01158-2015-0010
Технически редакции | ||
14.04.2015 17:05 ч. : | 14/04/2015 16:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.04.2015 17:05 ч. : | 14/04/2015 16:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура Клон ТП Пристанище Варна, пл.Славейков 1, За: Елеонора Жекова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684611, E-mail: e.zhekova@bgports.bg, Факс: 052 655902
Място/места за контакт: Клон ТП Пристанище ВарнаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=551:fasadi&catid=97&Itemid=351&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Ремонт фасади на трафопостове 6, 7 и 8 Фериботен комплекс Варна; Ремонт покрив Административна сграда ЦОПС бл А и Б и служебна сграда ПФП бл.А и бл.Б – Фериботен комплекс Варна; Ремонт делатационна фуга на административна сграда контейнерен терминал, магазия 10 – Пристанище Варна Изток”
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката се възлага с цел извършване на ремонтни дейности на сгради на територията на Фериботен комплекс Варна и Пристанище Варна Изток. Вследствие дългогодишната експлоатация без поддръжка на Фериботен комплекс Варна всички сгради и съоръжения са в лошо състояние. Необходимо е да се направи ремонт на фасади на трафопостове с номера 6, 7 и 8, както и на покривните конструкция на Административна сграда ЦОПС бл А и Б и служебна сграда ПФП бл. А и бл. Б. Необходим е и ремонт на делатационната фуга и част от фасадата на административна сграда контейнерен терминал, магазия 10 – Пристанище Варна Изток поради постоянни течове.
45000000, 45200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„РЕМОНТ ФАСАДИ НА ТРАФОПОСТОВЕ 6, 7, И 8 ФЕРИБОТЕН КОМПЛЕКС ВАРНА; РЕМОНТ ПОКРИВ АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА ЦОПС БЛ А И Б И СЛУЖЕБНА СГРАДА ПФП БЛ. А И БЛ. Б- ФЕРИБОТЕН КОМПЛЕКС ВАРНА; РЕМОНТ ДЕЛАТАЦИОННА ФУГА НА АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА КОНТЕЙНЕРЕН ТЕРМИНАЛ, МАГАЗИЯ 10 – ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА ИЗТОК ”
НЕ
3
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 2 120 лв. /две хиляди сто и двадесет / лева. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5% / пет процента/ от стойността на договора без ДДС.
ВЪЗЛОЖИТЕЛ в настоящата поръчка е ДП „Пристанищна инфраструктура“ Клон-ТП „Пристанище Варна „ Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на обекта е 212 000,00 лв ( двеста и дванадесет хиляди лева) без ДДС. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Схема на плащане: 1. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. а/Авансово плащане размер на 30% / тридесет процента/ от стойността на договора без ДДС, платимо до 20 /двадесет/ календарни дни след представяне на безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДППИ в размер на стойността на аванса и срок не по-малко от срока за изпълнение на договора и оригинал на фактура за аванса б/Окончателно плащане в размер на 70% /седемдесет процента/ от стойността на договора без ДДС при изпълнени 100% /сто процента/ от договорените СМР, платимо до 20 /двадесет/ календарни дни след приемането на обекта и издаване на фактура от изпълнителя. Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на двустранен протокол (между ВЪЗЛОЖИТЕЛ И ИЗПЪЛНИТЕЛ). В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва след отстраняването на несъответствията. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Договора за изпълнение на СМР – Приложение № 17.
Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия.Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка.
не
2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум: 2.1. Ръководител на екипа, който: • има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ПГС“ или еквивалент; • професионален опит - минимум 5 г. стаж по специалността; • специфичен професионален опит – опит в изпълнение и/или ръководство на минимум един обект за изграждане и рехабилитация на оградни и охранителни съоръжения; 2.2. Технически ръководител, който: • има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; • минимум 3 г. опит в изпълнение и/или ръководство на обекти за изграждане и рехабилитация на оградни и охранителни съоръжения; 2.3. Отговорник по контрола на качеството, който: • има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; • има удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно; • минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. 2.4. Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд, който: • има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; • притежава удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно; • минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. Всеки участник трябва да разполага със собствено и/или наето техническо оборудване за качествено изпълнение на поръчката.Участникът следва да направи подродно представяне на собственото и/или наето техническо оборудване, съответстващо на предлаганата от Възложителя технология за изпълнение на поръчката.
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
120
гр.Варна пл.Славейков 1
на основание чл.68, ал.3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1.1.Документация за участие в процедурата се намира на разположение и може да бъде изтеглена от сайта на Държавно Предприятие „Пристанищна Инфраструктура“, а именно: www.bgports.bg, Профил на купувача. 1.2. С цел коректното изготвяне офертите на участниците, Възложителят предоставя възможност за посещение на строителната площадка на обекта. Всеки участник може да посети обекта всеки работен ден от 9,00 до 16,00 часа. Участниците прилагат към документацията за участие в поръчката декларация, че са посетили строителния обект. 1.3. Офертите на участниците се приемат всеки работен ден от 9:00 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа в срока, съгласно обявлението за обществена поръчка, в деловодството на ДП „Пристанищна инфраструктура“ Клон-ТП „Пристанище Варна„ - гр. Варна, пл. „Славейков“ № 1. 1.4.Лицата може да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до 10 дни, а за поръчки по чл. 14, ал. 3 от ЗОП - до 7 дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите или заявленията. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
14.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ