръчка е ДП „Пристанищна инфраструктура“ Клон-ТП „Пристанище Варна „ Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на обекта е 1 485 000,00 лв ( един милион четиристотин осемдесет и пет хиляди лв.) без ДДС. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет. Схема на плащане: 1. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. 1. Плащането на стойността на проекта ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на одобряване на проекта по реда на чл. 145 от ЗУТ и представяне на фактура за стойността на плащането. Предаването на техническия инвестиционен проект става с приемно-предавателен протокол подписан от представител на изпълнителя и от определено от Възложителя длъжностно лице. При констатиране на грешки и непълноти в представената проектна документация същите се отстраняват за сметка на Изпълнителя в указан от Възложителя срок. 2. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 3. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 4. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия.Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участниците трябва да имат опит в проектирането, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата на, а именно на : -Проектиране и направа на нова настилка и комуникации или ремонт на съществуващи такива. 2.Участникът да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката (втора група, първа категория) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за извършване на дейностите, предмет на поръчката. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 до 4 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя. 3. Валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; 4.Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 5. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. 6. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на безопасните условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не

ІІІ.2.3) Технически възможности

За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: За изпълнение на проектните дейности: – най-малко по 1 (един) проектант, притежаващ пълна проектантска провоспособност по всички проектни части, посочени в заданието за проектиране, неразделна част от документацията по настоящата обществена поръчка. За изпълнение на строителството: Ръководни служители: – 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР– Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ССС/ПГС/Пътен инженер „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството Професионална област /квалификация/: мин.средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател ТПП Техническо предложение за проектиране ; тежест: 20
Показател: Показател СРП Срок за изработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект”; тежест: 10
Показател: Показател РПИ Работна програма за изпълнение на строителството ; тежест: 20
Показател: Показател ЦИ Предлагана цена за изпълнение на договора ; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.05.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.05.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.05.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр.Варна пл.Славейков 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

на основание чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.1.Документация за участие в процедурата се намира на разположение и може да бъде изтеглена от сайта на Държавно Предприятие „Пристанищна Инфраструктура“, а именно: www.bgports.bg, Профил на купувача. 1.2. С цел коректното изготвяне офертите на участниците, Възложителят предоставя възможност за посещение на строителната площадка на обекта. Всеки участник може да посети обекта всеки работен ден от 9,00 до 16,00 часа. Участниците прилагат към документацията за участие в поръчката декларация, че са посетили строителния обект. 1.3. Офертите на участниците се приемат всеки работен ден от 9:00 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа в срока, съгласно обявлението за обществена поръчка, в деловодството на ДП „Пристанищна инфраструктура“ Клон-ТП „Пристанище Варна„ - гр. Варна, пл. „Славейков“ № 1. 1.4.Лицата може да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до 10 дни, а за поръчки по чл. 14, ал. 3 от ЗОП - до 7 дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите или заявленията. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ