01158-2015-0011
Технически редакции | ||
17.04.2015 16:38 ч. : | 17/04/2015 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.04.2015 16:38 ч. : | 17/04/2015 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура Клон ТП Пристанище Варна, пл.Славейков 1, За: Мая Казакова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684611, E-mail: m.kazakova@bgports.bg, Факс: 052 655902
Място/места за контакт: Клон ТП Пристанище ВарнаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=555:nastilki_vw&catid=97&Itemid=351&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА КОМУНИКАЦИИ И НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 5 К.М., ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА –ЗАПАД –ПЪРВИ ЕТАП”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА КОМУНИКАЦИИ И НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 5 К.М., ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА –ЗАПАД – ПЪРВИ ЕТАП” в това число: 1. Изработване на технически проект по утвърдено техническо задание 2. Изпълнение на предвидените в проекта СМР. В това число: -предварителни проучвания; -изработване на инвестиционен проект във фаза технически проект; -извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи; -упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли; -временно строителство; -демонтажни работи; -доставка на необходимите материали, оборудване, машини и съоръжения, необходими за изпълнение на СМР по първи етап; -строително – монтажни работи; -единични, комплексни и 72-часови изпитвания; -изработване на изпълнителна и екзекутивна документации.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА КОМУНИКАЦИИ И НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 5 К.М., ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА –ЗАПАД –ПЪРВИ ЕТАП”
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 14850 лв. / четиринадесет хиляди осемстотин и петдесет / лева. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5% / пет процента/ от стойността на договора без ДДС.
ВЪЗЛОЖИТЕЛ в настоящата поръчка е ДП „Пристанищна инфраструктура“ Клон-ТП „Пристанище Варна „ Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на обекта е 1 485 000,00 лв ( един милион четиристотин осемдесет и пет хиляди лв.) без ДДС. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет. Схема на плащане: 1. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. 1. Плащането на стойността на проекта ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на одобряване на проекта по реда на чл. 145 от ЗУТ и представяне на фактура за стойността на плащането. Предаването на техническия инвестиционен проект става с приемно-предавателен протокол подписан от представител на изпълнителя и от определено от Възложителя длъжностно лице. При констатиране на грешки и непълноти в представената проектна документация същите се отстраняват за сметка на Изпълнителя в указан от Възложителя срок. 2. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 3. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 4. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка.
Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия.Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка.
не
За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: За изпълнение на проектните дейности: – най-малко по 1 (един) проектант, притежаващ пълна проектантска провоспособност по всички проектни части, посочени в заданието за проектиране, неразделна част от документацията по настоящата обществена поръчка. За изпълнение на строителството: Ръководни служители: – 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР– Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ССС/ПГС/Пътен инженер „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството Професионална област /квалификация/: мин.средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
180
гр.Варна пл.Славейков 1
на основание чл.68, ал.3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1.1.Документация за участие в процедурата се намира на разположение и може да бъде изтеглена от сайта на Държавно Предприятие „Пристанищна Инфраструктура“, а именно: www.bgports.bg, Профил на купувача. 1.2. С цел коректното изготвяне офертите на участниците, Възложителят предоставя възможност за посещение на строителната площадка на обекта. Всеки участник може да посети обекта всеки работен ден от 9,00 до 16,00 часа. Участниците прилагат към документацията за участие в поръчката декларация, че са посетили строителния обект. 1.3. Офертите на участниците се приемат всеки работен ден от 9:00 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа в срока, съгласно обявлението за обществена поръчка, в деловодството на ДП „Пристанищна инфраструктура“ Клон-ТП „Пристанище Варна„ - гр. Варна, пл. „Славейков“ № 1. 1.4.Лицата може да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до 10 дни, а за поръчки по чл. 14, ал. 3 от ЗОП - до 7 дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите или заявленията. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
17.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ